Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin tänään nettitreffeillä kilttinaisen.

26.11.2016 |

Hän oli pukeutunut aivan samanlailla kuin minä. Farkut, ruskeat nahkakengät ja ruskea paita. Hän oli myös perusystävällinen ja urheilullisen näköinen. Tunsin sielujen sympatiaa. Mutta sitten totesin mielessäni, naah. Ei värähdä hepissä. Haluan olla niin kuin muutkin naiset vauva.fi palstalla, eli haen missin näköistä, ilkeää & alfanaista. Siten vasta kelpaa. Ehkäpä hän tulee pokaamaan minut ensi kerralla baaritiskiltä tai tulee kotioveani ringaamaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/4 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nyt alkuun vaikka opiskella vähän luetun ymmärtämistä. Tällä palstalla ei tosiaankaan naiset esitä etsivänsä vain komeimpia alfa miehiä. Toki jotkut naiset voi olla sellaisiakin. Useimmat naiset etsii sitä sielujen sympatiaa. Itsellä oli lisäksi muutamia "vaatimuksia" esim tupakoimattomuus (asemani ärsyyntyy tupakansavusta ja inhoan sen hajua) sekä ystävällinen ja reilu luonne. Arvot myös piti olla yhteensovitettavissa. Esim itse olen perhekeskeinen ja täydellinen uraohjusmies olisi ollut hankala yhdistelmä.

Mutta jos ei kiinnosta niin teit oikein. Mitäpä tuota yhteistä jatkamaan. Tottakai pitää olla kipinää. Mutta muuten vaatimuksiensa kanssa ei kannata olla liian tiukkis. Itse olin aika luonnonystävä kun tutustuin mieheeni. Nyt meillä on 5 autoa... Enpä olisi uskonut mutta näinkin voi käydä kun menee yhteen autoharrastajan kanssa. Toisaalta me ei ajella juurikaan turhia ajoja ja mies käy usein kaupassa ja töissä pyörällä vaikka noita autoja onkin.

Äitini sanoi kun näki minut ekan kerran mieheni kanssa yhdessä että sinne meni tyttö. Se vaan oli selvää että me ollaan yhdessä loppuikä.

Toivottavasti ap löytää sitä sielujen sympatiaa ja rakastuu kunnolla. Missiin tai ei, sillä ei ole väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei heti hepissä värähdäkään  niin  voi alkaa värähdellä myöhemmin kuin paremmin tutustuu.  

Vierailija
4/4 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukikkeliongelma

👁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme