Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät lähde Tinder treffeille vaikka aloittaa keskustelun?

turhautunut
26.11.2016 |

Olen mies ollut tinderissä jonkun aikaa. Saan matcheja aivan murto-osan siitä mitä itse pyyhin oikealle mikä ei sinänsä ole uutta miehelle.

Mutta jos saan matchin ja nainen on aloittanut ja olen vastannut takaisin. Muutaman viestin jälkeen pyydän häntä treffeille koska en koe järkeväksi viestitellä kovin pitkään ja haluan tavata oikeasti. Nainen on tästä innostunu ja vastannut joo hymiöiden kanssa. Tämän jälkeen kun aletaa sopivaan aika ja paikkaa eli pitäisi oikeasti tavata naisen innostus yhtäkkiä loppuu jo homma kuivuu kasaan. Miksi?

Onko kyse siitä että halutaan vähän leikkiä ja hakea huomiota? Esittää vaikeasti tavoiteltavaa? Miksi vastaat/pyyhit vasemmalle alunperin jos et halua kuitenkaan tavata? Olen hyväkäytöksinen ja asiallinen enkä painosta ja pelottele millään tavalla. Mistä johtuu?

Kommentit (434)

Vierailija
301/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karavaani tosiaankin kulkee ja koirat haukkuu. Toiset saa seksiä ja parisuhteita Tinderin kautta ja toiset valittaa naisten palstalla että miksi maailma ei muutu toiveideni mukaiseksi.

Vierailija
302/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä se jatkaa. :) Tämä on nyt, naiset ja herrat, se hurmaava keskustelutyyli jolla on saatu pauloihin myös kaverien tyttöystävät. *feeling blessed to be part of this*

Hieman eri asia jutustella rennosti, kuin keskustella oikeasta aiheesta. Tuskin sinä poliittisesta väittelystäkään vedät kovin pitkiä johtopäätöksiä sen suhteen, että miten politiikko puhuu vaimolleen.

Tämä keskustelu on klassinen esimerkki siitä kuinka koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Vähintään joka toinen viesti keskittyy siihen, että minua yritetään loukata, mutta ikäväksenne ne eivät vaikuta minuun ja minun väitteisiini millään tavoilla. Jos haluatte oikeasti jotenkin vaikuttaa, niin pyrkikää järkevään keskusteluun, mutta se tuntuu olevan ainakin joiltakin liikaa vaadittu.

Tässä ketjussa oli vaihe jossa oikeasti perusteltiin asioita mutta sitten huomattiin ettei sinulla ole vastaanotto päällä.

Missä erityisesti? En minä täällä jatkuvasti päivystä ja viestejä tulee liikaa, jotta niitä vääjäämättä jää lukematta, kun ei ole mitään keinoa nähdä mitkä on jäänyt lukematta.

Koska joku vetää tästä aasinsillan, niin todettakoon vielä, että minä en voi päättää tämän keskustelun osallistujamäärää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä se jatkaa. :) Tämä on nyt, naiset ja herrat, se hurmaava keskustelutyyli jolla on saatu pauloihin myös kaverien tyttöystävät. *feeling blessed to be part of this*

Hieman eri asia jutustella rennosti, kuin keskustella oikeasta aiheesta. Tuskin sinä poliittisesta väittelystäkään vedät kovin pitkiä johtopäätöksiä sen suhteen, että miten politiikko puhuu vaimolleen.

Tämä keskustelu on klassinen esimerkki siitä kuinka koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Vähintään joka toinen viesti keskittyy siihen, että minua yritetään loukata, mutta ikäväksenne ne eivät vaikuta minuun ja minun väitteisiini millään tavoilla. Jos haluatte oikeasti jotenkin vaikuttaa, niin pyrkikää järkevään keskusteluun, mutta se tuntuu olevan ainakin joiltakin liikaa vaadittu.

Järkevä keskustelu on turha toivo, sillä monet naiset ovat selittäneet näkemyksensä, jotka jatkuvasti kapeakatseisuudessasi sekä itsekeskeisyydessäsi tyrmäät, tai kerrot että et usko niitä, tai kiistät koko aiemmin esittämäsi näkemykesi, kun sinulle osoitetaan sen puutteet.

Keskustelun lopputuloksena sinun kannattaa välttää naisia jotka eivät vastaa sinulle tarpeeksi pian, tai joiden et näe arvostavan sinua tarpeeksi - ja naisten kannattaa välttää sinua.

Vierailija
304/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karavaani tosiaankin kulkee ja koirat haukkuu. Toiset saa seksiä ja parisuhteita Tinderin kautta ja toiset valittaa naisten palstalla että miksi maailma ei muutu toiveideni mukaiseksi.

Toisaalta joskus koirat puhuvat myös asiaa ja ikäväkseen karavaani saattaa huomata, että kaltoin kohdeltu koira onkin karavaanin edessä ja matka tyssää siihen.

Vierailija
305/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevä keskustelu on turha toivo, sillä monet naiset ovat selittäneet näkemyksensä, jotka jatkuvasti kapeakatseisuudessasi sekä itsekeskeisyydessäsi tyrmäät, tai kerrot että et usko niitä, tai kiistät koko aiemmin esittämäsi näkemykesi, kun sinulle osoitetaan sen puutteet.

Keskustelun lopputuloksena sinun kannattaa välttää naisia jotka eivät vastaa sinulle tarpeeksi pian, tai joiden et näe arvostavan sinua tarpeeksi - ja naisten kannattaa välttää sinua.

Täällä on puhuttu paljon kiireestä, jonka jokainen tietää olevan huono tekosyy.

Tämä kysymys on hieman isompi asia kuin pelkkä minä. Tämä on yleinen ongelma, jota miehet joutuvat toistuvasti kokemaan. Siten ongelma ei poistu mihinkään jos minä toimin toisella tavalla.

Vierailija
306/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka laittaisivat niitä hymiöitään, niin tosiasiassa niillä tinderhoroilla ei ole rentoa seikkailumieltä ja ovat itseään täynnä olevia, koppavia huomiohuoria jotka antaa mahdollisuuden vain sille mielestään herra täydelliselle jos sillekään. :) N26

Vierailija
307/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas mitä ulinaa. Vielä eilen tätä keskustelua jaksoi vähän seurata, mutta enää en edes ihmettele jos useat naiset näkevät parhaaksi olla kirjoittamatta teille Tinderissä mitään pienen kommenttien vaihdon jälkeen!

Niimpä. Latasin tänään tinderin ja liekkö sitä uskaltaa edes alkaa käyttää.

Muistathan että annettuasi ensimmäisen sydämen, sinun tulee lopettaa selaaminen vähintään viikon ajaksi, ja odottaa tuleeko tuon miehen kanssa sinulle match. Jos tulee, sinun tulee viestitellä hänen kanssaan intohimoisesti, säännöllisesti, ja mahdollisimman lyhyellä viiveellä. Muu elämä täytyy unohtaa siksi aikaa, koska tälle miehelle on ehdottoman tärkeää saada sinun jakamaton huomiosi ja olla elämäsi keskipiste. Työssäkäyntikin kannattaa jättää väliin kunnes selviää, haluatteko tavata livenä  haet vaikka saikkua selkäkipuun vedoten, niin voit päivystää herkeämättä tinderissä.

Jos matchia ei tule viikon sisään, on ok antaa sydän myös jollekulle toiselle miehelle. Jos sitten kuitenkin sen ensimmäisen kanssa tulee match myöhemmin, kun viestittelet jo seuraavan kanssa, sinun tulee välittömästi poistaa tuo ensimmäinen match, koska hän loukkaantuu siitä että et laita hänelle välittömästi pitkiä ja paneutuvia viestejä eikä varmastikaan kiinnostu enää tapaamaan sinua, jos vastauksiisi tulee vaikkapa yli 10 minuutin viive. Ja tuleehan niihin, kun sinä viestittelet jo sen toisen matchisi kanssa.

Muista, että sinulla ei tule olla omaa elämää etkä saa yrittää ylläpitää olemassaolevia, tinderin ulkopuolisia ihmissuhteitasi, koska olet miehen alamainen ja sinun tulee alistua miehen onnellisuuden välikappaleeksi alusta alkaen. Toimit siis miehen toiveiden ja tarpeiden ohjaamana, omasi unohtaen. Näin käyttäytyy kunnollinen nainen, muut ovat sitten niitä lutkia jotka ansaitsevat mm. tulla raiskatuiksi.

Kun vastaväitteet loppuu, niin alkaa sanojen vääristely.

Kun tähänastisesta ulinastasi tehdään yhteenveto ja näet itsekin miten naurettavaa se on, kiukuttelet kuin viisivuotias että en se minä ollut.

Sitten varmaan osaat ottaa suorat lainaukset, jossa olen tuollaista väittänyt. Muista mainita monesko viesti.

Keksit selitykseksi naisen passiivisuudelle tinderissä seuraavat vaihtoehdot:

1. naista ei kiinnosta viestitellä kanssasi,

2. naisella ei ole käytöstapoja.

Normaali ihminen ymmärtää suhteuttaa asiat niin, että tinder on vain pieni osa ihmisen elämästä, ja tinderin sisäisessäkin todellisuudessa voi olla yhtä aikaa kiinnostunut useammista matcheista. Toisin sanoen käytöksestä siellä ei voi päätellä ym. kohdista oikeastaan yhtään mitään. Vaikka et olekaan suoraan täällä missään sanonut, että sinä et tätä asiaa ymmärrä, tekstiesi perusteella se on aivan ilmeistä. Edelleen, se että vaadit suoria lainauksia (ilmeisesti luulet että jos sellaisia ei löydy, alat taas maagisesti vaikuttaa lukijoiden silmissä normaalilta), kertoo että sinulta joko puuttuu kyky tulkita ihmisten käytöstä normaalisti (rivien välistä), tai sitten olet vain niin paatunut ja katkeroitunut että sinun ei kannattaisi käyttää tinderiä ollenkaan.

Miksi vaivauduit vastaamaan jos sinulla ei ollut tarjota niitä suoria lainauksia? Kai ymmärrät, että keskustelussa ei ole mitään järkeä jos keksit itse mitä olen sanonut, etkä puhu siitä mitä olen oikeasti sanonut? Minua ei pätkääkään kiinnosta mitä minusta ajatellaan tässä ketjussa, vaan minua kiinnostaa totuudessa pysyminen, koska ilman sitä keskustelua ei ole järkeä edes käydä.

Olen jo tottunut siihen, että kun väittelykumppanini häviää, niin mennään henkilökohtaisuuksiin ja aletaan vääristelemään sanomisiani. Ei tässä ole minulle mitään uutta, eikä minua voi myöskään mitenkään loukata sanoin varsinkaan anonyymisti netissä ja livenäkin se on hankalaa.

Okei, mä hävisin. Mitäs nyt sitten? Taidan mennä vastaamaan mielenkiintoiseen kysymykseen, jonka eräs kiva mies lähetti tinderissä tuossa muutama päivä sitten.

(Luulitko tosissasi että lähtisin selaamaan ketjua ja etsimään sieltä lainauksia sinulle? Miksi tekisin niin? Jos et itse ymmärrä oman käytöksesi haasteita, niin se on sinun ongelmasi. Minun elämäni ei edelleenkään pyöri sinun ympärilläsi, vaikka tunnutkin niin olettavan jostain syystä.)

Tottakai sinä niin teet jos haluat oikeasti pyrkiä järkevään keskusteluun. Viesteistäsi huomaa kuitenkin, että et sitä pyri tekemään, vaan pyrit vain loukkaamaan minua, jossa et tule onnistumaan.

Voit kyllä olla varma, että ymmärrän persoonallisuuteni haasteet erittäin hyvin. Ei ole helppoa olla harkitseva ihminen ja nähdä idiootteja ympärillään päivästä ja vuodesta toiseen. Olisi mukava olla joskus itsekin täysin huoleton ja toimia seurauksista välittämättä, mutta kun näkee miten asiat vaikuttavat, niin sitä ei yksinkertaisesti voi tehdä ainakaan hyvällä omatunnolla. Olen pyrkinyt opettelemaan tästä pois, mutta on vieläkin haastavaa poiketa totuudesta. Toisaalta en myöskään haluaisi antaa epärehellistä kuvaa itsestäni, mutta toisaalta on järjetöntä olla ajattelematta vain itseään, kun lähes kaikki muut tuntuvat niin tekevän.

Kyllä minullakin on varmaan 100 matchia, joille en ole vielä keskustellut, mutta en jaksa aloittaa keskustelua, koska toisessa päässä on kuitenkin taas uusi kusipää tai idiootti. Helmiäkin tosiaan on, mutta he ovat niin harvassa. Annan noihin keskusteluihin niin paljon, että pitää pitää taukoa ennen kuin jaksaa lähteä taas uudestaan pettymään. En minä noiden keskusteluiden kuolemisesta loukkaannu henkilökohtaisella tasolla, mutta kolaus tulee ennemminkin siihen mitä ajattelen ihmisistä ja naisista yleensä. Ei haluaisi tuota huteralla pohjalla olevaa arvostusta murentaa entisestään, koska se on epäreilua noita seassa olevia helmiä kohtaan. Ikävintä olisi, että kohtelisin itse huonosti sitä naista, joka ansaitsee arvostukseni.

Vierailija
308/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi olisi siis hyvä, jos naiset olisivat valikoivampia eivätkä painaisi sydäntä kuin sellaisille miehille, jotka kuvan ja profiilin perusteella todellakin kiinnostavat. Lisäksi naiset voisivat suoraan ilmoittaa, jos kiinnostus lopahtaa. Näillä varmaan päästäisiin jo aika pitkälle ja sekä  miehet että naiset olisivat tyytyväisempiä?

Vierailija
309/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta joskus koirat puhuvat myös asiaa ja ikäväkseen karavaani saattaa huomata, että kaltoin kohdeltu koira onkin karavaanin edessä ja matka tyssää siihen.

No niin. Nyt siirrytään siihen vääjäämättä tulevaan vaiheeseen jossa mielestään väittelyn voittanut ja keskusteluun 100% järjellä ja ilman tunteita suhtautuva lassukka alkaa uhkailemaan väkivallalla.

Vierailija
310/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppujen lopuksi olisi siis hyvä, jos naiset olisivat valikoivampia eivätkä painaisi sydäntä kuin sellaisille miehille, jotka kuvan ja profiilin perusteella todellakin kiinnostavat. Lisäksi naiset voisivat suoraan ilmoittaa, jos kiinnostus lopahtaa. Näillä varmaan päästäisiin jo aika pitkälle ja sekä  miehet että naiset olisivat tyytyväisempiä?

Nimenomaan näin. Ainakin tuon sydämen painamisen kanssa. Joistakin naisista näkee suoraan, että eivät he ole kiinnostuneita. Kyllä kannatti miettiä taas hyvä avaus ja pari jatkoviestiä muutamaan eri potentiaaliseen keskustelun jatkoon.

Tuo kiinnostuksen lopahtaminen on vähän niin ja näin. Tavallaan se olisi hyvä, mutta onko varsinaisten pakkien antaminen kuitenkaan tarpeellista. Joskus on hankala paikka saada keskustelu loppumaan loukkaamatta toista jollain tavalla. Etenkin jos toinen on edelleen kiinnostunut.

Vierailija
311/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis että ongelman varsinaista alkusyytä eli miesten massapostituksia naisille ei tarvi millään lailla rajoittaa? Koska kyllähän se nyt vaan voi olla niin että miss Suomea saattaa hyvinkin kiinnostaa rento rapulaseksi tuntemattoman Jani-Jorman kanssa? Ja takuulla naiset olisivat tyytyväisempiä joo jos heidän jo valmiiksi kiireisiin elämiinsä pitäisi sovittaa tuntemattoman miesmassan tyytyväisenä pitäminen.

Vierailija
312/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin. Nyt siirrytään siihen vääjäämättä tulevaan vaiheeseen jossa mielestään väittelyn voittanut ja keskusteluun 100% järjellä ja ilman tunteita suhtautuva lassukka alkaa uhkailemaan väkivallalla.

Ihan oma tulkintasi kommentistani. Minä ajattelin lähinnä skenaariota jossa Tinderissä kaltoin kohdeltu on esimerkiksi päättämästä siitä, että saatko ylennyksen tai pysäyttää sinut poliisina ja hän punnitsee päästääkö varoituksella vai antaako sakot.

Vierailija
313/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset rupeaisivat antamaan spesifisti selvät pakit joka ikiselle vonkaajalle niin minkähänlainen ulina siitä olisi seurauksena...

Vierailija
314/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla itelläskin on 100 mätsiä, mitä sä sitten valitat? Olet noudattanut ihan samaa logiikkaa kuin naisetkin, ja nyt olet sitä mieltä että se on miehille sallittu mutta naisille ei? Ihana mies. Ei muuta, poistun keskustelusta kun tämä on vain tätä saman jauhamista. Sulla ainakin jää levy päälle.

Vierailija
315/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis että ongelman varsinaista alkusyytä eli miesten massapostituksia naisille ei tarvi millään lailla rajoittaa? Koska kyllähän se nyt vaan voi olla niin että miss Suomea saattaa hyvinkin kiinnostaa rento rapulaseksi tuntemattoman Jani-Jorman kanssa? Ja takuulla naiset olisivat tyytyväisempiä joo jos heidän jo valmiiksi kiireisiin elämiinsä pitäisi sovittaa tuntemattoman miesmassan tyytyväisenä pitäminen.

Miesten massapostituksen syy on nimenomaan se, että naiset eivät juurikaan vastaile viesteihin. Jos mies haluaa oikeasti tavata naisia, niin hän joutuu viestitellä lukuisille naisille yhtäaikaa, koska aktiivista viestittelyä harvoin tulee naisilta, vaikka saattavat lopulta treffeille ehkä lähteäkin.

Psykologisesta näkökulmasta ajatellen tällainen väsytystaktiikka on järkevä. Kun olet naisen elämässä riittävän pitkään muistuttaen itsestäsi, niin naisen suhtautuminen muuttuu positiivisemmaksi sinua kohtaan. Et ole enää hänelle tuntematon ja vaikutat kiinnostuneemmalta vakavaankin suhteeseen ja toki myös vaikutat turvallisemmalta, vaikka nämä eivät sinäänsä perustu järkeen millään tavoin.

Vierailija
316/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oma tulkintasi kommentistani. Minä ajattelin lähinnä skenaariota jossa Tinderissä kaltoin kohdeltu on esimerkiksi päättämästä siitä, että saatko ylennyksen tai pysäyttää sinut poliisina ja hän punnitsee päästääkö varoituksella vai antaako sakot.

Okei. Siis uhkailet sillä että jos nainen ei vastaa sinulle 10 minuutin kuluessa ai anna sinulle selväsanaisia pakkeja niin kostat hänelle virkasi suojista. Tämä tosiaan vakuuttikin siitä että olet täyyyysin järjellä ratkaisemassa asioita. Voi jeesus mikä tyyyppi.

Vierailija
317/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep jep. Meikä poistuu keskustelusta tässä kohtaa koska tämä ei ole terveen ihmisen tekstiä ja ajattelua. Mulla on parempaakin tekemistä. Häv fan.

Vierailija
318/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla itelläskin on 100 mätsiä, mitä sä sitten valitat? Olet noudattanut ihan samaa logiikkaa kuin naisetkin, ja nyt olet sitä mieltä että se on miehille sallittu mutta naisille ei? Ihana mies. Ei muuta, poistun keskustelusta kun tämä on vain tätä saman jauhamista. Sulla ainakin jää levy päälle.

Ei minulla ole mitään viestitulvaa matcheistani huolimatta. Jos joku aloittaa keskustelun, niin aivan varmasti keskustelen hänelle.

Tällä hetkellä ei ole yhtään varsinaisesti aktiivista keskustelua. Muutama on jäänyt luonnollisesti tauolle ja katson, että palaanko niihin enää vai en. Osassa nainen on lopettanut juttelemisen ja osan olen itse päättänyt, koska en ole nähnyt järkeä jatkaa keskustelua, koska seuraava askel olisi aikalailla tapaaminen, enkä tiennyt haluanko mennä siihen, eikä tapaaminen ollut tuolloin mahdollista kun keskustelu päättyi.

Vierailija
319/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sivusta: yhtä hyvin se idiootiksi osoittautunut ärsyttävä tinderukko voi ilmestyä naislääkärin vastaanotolle tai naistullin tarkastettavaksi tai tulla pysäytetyksi naispoliisin toimesta.

(Naisethan tässä yhteiskunnassa näyttää työt tekevän. Meidänkin kadunpätkällä ukot on työttömiä tai sairaseläkkeellä ja rouvat käy töissä...)

Vierailija
320/434 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sivusta: yhtä hyvin se idiootiksi osoittautunut ärsyttävä tinderukko voi ilmestyä naislääkärin vastaanotolle tai naistullin tarkastettavaksi tai tulla pysäytetyksi naispoliisin toimesta.

(Naisethan tässä yhteiskunnassa näyttää työt tekevän. Meidänkin kadunpätkällä ukot on työttömiä tai sairaseläkkeellä ja rouvat käy töissä...)

Tottakai voi. Siksi onkin tärkeää käyttäytyä hyvin ihmisiä kohtaan, vaikka ajattelisi pelkästään itseään.

Tosin miehet kyllä tekevät enemmän töitä kuin naiset. Näin ainakin oli kuin viimeksi asiaa katsoin, enkä usko, että tilanne on niin paljon muuttunut yhtäkkiä.