Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset pukeutuvat niin että vartalon muoto näkyy?

Vierailija
25.11.2016 |

En siis väitä etteikö näin saisi olla, mutta itse en voi ymmärtää. Nautin siitä kun saan olla rauhassa ja kun tiedän etteivät kenenkään silmät ui takapuolessani. Miesten harrastama objektisointi ja töllääminen on ahdistavaa jos haluaa vain hoitaa arkisia asioitaan.

Kyllä itsekin teininä halusin olla kuuma runkkupatja jollekin ja nostaa sillä itsetuntoani. Näin vanhemmiten sitä ymmärtää miten ikävää miehen huomio on. Aikuisen naisen motiiveja moiseen en ymmärrä.

Miksi kukaan haluaisi huomiota vartalollaan? Vartalon kauneus on loppuvaa ja miehet esineellistävät sitä. Kaikista imartelevin huomio kohdistuu älyyn ja suorituksiin. Onko älyllisesti heikoilla naisilla taipumusta huomionhakuun ulkonäön ja seksin kautta?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En siis väitä etteikö näin saisi olla, mutta itse en voi ymmärtää. Nautin siitä kun saan olla rauhassa ja kun tiedän etteivät kenenkään silmät ui takapuolessani. Miesten harrastama objektisointi ja töllääminen on ahdistavaa jos haluaa vain hoitaa arkisia asioitaan.

Kyllä itsekin teininä halusin olla kuuma runkkupatja jollekin ja nostaa sillä itsetuntoani. Näin vanhemmiten sitä ymmärtää miten ikävää miehen huomio on. Aikuisen naisen motiiveja moiseen en ymmärrä.

Miksi kukaan haluaisi huomiota vartalollaan? Vartalon kauneus on loppuvaa ja miehet esineellistävät sitä. Kaikista imartelevin huomio kohdistuu älyyn ja suorituksiin. Onko älyllisesti heikoilla naisilla taipumusta huomionhakuun ulkonäön ja seksin kautta?

Selventäisitkö miksi sinua haittaa että  osa naisista pukeutuu samoin kuin sinä nuorena? Miten se on sinulta pois ? Rehellisesti sanottuna minä en ymmärrä näitä naisten kirjoittamia toisten naisten ulkonäköä tai pukeutumista koskevia avauksia täällä. Ilmeisesti  sinäkin haluaisit huomiota ja sinua ärsyttää se että muut saavat sitä  enemmän kuin sinä. Näin minä tulkitsen tuon kirjoituksesi.

Pitää myös muistaa että vaikka sinusta miesten huomio on nounou, kaikki  ikäisesi naiset eivät ole kloonejasi. Älä siis yleistä  asioita omien mielipiteittesi  perusteella koskemaan kaikkia sukupuolesi yli 20-vuotiaita edustajia. Se on todella yksisilmäistä ja noloa. Ikävää että sinulla on ongelma oman kroppasi kanssa ja ikävämpää on että sinulla on mielestäsi oikeus haukkua naisia jotka eivät pukeudu laillasi säkkiin ja tuhkaan.

Vierailija
22/46 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näen niin harvoin pummimaisesti pukeutuvia nuoria naisia (jotka eivät ole ylipainoisia tai kehitysvammaisia)? Miksi keski-ikäiset ja vanhemmat naiset pukeutuvat lähes aina pummeiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 50-vuotias ja todellakin tahdon herättää miehien huomion. Rakastan sitä, että minua katsotaan. En pukeudu mitenkään yliampuvasti, mutta todellakin niin että mun hyvät vartalon muodot korostuu ja huonot peittyy. Lisäksi pidän huolta siitä, että naama ja tukka on nätti. Kasvojahan ne miehet kuitenkin ennen kaikkea katsoo :) Kaupoissa yms. käydessä aina laskeskelen, kuinka moni katsoo mua "sellaisella katseella".

Kuka kumma mun älystä ja suorituksista tietää yhtään mitään? Olen opettaja ja teen siis työtäni erillään kollegoista. Oppilaitten suuntaan riittä hyvin rajoittunut "äly". Mutta kyllä mä haluan ihailevat katseet niiltä poikaoppilailtakin. Ulkonäön lisäksi siihen tarvitaan se että on "mukava ope", ottaa siis kaikki yksilönä huomioon, kannustaa ja palkitsee. Oon kai vähän narsisti, mutta teen tätä työtä juuri siksi, että saan paistatella nuorten miesten ihailevien katseitten ristitulessa tunnista toiseen. No, joka luokalla tää ei onnistu, ne sitte mennään hammasta purren. Korostan vielä, että mulla ei ole mitään tarvetta enempään kenenkään muun kanssa. En siis hae seksiä (en edes pidä siitä), tarvitsen vain sitä, että minua ihaillaan. Täysin tuntemattomien suuntaan riittää siis pelkkä huomiota herättävä ulkonäkö, töissä ja muissa lähemmissä suhteissa tarvitaan myös sitä, että on kiva ihminen. Älyä ei tarvi mihinkään ja suorituskeskeisyys taas toisi pelkkää stressiä elämään.

Kotona minulla on neljä poikaa ja heidän rakkautensa on minulle kaikkein tärkeintä maailmassa. Mieheni taas on se maailman ainoa ihminen, jonka suosiota välttelen kuin ruttoa, se kun johtaa aina seksin vonkaamiseen, enkä minä halua seksiä.

Kaikkia naisia vihaan lähtökohtaisesti, vaikka muutamien kanssa olen näön vuoksi "ystävä". Mutta heidän suuntaan puuttuu kokonaan se eroottinen lataus, joka tekee elämästä elämisen arvoisen.

Vierailija
24/46 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse aikakin pukeudun vartaloa nuo voin vaatteisiin.Olen 47v hyvä kroppainen toimistonainen. Pidän töissä tiukkoja farkkuja tai housuja ja paita yleensä jokin neule. Kuntosalilla pidän aina tiukkoja trikoita alla Stringit jotka kuuluu muutenkin mun pukeutumiseen. Rakastan omaa kroppaani ja pidän pukeutua tiukkoihin vaatteisiin.

Vierailija
25/46 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pohjimmiltaan tässä ällistelyssäsi on kyse siitä, ettet ymmärrä miksi muut ovat kuten sinä ennen eivätkä sellaisia kuin sinä nyt.

Vierailija
26/46 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko provo. Tuskin on naisen kirjoittama.

Vierailija
27/46 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Koittakaa nyt sitten päättää, pitääkö pukeutua vartalonmyötäisesti vai muodottomiin säkkeihin tai johonkin siltä väliltä.

Naiset eivät sitten yhtään kärsi näistä ristiriitaisista signaaleista ja ympäristön paineista... Ei varmaan niin.

Yksi asia on varma, jos olet nainen - aina on jokin pielessä - niin tai näin, aina jotain häritsee jokin, koska nainen.

Vierailija
28/46 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella melko säälittävän näköistä pari numeroa liian pieni lyhyt takki ja pillifarkut 😂😂 Kyllä mullekkin mahtuis xs/s koon takit,mutta ilmasto syistä käytän oikeita talvivaatteita.

Vierailija
29/46 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pukeudun myös löysiin ja isoihin vaatteisin.

En ikinä käyttäisi tuollaista kieltä lähimmäisistäni kuin sinä, ap, enkä kutsuisi heitä vajaiksi ja "r*nkkupatjoiksi". Sinulla on joku ongelma, joka olisi hyvä käsitellä.

Vierailija
30/46 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 56-vuotias ja minulla on kaunis vartalo. Näytän yksinkertaisesti paremmalta vartalonmyötäisissä (ei piukoissa) vaatteissa. Ei tässä iässä enää töllätä.

No kyllä sitten varmaan töllötetään ei se iästä ole kiinni, minä ainakin töllötän mutta en röyhkeästi, sillai puolisalaa.

Mutta mihin sitä silmänsä laittaisi muualle kun kauniin aikuisen naisen näkee, kaunis muodokas nainen on semmonen silmämagneetti, välillä tekee mieli mennä halaaman ja kehumaan naisen kauneutta, mutta en mä ole uskaltanut, vielä.

Vierailija
31/46 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet pukeutuvat niin, että vartalon malli näkyy? Kannatan Suomeen arabien saunatakkimallia! Vielä keittiöpyyhe päähän, ettei se rasvainen puolikalju näy.

Noku on kapea perse väljät housut ei pysy ylhäällä, pitää olla aika tiukat ettei putoa jalasta, noh pullotta tietenkin mutta ompa teillä naisillakin jotain vilkuiltavaa.

Vierailija
32/46 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kauneudesta pitää nauttia niinä ohikiitävinä hetkinä kun sitä on. Kun kukka lakastuu, on myöhäistä miettiä, että kun sitä oli niin nätti...

Vierailija
33/46 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kauneudesta pitää nauttia niinä ohikiitävinä hetkinä kun sitä on. Kun kukka lakastuu, on myöhäistä miettiä, että kun sitä oli niin nätti...

Niinpä! Mutta muille en sitä näytä.! Nautin itsestäni aina kotona iltaisin kun olen koko päivän shoppaillut ja ostellut nättejä vaatteita jotka korostavat vartaloani! Menen peilin eteen ja napsin kuvia ja sitten lataan ne koneelle ja ihastelen itseäni ja samalla syön jotain hyvää ruokaa. Vanhana mummonakin jos nämä kuvat OVAT siis vielä tallella, voin niitä ihastella miten ihana body oli minulla! Muilla en vaan vartaloani näyttäisi kun se on MINUN! 

Vierailija
34/46 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministi, olen pahoillani miehesi puolesta.

Vierailija
35/46 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret vartalot näyttää hyviltä paljaina tai niukasti verhottuna. Joka neidon kaappiin: nahkahousut, sukkahousut+minihame, tiukat farkut.

Vierailija
36/46 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Mulla on mennyt toisinpäin.

Nuorena pukeuduin tarkoituksella niin ettei miehet tuijottele.

Vasta aikuisemmalla iällä innostuin pukeutumaan naisellisesti enkä enää pelkää enkä inhoa miesten katseita. Ne eivät syö älykkyyttäni eivätkä ammatillista pätevyyttäni.

Oikeasti on vapauttavaa kun voi pukeutua juuri niinkuin itse haluaa.

Vierailija
37/46 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää vartaloa kelpaa tytön ja nuoren naisen esitellä. Läskipossuosastolle ja muille estyneille friikeille tämä ei tietenkään sovi.

Vierailija
38/46 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pukeudutaan niin ettei vartalon muoto näy? Ihan siis länsimaisittain ilman kaapua? 😂

Vierailija
39/46 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää vartaloa kelpaa tytön ja nuoren naisen esitellä. Läskipossuosastolle ja muille estyneille friikeille tämä ei tietenkään sovi.

Mutta aikuisten naisten ei sovi, vaikka he eivät olisi läskipossuosastoa? Ja milloin se nuoruus naisilla loppuu? 25-vuotiaana?

Vierailija
40/46 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että aloitus on provo, muuten olisi ollut mielenkiintoista keskustella asiasta.

Tottahan se on, naisilla kuuluu olla tiukemmat housut kuin miehillä. Haaremihousuja pidetään rumina ja housuja roikottavia naisia miesmäisinä ja lapsellisina.

Collarit pitää olla naisilla mahdollisimman tiukat, ei sovi olla yhtä löysät kuin miehillä, suhteessa.

Kenkien tulee olla pienet ja sirot, maiharit koetaan epänaisellisiksi.

Naisten pukeutumisessa tulee korostaa vyötäröä, rintoja, siroutta jne. Ärsyttää välillä kun takkien tulee olla niin piukat, että repeävät hihojen saumoista jos yrittää nostaa vaikka ostoskasseja lattialta.

Odotan vaan, milloin cameltoe tulee hyväksyttäväksi yleisesti. Kun miettii vaikkapa rintojen ja niiden vaon paljastamista viimeisen sadan vuoden ajalta, niin enää ei taida olla kun nännit näyttämättä.

Ja siinäkään ei ole mitään vikaa. Mutta olisi ehkä hyvä, että ihmiset tajuaisivat itse noudattavansa ajan trendejä. Sen vuoksi harvempi pukeutuu 1800-l tyylien mukaan ja enemmän pillifarkkuihin, kantaen tietynlaista veskaa mukanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme