Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä naiset olette jos 30v mies asuu tilapäisesti äidin kanssa samassa asunnossa.

Antti1111
27.11.2016 |

Morjes!
Aattelin kysyä naisten mielipidettä asiaan. Olen 31v sinkkumies, eronnut vuosi sitten. Erossa laitettiin asunto pois ja tein tilapäisen ratkaisun muuttamalla juuri leskeksi jääneen äidin luo asumaan siksi aikaa kunnes löydän oman omistusasunnon. Asunnon löytäminen on viivästynyt, koska en oo ehtinyt vuoteen tehdä kuin töitä ja ainoastaan käydä kotona nukkumassa. Nyt olen kuitenkin muutamia naisia tapaillut ja olen huomannut, että se on ilmeisesti turn-off kun kerron missä minä asun. Naisilta saan paljon huomiota ja itseluottamus mulla on kaikinpuolin todella hyvin kunnossa. Miettinyt että kehtaako tässä edes treffeille mennä, ennen kuin olen saanut asumisasiat kuntoon. Naisen näkökulmaa kaipaisin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on hyvä juttu. Saat säästettyä alkupääoman oman asunnon ostamiseen.

Vierailija
2/20 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä se on turn off.

Ei toi enää edes tilapäiseltä kuullosta. Ja niin kauna kun äiti huoltaa, niin mikäs kiire sitä on äidin helmoista pois. Niin minä ajattelen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä yksin asumisessa on niin h..tin tavoiteltavaa? Sinne erakoituu ja olut sekä pitsat alkaa maistua nopeana ja helppona eineenä.

Vierailija
4/20 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla maailmassa on täysin normaalia, että aikuiset sinkut asuvat vanhempiensa luona, iästä riippumatta. Joissain maissa esim. naimattomien naisten ei ole hyväksyttävää asua yksin. Ulkomailla näkee myös usein aikuisia miehiä matkustamassa/lomailemassa yhdessä vanhan äitinsä kanssa, mikä taas varmaan Suomessa olisi aika harvinainen näky.

Vierailija
5/20 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se outoa. Mutta jos on kerta väliaikainen ratkaisu niin miksi edes yrität juuri nyt deittailla? Siihen kyllä riittää aikaa mutta ei asunnon löytämiseen...?

Vierailija
6/20 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa minua jos muuten tyyppi iskee.

Tapailin tässä miestä, joka asui sukulaistensa luona. Muuten asia oli ihan ok, mutta se vaikeutti tapailua. Koska minunkaan luokseni ei voi tulla. Uskon, että jos hänellä olisi ollut oma kämppä olisi jutusta voinut tulla helpommin jotain. Hän oli ihana.

Vierailija
7/20 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin pitäisin ensin asuntoasiat kuntoon ennen kuin alkaisin seurustelukumppania haeskella. Mihin se äiti pistettäisiin siksi aikaa kun kaveri tulee kylään? Vai istuuko äiti olohuoneessa katselemassa telkkaria kun makkarissa tapahtuu? Vai onko tarkoitus olla aina siellä kaverin asunnolla?

Vierailija
8/20 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksista. Ite en tokikaan ole juuri kotona ollut kesäaikana, oon ollut vapaa-ajat aina loma-asunnolla tai ulkomailla, sinänsä "kämppis" ei ole haitannut. Kesäheiloja minulla on ollut, joiden kanssa oon aikaa viettänyt muualla ku kotona, mutta ei mitään vakavasti otettavaa. Pitääpi teitä arvon naisia tässä asiassa kuunnella ja järkätä itelle kämppä ja alkaa sitte etsimään sitä potentiaalista vaimoehdokasta. Täytynee varmaan ens viikolle sovitut treffit peruuttaa.

Ap

Vierailija
9/20 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Kertoo, että mies on harkitsevainen asunto- ja raha-asioissa ja välit äitiin kunnossa. Toki tilanne kannattaa naiselle selittää, ettei tule aikamiespoikafiilistä.Treffeille vain.

Vierailija
10/20 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä voisi tökkiä, jos äiti pesisi miehen pyykit ja nousisi tekemään aamupalat valmiiksi vaikka muuten saisi nukkua aamulla pitempään. Tai sitten mies ei voisi työpäivän jälkeen lähteä kanssani ulos syömään, kun äiti odottaisi kotona pitäen ruokaa lämpimänä. Perhesuhteiden pitäisi olla aikuinen-aikuinen eikä äiti-lapsi.

Vierailija
11/20 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mielestä se on noloa ja selkeä turn-off, kuten olet huomannutkin. Naiset pitävät sinua saamattomana mammanpoikana, luuserina ja vätyksenä. Miehenä pidän tuota ratkaisua fiksuna, siitä on varmasti myös äidillesi iloa, että näkee poikaansa päivittäin, jos on hiljattain jäänyt leskeksi.

Vierailija
12/20 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin 32-vuotiaaksi äitin tykönä. Mulla oli sairaus enkä lähtenyt vasta kuin pois kun opiskelemaan pääsin. Ei kai tuossa mitään pahaa ole, kun tiedät itsekin, että se on väliaikaista. Ei työtä tekevänä kannata maksaa vuokria, kun ei saa asumistukeakaan. Säästät oman.

Vierailija
13/20 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten mielestä se on noloa ja selkeä turn-off, kuten olet huomannutkin. Naiset pitävät sinua saamattomana mammanpoikana, luuserina ja vätyksenä. Miehenä pidän tuota ratkaisua fiksuna, siitä on varmasti myös äidillesi iloa, että näkee poikaansa päivittäin, jos on hiljattain jäänyt leskeksi.

Naisena laskin tämän ketjun selvästi kantaaottavat vastaukset 3-3. Loput ovat enemmänkin pohdiskelevia, kuin selvästi jommalla kummalla kannalla.

Vierailija
14/20 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun poika ainakaan jaksa asua äidin kanssa, vaikka mun puolesta ei haittais. Tekee omat ruokansa kotonakin käydessä.  Nykyään saa aika helposti vuokra-asuntoja pk-seudun ulkopuolella. 

Vierailija
15/20 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eron jälkeen juuttuu äidin luokse paria kuukautta pidemmäksi ajaksi, automaattisesti näin elämää nähneenä vanhempana naisena mieleen syttyy epäilys, että syy äidin helmoihin jäämiseen löytyy kotitöiden välttelystä, josta erokin on voinut johtua.

En halua miehellä äidiksi, vaan tasaveroisen kumppanin.

Vierailija
16/20 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu asunnon koostakin.

Oma mieheni asui kotonaan kun me tavattiin.

Loistosijainti ja iso koti.

Muutti mielellään yksiööni.

Asuihan Stubikin isänsä kanssa pääministerin kun muu perhe asui ulkomailla.

Vierailija
17/20 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa noloa, Italiassa normaaalia

Vierailija
18/20 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro asumiskuvioista tapaamisvaiheessa vai oletteko jo n*** jo toisella tapaamiskerralla?

Vierailija
19/20 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos eron jälkeen juuttuu äidin luokse paria kuukautta pidemmäksi ajaksi, automaattisesti näin elämää nähneenä vanhempana naisena mieleen syttyy epäilys, että syy äidin helmoihin jäämiseen löytyy kotitöiden välttelystä, josta erokin on voinut johtua.

En halua miehellä äidiksi, vaan tasaveroisen kumppanin.

Eipä äiti oo ruokaa eikä kotitöitä minulle tehnyt. Ruoanlaiton kanssa asia on kyllä päinvastoin. :D Mutta ymmärrän pointin.

Ap

Vierailija
20/20 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro asumiskuvioista tapaamisvaiheessa vai oletteko jo n*** jo toisella tapaamiskerralla?

Ensimmäinen tapaamimen kyseessä. Toki jonku verran ollaan whatsapissa keskusteltu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi