Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö lapsesi ateisti perheeseen yökylään?

Vierailija
26.11.2016 |

Itse miettisin pitkään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miettisit pitkään?

Vierailija
2/9 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miettisit pitkään?

Minulla on vanhempana velvollisuus suojella lastani ja ajatella hänen parastaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miettisin pitkään päästäisinkö hihhuliperheeseen.

Vierailija
4/9 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateistiperhe kirjoitetaan yhteen!  Jos minulla olisi lapsia niin en päästäisi heitä uskisperheeseen edes piipahtamaan.

Vierailija
5/9 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis uskovainen? Miksi ajattelet näin? Jos teillä usko on arkipäivässä hyvin näkyvästi läsnä, miten ajattelet ateismin ateistiperheissä näkyvän? Kieltävätkö jumalan ruokapöydässä? Kiihkoilevatko ateismiaan kerran tunnissa? Vai miten?

Mulla ei ole harmainta aavistusta siitä, miten lapseni kavereiden perheissä uskotaan tai ollaan uskomatta. Käydään kirkossa häissä ja hautajaisissa. Niin kirkkoon kuuluvat kuin kuulumattomatkin.

Vierailija
6/9 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Herra Jumala EN!!! Jäisi iltarukous lukematta. Ei sitä korvata sillä, että seuraavana iltana luetaan se kaksi kertaa! Pöyristyn jo pelkästä ajatuksesta!

Vierailija
7/9 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huolestuttaisi enemmän johonkin todella uskovaiseen perheeseen lähettäminen…Se kun yleensä näkyy arkipäivässä, ateismi taas ei.

Vierailija
8/9 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muunlaiseen päästäisikään.

Vierailija
9/9 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai päästäisin koska olen itsekin ateisti. Hihhuliperheeseen en päästäisi eikä  lapsi luultavasti itsekään sellaiseen haluaisi.

Oikeesti ainoa ero  on ettei ateistiperheessä lueta ruokarukousta yms. Muuten elämä on ihan samanlaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä