Kuinka nopeasti olet päätynyt seksiin tuntemattoman kanssa?
Olisi kiinnostavaa lukea naisten kokemuksia siitä miten nopeasti olette päätyneet seksiin ennestään tuntemattoman miehen kanssa
Tässä oma tositarlnani mihen näkökulmasta:
Olin työmatkalla pinellä paikkakunnalla. Hotellissa oli illalla auki vain baari, jonka yhteydessä on pieni tanssilattia. Menin baariin saunan jälkeen juomaan yhden oluen. Yllätyksekseni baarissa oli neljö naista, joista yksi katsoi minua pitkään ja hyvöksyvästl.
Hain tuota naista tanssimaan ja hän kertoi miten ihanaa on tanssia pitkön, hoikan miehen kanssa. Tuon naisen ihana läheisyys sai kaluni seisomaan. Kun nainen huomasi millainen patukka houisuissani on hän puristi minua itseään vasten.
Toisen tanssin jälkeen pyysin naista seurakseni baaritiskille. Nainen sanoi tulevansa mielellään, kun ne muut naiset puhuu kuitenkin työasioita.
Kävimme uudestaan tanssimassa. Tamsin jälkeen kerroin naiselle miten kaunis ja seksikäs hän on ja sanoin haluavani rakastella hänen kanssaan. Nainen vastasi kysymyksellä: Onko sulla kortsuja? Kun kerroin niitä löytyvän, joimme oluet loppuun ja menimme huoneeseeni, jossa aloimme hyvöillä toisiamme. Nainen kaivoi kaluni esiin ja ihasteli sitä miten iso ja kova se on. Riisuimme loput vaatteet ja vedin L-koon kortsun kaluni päälle.
Nainen kertoi, ettö haluaa ratsastaa kalullani ja hän hieroi ratsastaessaan itse klittaansa, kun minä puristelin hönen ihanan kiinteitä rintojaan. Nainen sai ekan orkun niin nopeasti, että en ehtinyt mukaan. Annoin naisen hetken levähtää ja käänsin hänet sitten alleni. Seuraavan orkun saimme samaan aikaan ja naisen kynnet painuivat hönen hurmiossaan syvälle selkänahkaani.
En tiedä minuutilleen kauanko ensi simäyksestä kesti yhdyntään, mutta alle puoli tuntia siinä ehti kulua aikaa.
Kommentit (43)
Yleensä nopeasti. Nopeinta oli se, kun valomerkin aikaan menin ehdottamaan seksiä tuntemattomalle komealle miehelle Kallessa. Kävelimme narikkaan ja siitä taksiin ja ajoimme luokseni. En tullut kysyneeksi hänen nimeään tai jos kysyin, unohdin samantien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 min tanssilattialla + 4 min kävely hyttiin, ovi kiinni, vetskari auki, naisen pikkarit nilkkoihin ja panox. Viisi kertaa yön aikana tehtiin temput ja kolmena viimeisenä oli naisen ystätävätär läsnä omalla pedillään muka nukkuen.
Tuo on tosiaankin mahdollista. Ainakin minä annan juuri noin tai en ollenkaan. Nainen on selvästi miestä nopeampi päätöksenteossaan.
Niin minäkin tiedän ihan yhdellä vilkaisulla miehestä, haluanko seksiä hänen kanssaan. Sitä päätelmää ei muuta joku juttelu tai muu kontakti muuta kuin ei-suuntaan. Eli alkuperäinen ei ei voi muuttua keskustelun tms ajanvieton jälkeen kylläksi, mutta kyllä voi muuttua eiksi, jos ehtii tutustua mieheen enemmän.
Useamman kerran käynyt niin että hyvän juhlaillan aikana on tanssittu ja käyty silmäpeliä ja myöhempään illalla saunaan mennessä päädytty panemaan tai vähintään käsipeliin eikä aikaa ole mennyt kuin tunti tai pari. Näin varsinkin jos osa muusta porukasta on sammunut ja jääty kahden mukavan naisen kanssa. Sen olen huomannut että kun nainen kysyy miestä kimppasaunaan on mielessä usein muutakin. Neljöstä kerrasta ainakin kolme kertaa on päättynyt taivaalliseen seksiin! Tämän takia mökkiviikonloput ja sekasaunat mökillä on parhaita :))