Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät lähde Tinder treffeille vaikka aloittaa keskustelun?

turhautunut
26.11.2016 |

Olen mies ollut tinderissä jonkun aikaa. Saan matcheja aivan murto-osan siitä mitä itse pyyhin oikealle mikä ei sinänsä ole uutta miehelle.

Mutta jos saan matchin ja nainen on aloittanut ja olen vastannut takaisin. Muutaman viestin jälkeen pyydän häntä treffeille koska en koe järkeväksi viestitellä kovin pitkään ja haluan tavata oikeasti. Nainen on tästä innostunu ja vastannut joo hymiöiden kanssa. Tämän jälkeen kun aletaa sopivaan aika ja paikkaa eli pitäisi oikeasti tavata naisen innostus yhtäkkiä loppuu jo homma kuivuu kasaan. Miksi?

Onko kyse siitä että halutaan vähän leikkiä ja hakea huomiota? Esittää vaikeasti tavoiteltavaa? Miksi vastaat/pyyhit vasemmalle alunperin jos et halua kuitenkaan tavata? Olen hyväkäytöksinen ja asiallinen enkä painosta ja pelottele millään tavalla. Mistä johtuu?

Kommentit (434)

Vierailija
361/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä keskustelua vielä jatketaan? Ketjuun osallistuu mies, jolla herää kostofantasia-ajatuksia naisten tinder-käyttäytymisestä! Todennäköisesti sama kirjoittaja se, joka näki oikeudekseen "paskantaa sinun postilaatikkoosi".

Ei ihan tervettä menoa!

Kostofantasiat ovat ihan omassa päässäsi. Se nyt vain on tosiasia, että jos haluaa itse saada asiallista kohtelua, niin kannattaa kohdella asiallisesti myös muita. Vähän ihmettelen, että miten tämä tulee jollekin uutena asiana.

Minä saan täysin asiallista kohtelua sekä tinderissä että sen ulkopuolella, juuri siksi että kohtelen itse muita hyvin. Sinä puolestaan valitat saamastasi kohtelusta, mutta et ota onkeesi kun ihmiset suosittelevat sinua muuttamaan käytöstäsi, jotta sinua kohdeltaisiin paremmin. Surkuhupaisaa kerrassaan.

Vierailija
362/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on aivan älytöntä! Tuolla tavalla miehet ampuvat vain omaan jalkaansa. Jos miehet painaisivat sydäntä vain niiden naisten kohdalla, jotka miehiä ihan oikeasti kiinnostavat, syntyisi naisillekin vähemmän mätchejä ja siten olisi todennäköisempää, että tuosta syntyisikin jotain...edes ne treffit. Miehet valittavat, että naiset saa miehiltä niin paljon enemmän sydämiä, mutta ihan itsehän te sydämiä painatte sellaisillekin naisille, jotka ei teitä oikeastaan kiinnosta. Olkaa hyvänen aika valikoivampia!!! Vai kilpailevatko miehet keskenään treffien lukumääristä vai mistä ihmeestä tuossa hölmöilyssä on kyse?[/quote]

Jaa no tuossapa se tuliki jo mainittua mikä tinderissä on vikana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä keskustelua vielä jatketaan? Ketjuun osallistuu mies, jolla herää kostofantasia-ajatuksia naisten tinder-käyttäytymisestä! Todennäköisesti sama kirjoittaja se, joka näki oikeudekseen "paskantaa sinun postilaatikkoosi".

Ei ihan tervettä menoa!

Kostofantasiat ovat ihan omassa päässäsi. Se nyt vain on tosiasia, että jos haluaa itse saada asiallista kohtelua, niin kannattaa kohdella asiallisesti myös muita. Vähän ihmettelen, että miten tämä tulee jollekin uutena asiana.

Ei täällä ole vain yksi ihminen jota kostofantasiasi häiritsevät. Minä olin eka jota tuo häiritsi ja sen jälkeen olet näköjään vastannut jo monelle niin kuin vastaus olisi suunnattu minulle. Nuo puheesi esim naisia Tinderin perusteella sakottavasta poliisista ovat oikeasti asiattomia. Erityisesti kun mikään mistä täällä olet valittanut ei ole oikeasti kaltoinkohtelua. Se ei ole kaltoinkohtelua että nainen ei ymmärrä vastata sinulle minuutin välein eikä se että viestittely hiipuu. Voisit kysellä naisilta mikä on sitä ihan oikeaa kaltoinkohtelua. Huorittelu ja uhkailu ja pyytämättä ja tilaamatta tulevat ventovieraiden munat aamiaispöydässä.

Vierailija
364/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan tervettä menoa!

Minä saan täysin asiallista kohtelua sekä tinderissä että sen ulkopuolella, juuri siksi että kohtelen itse muita hyvin. Sinä puolestaan valitat saamastasi kohtelusta, mutta et ota onkeesi kun ihmiset suosittelevat sinua muuttamaan käytöstäsi, jotta sinua kohdeltaisiin paremmin. Surkuhupaisaa kerrassaan.

Kommentisihan ainoastaan tukee väitettäni. Väitteeni on siis, että naiset kohtelevat miehiä huonosti Tinderissä. Toki miehistäkin löytyy niitä kusipäitä, mutta aivan selvästi vähemmän kuin naisista, koska miehet tästä asiasta yleensä valittavat. Minä koen huonoa kohtelua Tinderissä paljon keskimääräistä miestä vähemmän, joten keskustelun kääntäminen minuun on järjetöntä, koska minä en selvästi ole se ongelma tässä yhtälössä.

Vierailija
365/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan tervettä menoa!

Ei täällä ole vain yksi ihminen jota kostofantasiasi häiritsevät. Minä olin eka jota tuo häiritsi ja sen jälkeen olet näköjään vastannut jo monelle niin kuin vastaus olisi suunnattu minulle. Nuo puheesi esim naisia Tinderin perusteella sakottavasta poliisista ovat oikeasti asiattomia. Erityisesti kun mikään mistä täällä olet valittanut ei ole oikeasti kaltoinkohtelua. Se ei ole kaltoinkohtelua että nainen ei ymmärrä vastata sinulle minuutin välein eikä se että viestittely hiipuu. Voisit kysellä naisilta mikä on sitä ihan oikeaa kaltoinkohtelua. Huorittelu ja uhkailu ja pyytämättä ja tilaamatta tulevat ventovieraiden munat aamiaispöydässä.

Miten tosian mainitseminen anonyymilla keskustelupalstalla voi olla asiatonta? Se nyt vain on totta, että jos olet ikävä toisia ihmisiä kohtaan, niin se voi kostautua sinulle myöhemmin. Tämä asia opetetaan jo lapsille, joten ihmettelen miten tämä on sinulle jotenkin uusia asia, jonka esiin ottaminen on asiatonta.

Kyllä minuakin joskus ärsyttää liikenteessä toheloivat, mutta en minä heille keskisormea heiluta, vaikka tekisi mielikin, koska ymmärrän, että siitä voi olla haittaa minulle tulevaisuudessa. Onko minulla kostofantasioita itseäni kohtaan, kun tiedostan tämän tosiasian?

Vierailija
366/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan tervettä menoa!

Kommentisihan ainoastaan tukee väitettäni. Väitteeni on siis, että naiset kohtelevat miehiä huonosti Tinderissä. Toki miehistäkin löytyy niitä kusipäitä, mutta aivan selvästi vähemmän kuin naisista, koska miehet tästä asiasta yleensä valittavat. Minä koen huonoa kohtelua Tinderissä paljon keskimääräistä miestä vähemmän, joten keskustelun kääntäminen minuun on järjetöntä, koska minä en selvästi ole se ongelma tässä yhtälössä.

Sinun huono kohtelu vain on huonoa kohtelua suurimmaksi osaksi omassa päässäsi. Ihan kohtuuttomia vaatii ettet kokisi tulevasi huonosti kohdelluksi. Tinder-match ei ole mikään kirjeystävä. Oletko yli 40 vee ja toista sukupolvea kuin Tinder-käyttäjät keskimäärin? Yrität vongata niitä jotka ei pidä viestittelyä kirjallisuutena toisin kuin sinä?

Vierailija
367/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on aivan älytöntä! Tuolla tavalla miehet ampuvat vain omaan jalkaansa. Jos miehet painaisivat sydäntä vain niiden naisten kohdalla, jotka miehiä ihan oikeasti kiinnostavat, syntyisi naisillekin vähemmän mätchejä ja siten olisi todennäköisempää, että tuosta syntyisikin jotain...edes ne treffit. Miehet valittavat, että naiset saa miehiltä niin paljon enemmän sydämiä, mutta ihan itsehän te sydämiä painatte sellaisillekin naisille, jotka ei teitä oikeastaan kiinnosta. Olkaa hyvänen aika valikoivampia!!! Vai kilpailevatko miehet keskenään treffien lukumääristä vai mistä ihmeestä tuossa hölmöilyssä on kyse?

Naiset eivät juuri koskaan aloita keskustelua, joten tuollaisissa matcheissa ei keskustelua synny. Ei mies aloita keskustelua jos ei ole kiinnostunut.

Vierailija
368/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on aivan älytöntä! Tuolla tavalla miehet ampuvat vain omaan jalkaansa. Jos miehet painaisivat sydäntä vain niiden naisten kohdalla, jotka miehiä ihan oikeasti kiinnostavat, syntyisi naisillekin vähemmän mätchejä ja siten olisi todennäköisempää, että tuosta syntyisikin jotain...edes ne treffit. Miehet valittavat, että naiset saa miehiltä niin paljon enemmän sydämiä, mutta ihan itsehän te sydämiä painatte sellaisillekin naisille, jotka ei teitä oikeastaan kiinnosta. Olkaa hyvänen aika valikoivampia!!! Vai kilpailevatko miehet keskenään treffien lukumääristä vai mistä ihmeestä tuossa hölmöilyssä on kyse?

Naiset eivät juuri koskaan aloita keskustelua, joten tuollaisissa matcheissa ei keskustelua synny. Ei mies aloita keskustelua jos ei ole kiinnostunut.

Tuohan Tinderissä juuri onkin ongelma. Matcheja syntyy sellaisten parien välille, joissa kumpikaan ei ole riittävän kiinnostunut aloittaakseen keskustelua. Mulla on vähän matcheja, koska Tinderissä on hyvin vähän miehiä, joiden kanssa kiinnostaisi aloittaa keskustelua. Sen vuoksi painankin sydäntä vain harvoin. 

Vierailija
369/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan tervettä menoa!

Sinun huono kohtelu vain on huonoa kohtelua suurimmaksi osaksi omassa päässäsi. Ihan kohtuuttomia vaatii ettet kokisi tulevasi huonosti kohdelluksi. Tinder-match ei ole mikään kirjeystävä. Oletko yli 40 vee ja toista sukupolvea kuin Tinder-käyttäjät keskimäärin? Yrität vongata niitä jotka ei pidä viestittelyä kirjallisuutena toisin kuin sinä?

Totta, että koen itseni epätoivotuksi toisinaan, vaikka se ei pidäkään paikkaansa. Korostan kuitenkin, että tämä ei ole pelkästään oma kokemukseni, vaan ihan yleisesti miehet ovat sitä mieltä, että naiset ovat tylyjä Tinderissä. Tietenkin osa näistä on sellaisia miehiä, jotka tekevät törkeitä ehdotuksia naisille, mutta nämä eivät varmasti ole valtaosa.

Vierailija
370/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä noin voi sanoa, että naiset ovat ylipäätään tylyjä. Pitäisi ensin määritellä, mikä se tyly on. Tässä ketjussa on nyt aika karusti tullut esille, että jonkun mielestä pelkästään keskustelun hiipuminen tai treffeille lähtemättömyys on tylyyttä. Jos naiset eivät miellä tätä tylyydeksi, mutta miehet mieltävät, niin tottakai naiset ovatkin tylyjä miesten mielestä, mutta miehet eivät ole naisten mielestä. Tässä on kuitenkin varsinkin ketjun alkupäässä mielestäni aika hyvin perusteltu, miksi ne keskustelut hiipuvat ja miksi treffeille ei heti lähdetä. Ei monellakaan naisella ole tarkoitus olla erityisen tyly, joten miten ihmeessä heitä voi syyttää tylyydestä, kun eivät tällaisia asioita itselleenkään kohdistettuna koe tylyiksi.

Vierailija
371/434 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset haluaa tutustua kirjoittelun kautta. Jos pääsee treffeille asti niin tietää että on jo tosi kyseessä.

ja sit kun ollaan se 2kk puhuttu ummet ja lammet, ni treffeillä keksitä enää mitäön puhumista.

Vierailija
372/434 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset haluaa tutustua kirjoittelun kautta. Jos pääsee treffeille asti niin tietää että on jo tosi kyseessä.

ja sit kun ollaan se 2kk puhuttu ummet ja lammet, ni treffeillä keksitä enää mitäön puhumista.

Jos noin käy, niin silloin voi vain todeta, että väärä mies/nainen parisuhteeseen, jos keskustelunaiheet on käyty läpi kahdessa kuukaudessa. Parisuhteessa kun pitäisi pystyä keskustelemaan vuosia ja jopa vuosikymmeniä.

Vierailija
373/434 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy treffeillä huvin vuoksi vaan ainoastaan, jos mies vaikuttaa seurustelumielessä kiinnostavalta. Miehen ulkonäössä mua kiinnostaa ainoastaan kasvot: ne joko ovat tai eivät ole puoleensavetävät. Tämän selvittämiseksi riittää valokuva. Ennen treffejä haluan tietää, millainen on miehen arvomaailma, millaisia suunnitelmia ja toiveita hänellä on tulevaisuutensa suhteen, millaista hänen elämänsä on nyt ja miten hän näkee minun sopivan osaksi elämäänsä, jos meistä tulisi pari. Nuo asiat eivät selviä parilla viestillä vaan edellyttää viestittelyä pidemmän aikaa. Jos miehellä on kiire treffeille, Tinderistä löytyy muitakin naisia kuin minä. 

Vierailija
374/434 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen viestejä jossa sanotaan että on keskusteltu tinderissä 1-2 kk ennen tapaamista. Itse yleensä poistan eli resetoin tinder tilini jo noin kahden viikon välein koska yleensä silloin kaikki naiset 18-35v on selattu läpi 80km alueelta. Eli olen tuossa vaiheessa tykännyt jo jostain yli 2000 naisesta.

Vierailija
375/434 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen viestejä jossa sanotaan että on keskusteltu tinderissä 1-2 kk ennen tapaamista. Itse yleensä poistan eli resetoin tinder tilini jo noin kahden viikon välein koska yleensä silloin kaikki naiset 18-35v on selattu läpi 80km alueelta. Eli olen tuossa vaiheessa tykännyt jo jostain yli 2000 naisesta.

Mitä ihmettä?

Luuletko sinä että sinne tulee resetoimalla uudet 2000 naista?

Vierailija
376/434 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on sinun tapasi. Mä en löydä kahdessa viikossa välttämättä yhtäkään kiinnostavaa miestä.

Vierailija
377/434 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli harrastat naisten tykkäämistä Tinderissä vai seuraako tästä strategiasta sulle jotain sutinaa?

Vierailija
378/434 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä?

Luuletko sinä että sinne tulee resetoimalla uudet 2000 naista?

Naiset pysyy samana kyllä mutta aina olen saanut uusien naisien kanssa mätsejä resetoinnin jälkeen kun muutun taas näkyvämmäksi. Aina se resetointi on kannattanut tehdä koska uusia mätsejä ei juuri enää tule kahden viikon kohdalla ja nykyiset mätsit ei enää vastaa sulle.

Vierailija
379/434 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on sinun tapasi. Mä en löydä kahdessa viikossa välttämättä yhtäkään kiinnostavaa miestä.

Aika nirsoa. Itse löydän jokaisen 24 tunnin aikana 200 kiinnostavaa naista joista tykkään.

Vierailija
380/434 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika nirsoa. Itse löydän jokaisen 24 tunnin aikana 200 kiinnostavaa naista joista tykkään.

Kertoo ainoastaan sen, että kiinnostavia naisia on Tinderissä paljon enemmän kuin kiinnostavia miehiä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi