Mitä toivot itsellesi joululahjaksi?
Olisi kiva kuulla, millaisia toiveita teillä on. Itse toivon Giorgio Armanin Sí-hajuvettä, tämän vuoden Finlandia-palkittua kirjaa ja pehmeää kylpypyyhettä.
Kommentit (56)
En toivo keneltäkään mitään mutta jos olisi rahaa niin ostaisin itse itselleni uuden sängyn. On ollut jo monta vuotta ostoslistalla.
Vierailija kirjoitti:
Äitini jouluna meille. Ei onnistu koska kuoli kuukausi sitten.
Voihan se on surullista...
Rauhallista ja kivaa joulua, sitä että joku auttaisi ruuanlaitosta ja tarjoilussa ym. Ja että lähisukulainen kerrankin pitäisi mölyt mahassaan, en haluaisi jouluna kuunnella piikittelyä ja ilkeitä letkautuksia.
Haluaisin villasukat (tädin tekemät), suklaata ja uuden yöpaidan.
Vauvan. Sais syntyä ennen joulua ettei mene joulu sairaalassa,
Vierailija kirjoitti:
Pildeä vaimolta.
Ja nyt joulunako olisi ainoa mahdollisuus saada? Kannattaiskohan olla kunnolla ja erityisen kilttinä sille vaimolla, että heruis. Tai pyydä joulupukilta. Jos se antain.
En mitään tavaraa. Tärkeintä levätä jouluna viettää aikaa muksujen kanssa.
Hali ja pusu ois kiva saada joltain kivalta mieheltä. Ehkä joku vuosi...
Oli kaikenlaista mielessä kun otsikon luin, mutta luovun kaikista toiveistani että kommentoija nro 9 toive toteutuis. Itse olen yksinäinen masennuksesta toipuva, mutta minulla on elämäni tärkein asia, terve koira.
Vierailija kirjoitti:
Oli kaikenlaista mielessä kun otsikon luin, mutta luovun kaikista toiveistani että kommentoija nro 9 toive toteutuis. Itse olen yksinäinen masennuksesta toipuva, mutta minulla on elämäni tärkein asia, terve koira.
<3
Ainoa toiveeni on, että enkeliksi lentänyt esikoiseni (syntyi kuolleena) saisi pikkusisaruksen. Nyt ensi alkuun positiivinen raskaustesti olisi paras mahdollinen joululahja.
Muuta en halua, ja joulu jää surun takia kokonaan viettämättä.
Freddyt😅lahjakortin intersporttiin ..koruja..uus suoristusrauta. Lahjakortti hierontaan ja solariumiin.
Mukavan poikaystävän, joka ei ole väkivaltainen, alkoholisti tai narsisti.
Yöpuvun
Lämpimät tossut
Hyvää viinaa
Uusimman Hercule Poirot-kirjan
Suklaarasian
Vihreitä kuulia
Kylpypallon ym.
Kivaa kynsilakkaa
Suklaata, Fazerin sinistä, Mignon nougatia tai Geishaa
Hyvää viiniä
Kate Bushin juuri ilmestyneen Before the Dawn -levyn
Ei mitään turhaa, vaan yhdessäoloa
Ja laadukkaat perkaalipuuvillalakanat, mutta näitä ei kyllä taida joulupukki osata tuoda.
Hyvää kirjaa ja maistelulasia oluelle.