Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myötähäpeä exän takia.. Miten aikuinen ihminen voi käyttäytyä näin?

Vierailija
27.11.2016 |

Mies on 35-vuotias fiksu, korkeasti koulutettu ja hyvässä työpaikassa. No nyt se seurustelee 20-vuotiaan opiskelijatytön kanssa. Hah, tuo suhde ei varmasti kauaa kestä. Eihän tuossa voi olla kyse muusta kuin seksistä. Miten mies voisi olla vakavissaan tai samalla aaltopituudella jonkun teinipissiksen kanssa jolla ei ole henkisellä tasolla mitään annettavaa? Elämäntilannekin ihan eri. Tuskin pikkutytön kanssa kehtaa edes liikkua julkisilla paikoilla saati esitellä lähipiirille.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa on se kauheeta kun suhteessa on kyse pelkästään seksistä. Siis jos itse eroasin, niin en todellakaan haluaisi hypätä uuteen vakavaan suhteeseen heti. Mutta tottahan minä seksiä haluaisin. Minusta tuollainen seksisuhde on oikein hyvä järjestely tähän tilanteeseen. Nuori nainen saa seksiä kokeneemmalta mieheltä ja mies saa seksiä nuorelta (ja kauniilta?) naiselta. Jos molemmat ovat tyytyväisiä, niin antaa palaa vaan. Enkä minäkään haluaisi esitellä äidilleni mitään vakipanoani, oli panoni sitten minkä ikäinen hyvänsä.

Anna miehesi hoitaa seksitarpeidensa tyydytykset miten haluaa, se asia kuuluu sinulle kaikkein vähiten.

M30

Vierailija
22/22 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 20v ja seurustelen 34v miehen kanssa. Ylpeänä on minut esitellyt perheelleen ja kaikille ystävilleen eikä kukaan heistä ole ajatellut minusta noin kuin exäsi uudesta puhut. Toiset ovat henkisesti kypsempiä eivätkä halua omanikäisiään tapailla jotka ovat henkisesti paljon jäljessä. Sitäpaitsi toisen elämänkokemus opettaa minulle paljon, nuoruuteni taas pitää suhteen virkeänä ja voimme molemmat opettaa toisillemme erilaisia näkemyksiä elämässä. 

Ps kuka tää kikis on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla