Portsari viskasi mut katuun. Baariin jäi mies ja käsilaukkuni.
Mitä muuta mä olisin voinut tehdä kuin pyrkiä hakemaan ne baarista, mutta ulkonäöltään haukutuksi tullut järjestystä ylläpitävä henkilö oli niin tohinoissaan, että kutsui paikalle poliisin.
Kommentit (21)
Nyt kannattaa äkkiä tehdä rikosilmoitus asiasta. Ei kukaan saa heittää toista saatikka maahan
Mun mielestä baarin järjestystä valvova henkilö oli herkkä hipiäinen. Jos mä sanon mielipiteeni hänen ulkonäöstään niin se on vaan kestettävä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä baarin järjestystä valvova henkilö oli herkkä hipiäinen. Jos mä sanon mielipiteeni hänen ulkonäöstään niin se on vaan kestettävä.
Nice, kuten Onslow sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nice, kuten Onslow sanoo.
Niin, ei sekään, että jos kehun häntä komeaksi ja ihastuttavaksi tarkoita sitä, että häntä rakastaisin.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin sut heitetään ulos jos auot päätäsi etkä osaa käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kehua saa muttei kritisoida, ookke.
Humaltuneiden prinsessojen olisi syytä kiertää baarit kaukaa koska se menee aina siihen nokan koputtamiseen se homma.
Voisko mies tuoda sen käsilaukun tullessaan?
Vierailija kirjoitti:
Humaltuneiden prinsessojen olisi syytä kiertää baarit kaukaa koska se menee aina siihen nokan koputtamiseen se homma.
Ehkä järjestystä ylläpitävän henkilön rooli ei sovi kaikille. Suomessa portsari toimii lähinnä ulosheittäjänä.
Saako sustakin tulla kadulla kertomaan mielipiteensä? Että pottunenä ja kierot silmät yms. Laihduttaakin voisit.
Vierailija kirjoitti:
Voisko mies tuoda sen käsilaukun tullessaan?
No sitähän minä yritin sanoa, mutta virkaintoisena adrenaliini-aggressiopuuskassaan ei kuunnellut vaan tilasi paikalle poliisin.
Tasokas nainen ei joudu tuollaiseen tilanteeseen. Et voi syyttää muita.
Vierailija kirjoitti:
Samoin sinun pitää vain kestää se, jos et ole tervetullut kyseiseen juottolaan tai mies ei halua seurata sinua ulos omatoimisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kehua saa muttei kritisoida, ookke.
Mikä pakko sun on edes mennä jonkun ulkonäköä "kritisoimaan"? Jessus
Oletan siis että sinulle on ok että sanon sinun olevan mielestäni täysi idiootti ja sait ihan ansioisi mukaan.
Mikä baari?