Miksi naiset pukeutuvat niin että vartalon muoto näkyy?
En siis väitä etteikö näin saisi olla, mutta itse en voi ymmärtää. Nautin siitä kun saan olla rauhassa ja kun tiedän etteivät kenenkään silmät ui takapuolessani. Miesten harrastama objektisointi ja töllääminen on ahdistavaa jos haluaa vain hoitaa arkisia asioitaan.
Kyllä itsekin teininä halusin olla kuuma runkkupatja jollekin ja nostaa sillä itsetuntoani. Näin vanhemmiten sitä ymmärtää miten ikävää miehen huomio on. Aikuisen naisen motiiveja moiseen en ymmärrä.
Miksi kukaan haluaisi huomiota vartalollaan? Vartalon kauneus on loppuvaa ja miehet esineellistävät sitä. Kaikista imartelevin huomio kohdistuu älyyn ja suorituksiin. Onko älyllisesti heikoilla naisilla taipumusta huomionhakuun ulkonäön ja seksin kautta?
Kommentit (46)
Ei hyvää vartaloa pysty peittelemään. Vaikka hoikka ja kaunis nainen on pukeutunut löysiin vaatteisiin, niin kyllä minä pidän häntä välittömästi seksikkäänä. Toki tuolla pystyy varmasti kovimpia känniläisiä huijaamaan siten, että eivät ehkä tule perseeseen kiinni, kun se ei ole selvästi tyrkyllä.
Suoraan sanottuna minua kiinnostava nainen rennommin pukeutuneena itseasiassa vain lisää kiinnostustani verrattuna siihen, että hän olisi pukeutunut tyrkysti. Toki sitten vähemmän viehättävä nainen pystyy kroppaansa korostamalla herättää kiinnostuksen ainakin jollain tasolla. Eli jos kasvot on esimerkiksi heikommat kuin vartalo, niin tottakai hyvän vartalon korostaminen lisää kiinnostavuutta.
Jos naisen kasvot viehättävät minua ja näen, että nainen ei ole yhtään ylipainoinen, niin eipä sieltä vaatteiden alta voi penistä lukuun ottamatta paljastua mitään joka tappaisi kiinnostukseni kyseiseen naiseen täysin.
Itse tapasin vaimoni ensimmäistä kertaa kaupan maitohyllyjen luona hänen tiukasti sääriä ja pepun muotoja nuolevissa salihousuissaan. Tuskin muuten olisin innostunut mennä juttelemaan :) Tuosta on nyt 2,5 vuotta, oltiin silloin molemmat 24v.
Meikäläisen peffaa on vaikea kätkeäkään.
Kesällä naiset voisivat kyllä vähän katsoa miten pukeutuvat. Niukat peppushortsit ja syvät tissiaukot antavat hyvin halvan kuvan naisesta, todennäköisesti raiskauksia tapahtuisi vähemmän järkevämmän pukeutumisen myötä.
Yritän piilottaa isot rinnat vällyillä juuri tollasten vuoksi, mut sit tulee tää, mikä sä luulet olevas, kun sul on neule tai jakku aina töissä. Lattarintainen trikoopaitanainen ei ymmärrä tissevämmän ongelmia.