Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä toivot itsellesi joululahjaksi?

Vierailija
25.11.2016 |

Olisi kiva kuulla, millaisia toiveita teillä on. Itse toivon Giorgio Armanin Sí-hajuvettä, tämän vuoden Finlandia-palkittua kirjaa ja pehmeää kylpypyyhettä.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Turha toivoa kun en saa keltään lahjoja, en edes aviomieheltä.

Vierailija
42/56 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirunkehto-kirjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kaikenlaista mielessä kun otsikon luin, mutta luovun kaikista toiveistani että kommentoija nro 9 toive toteutuis. Itse olen yksinäinen masennuksesta toipuva, mutta minulla on elämäni tärkein asia, terve koira. 

Olipa kivasti toivottu. Hyvää Joulua sinulle :)

Vierailija
44/56 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo aineellisesti yhtään mitään,kaikki tarpeellinen on hankittu,kunhan perhe ja itse pysyy terveinä jatkossakin niin se on ainut toive

Vierailija
45/56 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Turha toivoa kun en saa keltään lahjoja, en edes aviomieheltä.

Aina voi ostaa itse itselle joululahjoja, niin minä ainakin teen :)

Vierailija
46/56 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että en olisi enää niin väsynyt. Aina kun vaan voin niin jätän aamuksi herätyksen laittamatta ja nukun klo 10 saakka! Siis melkein 11 tuntia mikä on ihan älytön määrä. Usein on kuitenkin pakko laittaa herätys, joskus 6.20 mutta monesti vasta klo 8 ja siltikin oon tosi väsynyt ja näytän sairaalle kun silmänaluset ihan siniset.. :( Niin toivon että saisin herättyä ilman herätyskelloa jo kello 7.

Vierailija
47/56 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoa, teräksistä Aalto-vatia. Sellaisen taidan myös saada, ainakin vaatehuoneessa olevasta paketoimattomasta Aalto-pakkauksesta päätellen. Mitään en olisi tarvinnut, mutta mies tivasi toivetta niin kauan että oli pakko jotain vastata.

Vierailija
48/56 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä päättänyt mitä haluaisin eli mitä ostan itselleni joulun varjolla. Ei minulla ole läheisiä jotka ostaisivat minulle mitään. Tuntuu absurdilta muiden ihmisten elämä jossa he viettävät aikaa muiden ihmisten kanssa ja tekevät asioita heidän kanssaan, kuinka joillakuilla voi olla sellaista, täysin vieras ajatus :)

Vierailija
49/56 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukkahousuja

Vierailija
50/56 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No maailmanrauhaa ja lottovoittoa.

Mut pienesti: lahjakorttia kiropraktikolle, jos saisin selkäni kuntoon. Ehkä yhtä konvehtirasiaa (en siis missään nimessä kahta! Se on liikaa!) En pahastuisi myöskään lippulahjakortista, jolla pääsisi ensi vuonna johonkin ihanaan konserttiin. Ehkä myös muutama elokuvalahjakortti... Nämä tiedoksi työttömälle miehelle ja kolmelle opiskelijapojalle... Ehkä jonkin saankin!

Vierailija
51/56 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon rakkautta ja elämänkumppania.

Vierailija
52/56 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saisin jalan kuntoon. Tuleva leikkaus onnistuisi ja loppuisi tämä 2vuoden sairasloma jo. Pääsisin opiskelemaan uuden ammatin ja saisin uudesta ammatista työn. Ja sieltä palkkaa..

Vierailija
53/56 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Materiaa haluan varsi-imurin, olen lykännyt ja lykännyt sen ostoa jo loputtomiin. Miksei sitten vaikka itselle lahjaksi. Siis ostan itselleni koska haluan jotain oikeasti muutenkin tarpeellista ja ostettavaa, en tarvitse turhakkeita.

Muutoin ja kaikista eniten toivon vain terveyttä, iloista mieltä ja huoletonta aikaa meille ja muille :)

Vierailija
54/56 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan ja paksun lämpimän aamu/kylpytakin

Vierailija
55/56 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että eräs kiva mies lähettäisi minulle sähköpostia tai että saisin jutella hänen kanssaan ja ehkä jopa halata häntä, sen enempää en uskalla toivoa.

Vierailija
56/56 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Joulu on niin mukava ilmankin tavaraa. Ehkä raha tai lahjakortti vielä menettelisi. Silti niitä paketteja aina tulee vaikka olen sanonut että ei miel mitään...