Kuinka nopeasti olet päätynyt seksiin tuntemattoman kanssa?
Olisi kiinnostavaa lukea naisten kokemuksia siitä miten nopeasti olette päätyneet seksiin ennestään tuntemattoman miehen kanssa
Tässä oma tositarlnani mihen näkökulmasta:
Olin työmatkalla pinellä paikkakunnalla. Hotellissa oli illalla auki vain baari, jonka yhteydessä on pieni tanssilattia. Menin baariin saunan jälkeen juomaan yhden oluen. Yllätyksekseni baarissa oli neljö naista, joista yksi katsoi minua pitkään ja hyvöksyvästl.
Hain tuota naista tanssimaan ja hän kertoi miten ihanaa on tanssia pitkön, hoikan miehen kanssa. Tuon naisen ihana läheisyys sai kaluni seisomaan. Kun nainen huomasi millainen patukka houisuissani on hän puristi minua itseään vasten.
Toisen tanssin jälkeen pyysin naista seurakseni baaritiskille. Nainen sanoi tulevansa mielellään, kun ne muut naiset puhuu kuitenkin työasioita.
Kävimme uudestaan tanssimassa. Tamsin jälkeen kerroin naiselle miten kaunis ja seksikäs hän on ja sanoin haluavani rakastella hänen kanssaan. Nainen vastasi kysymyksellä: Onko sulla kortsuja? Kun kerroin niitä löytyvän, joimme oluet loppuun ja menimme huoneeseeni, jossa aloimme hyvöillä toisiamme. Nainen kaivoi kaluni esiin ja ihasteli sitä miten iso ja kova se on. Riisuimme loput vaatteet ja vedin L-koon kortsun kaluni päälle.
Nainen kertoi, ettö haluaa ratsastaa kalullani ja hän hieroi ratsastaessaan itse klittaansa, kun minä puristelin hönen ihanan kiinteitä rintojaan. Nainen sai ekan orkun niin nopeasti, että en ehtinyt mukaan. Annoin naisen hetken levähtää ja käänsin hänet sitten alleni. Seuraavan orkun saimme samaan aikaan ja naisen kynnet painuivat hönen hurmiossaan syvälle selkänahkaani.
En tiedä minuutilleen kauanko ensi simäyksestä kesti yhdyntään, mutta alle puoli tuntia siinä ehti kulua aikaa.
Kommentit (43)
Ehkä 10 minuuttia. Kirjoiteltiin suomi24:llä. Toin hänet kotiini. Hailtiin ja suudeltiin. Työnsin käteni hameen vyön alta pilluun ja siellä oli valmista. Mentiin sänkyyn ja touhu alkoi. Minulla kesti, kun jännitin ja kävi niin, että hän sai orkun. Tällaista ei pitäisi tapahtua kuin unissa, mutta tarina on tosi. Minä olin 56v ja hän 48v.
Silmäpeliä baarissa portsarin kanssa. Vähän myöhemmin menin juttelemaan. Portsari vei minut kellariin joka oli sisääntulon vieressä . Portsari repi housuni alas ja pani minua takaapäin . Makasin yläkroppa varastonhyllyä vasten. Tunsin itseni ihanan lumpuksi. Poke oli hyvännäköinen ja pani minua pari kertaa myöhemminkin. Tästä on n 20 vuotta. Olen nainen.
Olin 21v mieheni kanssa oli sovittu kolmen kimpasta 1N ja 2M. Mieheni järjesti oman ystävänsä kolmanneksi jota en ollut tavannut enkä nähnyt edes kuvaa ennen kuin hän seisoi ovellamme. Jännitti mielettömästi olimme mieheni kanssa jo valmiiksi alasti. Kaveri pääsi samantien mieheni liukkaille kun sai riisuttua itsensä ehkä 2-5 min ensisilmäyksestä ja hän pani minua takaapäin oma mies hoiti etupuolta. Panon jälkeen käänsivät minut toiselle kyljelleni ja näin miehen kunnolla kun oma mies pani takaa ja vieras imi rintojani.
Olin 21v mieheni kanssa oli sovittu kolmen kimpasta 1N ja 2M. Mieheni järjesti oman ystävänsä kolmanneksi jota en ollut tavannut enkä nähnyt edes kuvaa ennen kuin hän seisoi ovellamme. Jännitti mielettömästi olimme mieheni kanssa jo valmiiksi alasti. Kaveri pääsi samantien mieheni liukkaille kun sai riisuttua itsensä ehkä 2-5 min ensisilmäyksestä ja hän pani minua takaapäin oma mies hoiti etkpuolta. Panon jälkeen käänsivät minut toiselle kyljelleni ja näin miehen kunnolla kun oma mies pani takaa ja vieras imi rintojani.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, että suurin osa näistä kokemuksista on miesten (vaikka ap. jopa toivoi mieluummin naisten kokemuksia).
Kertoo, että miehet ne näillä jutuilla leveilee ja kerskuu, ehkä jopa suorastaan valehtelevat? Miehille naiset ovat myös kertakäyttötavaraa. Täällä on kaksi naista (oletan että toinenkin on nainen): toisella on miehen kanssa perhe, ovat olleet vuosikausia yhdessä, toinen taas tapailee miestä yhä samoissa merkeissä. Miehet taas pitävät hienompana, että naista ei enää koskaan näe.
Ei kyllä tee mieli kotikaupungissa kenenkään kanssa mitään tehdä, kun ei tiedä millaisia juoruja se mies siitäkin levittäisi.
Miksi nainen kerskuisi sillä kuinka nopeasti pääsi panemaan? Tunnetusti miehet ovat keskimäärin aika helppoja.
Kerran Tallinnan 20 tunnin risteilyllä tapahtui kaikki kyllä nopeasti! Illalla päivän koulutuksen jälkeen baaritiskille rantauduttua katselin tanssilattialle josta bongasin silmääni miellyttävän neitosen tanssimassa kavereiden kanssa. Katseemme kohtasivat ja jokin vain kolahti ja samoin tein vain kävelin häntä kohti ja sanaakaan sanomatta aloimme tanssia lähekkäin ja melkein samoin tein jo suutelimme ensimmäisen kerran. Eipä aikaakaan, kun kädet vaeltelivat pitkin vartaloa ja hän kopeloi housuni etumusta ja melko tanakka erektiohan se oli jo päällä! Kuiskasin ensimmäiset sanani "mennäänkö hyttiin?" "Mennään vaan" hän vastasi ja niin sitä lähdettiin. Kaverit jäi katsomaan hieman ihmeissään, kun tyttö lähti ja suoraan hyttiin päästyämme riisuimme toisiltamme jo vaatteita pois. Ja ensikatseesta tähän hetkeen oli aikaa mennyt noin 10-15 minuuttia. Ei yhtään enempää!! Neito siinä hieman sopersi, ettei ole tehnyt näin aiemmin. Uskoin siinä häntä. Pieni epävarmuus heijastui hänestä. En kyllä ollut tehnyt niin minäkään! Hieman epäuskoinen olin, että tapahtuuko tämä oikeasti minulle. Olin silloin varmaan 23-24 vuotta, mutta kuitenkin vielä melko kokematon. Hän oli suunnilleen saman ikäinen. Mutta jotenkin se vain tapahtui, aivan luonnostaan! Se oli jotenkin selvää jo ensimmäisestä katseesta, mihin kaikki johtaa. Ja niin me kiimoissaan käytiin toisiimme kiinni. Hän otti heti aluksi ahnaasti ja innokkaasti kullini suuhunsa ja imi sitä kuin viimeistä päivää. Harrastimme siinä seksiä monessa eri asennoissa, kuin vain ahtaalla sängyllä ja hytissä mahtui. Tuntui, että molemmilla oli halu oppia, opetella ja kokeilla asioita mahdollisimman paljon!! Oltiin estottomia ja nautittiin! Alkoholia oli tullut kyllä otettua illan mittaan ja se tietysti vapautti tunnelmaa ja samalla aiheutti sen, ettei ennenaikaisesta laukeamisesta ollut pelkoa :) Jossain vaiheessa alkoi pelko painaa, että samassa hytissä majoittuva esimieheni saattaa tulla paikalle. (Olin siis työmatkalla) Mutta esimiehellä mahtoi olla baarissa omat "menonsa" ja niin kuitenkin saimme rauhassa naida loppuun saakka. Naisen nimen taisin kysyä session lopuksi, mutta sitä en nyt enää edes varmaksi muista... Mutta joka tapauksessa se oli äärimmäisen jännittävää, hauskaa ja mieleenpainuvaa. Kiihkeän session jälkeen lähdimme vielä yökerhoon jossa nainen liittyi lopulta kavereiden seuraan ja vietti loppuyön omassa hytissään. Omalta kohdalta uskoisin hyvinkin olevan sellainen "kerran elämässä" tapahtuva juttu.. Vakiintunut nelikymppinen jo nyt kun olen! :D Mutta onpahan muisto mitä vieläkin lämmöllä saa muistella. Aamulla laivasta poistuessa jännitti ja toisaalta toivoin, että olisin vielä hänet kohdannut, mutta niin ei käynyt. Ehkä hyvä niin. Se kiihkeys ja vapautuneisuus jäi niin kirkkaana mieleen, vaikka aamulla hytistä lopulta heräsinkin hieman epäuskoisena siitä mitä oli tapahtunut! Esimieskin jossain vaiheessa yöllä hyttiin palasi ja aamulla kysyi, kun näki pöydällä kaksi juomalasia, että saitko seuraa... :) Hieman hymyillen vastasin, että joo... Kävihän täällä vieras... Sen tarkemmin en alkanut kertomaan. Ei se olisi uskonut kuitenkaan mitä hytissä oli muutamaa tuntia aiemmin tapahtunut!
Juttu alkoi ihan uskottavasti, mutta nuo pitkä ja hoikka ja l-koon kortsu paljastivat kaiken. Mutta ihan hyvä tarina sinänsä, kuuluu fantasiaosastoon.
Itsellä on varmaan nopeimmillaan mennyt noin 40 minuuttia. Tosin kyseessä oli puolituttu. Hän ei tarvinnut L-koon kondomia, onneksi. Mun vagina ei ole ämpäri :D
30 min.. Baarin narikasta " moi lähdetkö mun mukaan " ja nainen vastas " joo". Mentiin mun luo kaljalle ja pantiin parit varvit ennenkuin otettiin sitä kaljaa
Älkää tuomitko tarinaa saduksi siksi että päädyttiin äkisti sänkyyn. Nainen on sellainen epeli että todella nopeatkin lähdöt ovat mahdollisia.
Minulla jo pari vuosikymmentä sitten tuli tilanne, että hain tassiin vierasta naista. Jo toisen tanssin aikana hänen vartalonsa äkkiä liimauti minuun, niinpä kysyin että pitäisikö meidän hakeutua, johonkin kahdestaan, sain myöntävän vastauksen. Hän kävi pöydässään ilmoittamassa huonekaverilleen että huone on yksityiskäytössä puolitoista tuntia. Tämä järjestely kun molemmat oli,me omilla kursseillamme ja silloin vielä majoituttin aina kahden hengen huoneisiin.
Tuon tapauksen taustana voin kertoa ettei kummallakaan ollut kovin tavallista tuo vieraissa käynti. Minulla seoli peräti poikkeus, hänellä oli viidenkympin villitys menossa ja tapauksia oli muutama ollut parin vuoden aikana. Aikaa ei tosiankaan tarvita, vain sopiva sattuma riittää.
Olin nuorena pyöräilemässä Eestissä ja tapasin keskellä ei mitään (jossain kohti isot maantiealueet metsää) ja tapasin ruotsalaisen naisen, niinikään retkipyöräilijän. Pysähdyttiin, juteltiin, se ehdotti evästaukoa ja kun istuttiin niin suutelin sitä ja kumpaankin iski perkeleellinen kiihotus ja juostiin ojan yli metsän puolelle ja nussittiin. Jälkeenpäin housut ylös ja esittäydyttiin, angenem att träffas.
Vierailija kirjoitti:
Menin katsomaan yhtä kaksiota opiskelujeni loppupuolella. Tyttöystäväni ei jaksanut sillä kertaa lähteä mukaan. Näyttö oli juuri päättymässä ja juoksin portaat ylös. Todella kaunis keski-ikäinen blondi esittelijä kierrätti minut asunnossa viidessä minuutissa. Paikalla ei ollut muita ja muutaman lauseen jälkeen suutelimme ja ehkä noin kolmen minuutin kuluttua panin tätä kiimaista naista ulko-ovea vasten. Ei kumia, ei mitään keskusteluja mistää. Nainen sai kaksi kertaa ennenkuin otti loppuun asti suihin.
Hetken hieman vaivaantunut tunnelma, sitten kokosimme itsemme ja jatkoimme eteenpäin. Lämmöllä vieläkin joskus muistelen, kun tuon välittäjän mainoksen nään lehdessä...
Miten uskalsit tehdä aloitteen vai teitkö ? Olitko varma ettei nainen lyö läsärillä poskelle tai tee susta ilmotusta ? Mistäpä sen tunnistaa tossa tilanteessa et haluaako nainen
Muna ei ole iso jos siihen riittää L-koon kortsu!
Alle puoli tuntia. Olin parikymppisenä miespuolisen kaverini kanssa Provinssissa viikonlopun, meillä oli yhteinen teltta. Jossain vaiheessa hän yhytti toisia kavereitaan, joita en tuntenut, eikä kiinnostanut jäädä siihen seuraan. Haahuilin leirintäalueella ympäriinsä, ja ajauduin sitten johonkin porukkaan, jossa pari kitaristia soitti ja jengi lauloi ympärillä. Ja koska olen laulajamimmejä, niin siihen tietysti jäin.
Toinen kitaristeista oli järjettömän hyvännäköinen kundi, joka kepitti peliään aika asiallisesti, ja hilauduin hänen lähelleen. Alkoi silmäpeli, sitten suutelu ja lopulta läksimme läheiseen wc/pesuhuonekompleksiin naimaan. Istuin kundin sylissä ja tuin itseäni seinän naulakkoon, mitään niin kiihottavaa en ollut siihen ikään vielä kokenut - sain ihan mielettömän orkun!
Olimme siellä hyvän tovin, sitten kundi sanoi palaavansa rinkiin, minä katsoin aamun tuloa ja päätin lähteä nukkumaan.
Hänen nimeään en tullut koskaan tietämään, mutta elämäni ainoasta Provinssista jäi unohtumaton (ja kiihottava!) muisto!
Minä olen käänteissäni ainakin nopea.
Kävelin hotellissa käytävää, käytyäni aamupalalla heti puffetin auettua. Kuulin että joku tulee perässä, ilmeisesti mies. Käännyin ovelleni ja panin kädessäni olleen kortin lukkoon. Samalla. Näin että perässä tulija oli minua ainakin 15 vuotta vanhempi mies. Totesin että olis tässä aikaa vaikka lemmenhetkeen, jos Sinulla on aikaa. Niinpä, totesi mies ja pysähtyi taakseni miltei minuun kiinni. Samalla aukeni ovi ja astuimme sisään käännyin ympäri ja suikkasin suuta ja kuiskasin, housut pois. Minunkin vaatteeni olivat pian tuolilla. Sanaakaan sanomatta pujahdimme peiton alle, minä selälleni ja jalat leväällän. Samalla sain kiinni miehen kalusta, joka oli vasta kovenemassa. Siinä olimme minä makuullani jalat levällään, mies polvillaa jalkojeni välissä, minä molemminkäsin kiinni sukukalleuksissa. Mies kumartui suutelemaan, minä nostin lantiotani ja hieroin hänen kalulla pimppini auki. Kuiskasin, nyt ja loppuun asti mies totteli ja minä kiljahdin vähän. Pika on pikaa, ei mies pitkään lykkinyt kun selkä köyristöyristyi ja samantien oikeni kun jousi ja tuntui kuin koko mies oli työntynyt sisälleni. Minä kiljaisin taas ja tarrasin jalkani miehen ympärille ja tärisin kuin haavan lehti. Mies yritti nuosta päältäni sivuun makaamaan, minä siirryin kuitenkin alla niin hän lopulta rojahti päälleni, niin kuin tarkoitinkin.
Meiilä ei ollut pitkiä aikoja nautiskella, kylppärissä kysyin, onko illalla uusinta? Jos niin haluat oli vastaus. Intohimoinen suudelma japikaisesti vaatteet päälle. Siinä pukeutuessa sovimme takemmasta aikataulusta ja riensimme tahoillemme.
3 min tanssilattialla + 4 min kävely hyttiin, ovi kiinni, vetskari auki, naisen pikkarit nilkkoihin ja panox. Viisi kertaa yön aikana tehtiin temput ja kolmena viimeisenä oli naisen ystätävätär läsnä omalla pedillään muka nukkuen.
Vierailija kirjoitti:
3 min tanssilattialla + 4 min kävely hyttiin, ovi kiinni, vetskari auki, naisen pikkarit nilkkoihin ja panox. Viisi kertaa yön aikana tehtiin temput ja kolmena viimeisenä oli naisen ystätävätär läsnä omalla pedillään muka nukkuen.
Tuo on tosiaankin mahdollista. Ainakin minä annan juuri noin tai en ollenkaan. Nainen on selvästi miestä nopeampi päätöksenteossaan.
Oltaisko aloitettu pari minsaa ensitapaamisesta. Oli kuumaa. On yhä. N
Vierailija kirjoitti:
Alle puoli tuntia. Olin parikymppisenä miespuolisen kaverini kanssa Provinssissa viikonlopun, meillä oli yhteinen teltta. Jossain vaiheessa hän yhytti toisia kavereitaan, joita en tuntenut, eikä kiinnostanut jäädä siihen seuraan. Haahuilin leirintäalueella ympäriinsä, ja ajauduin sitten johonkin porukkaan, jossa pari kitaristia soitti ja jengi lauloi ympärillä. Ja koska olen laulajamimmejä, niin siihen tietysti jäin.
Toinen kitaristeista oli järjettömän hyvännäköinen kundi, joka kepitti peliään aika asiallisesti, ja hilauduin hänen lähelleen. Alkoi silmäpeli, sitten suutelu ja lopulta läksimme läheiseen wc/pesuhuonekompleksiin naimaan. Istuin kundin sylissä ja tuin itseäni seinän naulakkoon, mitään niin kiihottavaa en ollut siihen ikään vielä kokenut - sain ihan mielettömän orkun!
Olimme siellä hyvän tovin, sitten kundi sanoi palaavansa rinkiin, minä katsoin aamun tuloa ja päätin lähteä nukkumaan.
Hänen nimeään en tullut koskaan tietämään, mutta elämäni ainoasta Provinssista jäi unohtumaton (ja kiihottava!) muisto!
Kunnon pikapano :)) valuiko lastit vielä reisille ? Posket varmasti punotti ainakin. pyystkö miehen mukaan vessaan vai pyysikö mies??
30 sek ja tapahtui Kaisaniemen puistossa.
samana iltana, työmatkalle lähdössä, lentokentällä sovittiin treffit ja määränpäässä vietettiin ilta ja naitiin.