Lappeenrannan kaupungin vuokra-asunnot
Missäpäin ovat parhaat, rauhallisimmat ja lapsiystävällisimmät alueet, entä huonoimmat. Voisiko joku alueita tunteva vaikka mainita katuja nimeltä, mitkä hyviä/huonoja, kun samalla alueella näyttää olevan useampia kohteita, niin pelkkä kaupunginosa ei oikein sano mitään.
Kommentit (28)
Sammonlahti on pahimmassa maineessa ainakin nuorten keskuudessa.
Onko keskustan alueella ns. huonoja taloja, siis rauhattomuutta tms?
Huhtiniemessä on rauhallisia kaupungin taloja, ja keskustassa.
Vierailija kirjoitti:
Huhtiniemessä on rauhallisia kaupungin taloja, ja keskustassa.
Voisitko mainita katuja?
Uusia vuokrataloja nousee Huhtiniemeen Sunisenkadulle hyvien bussiyhteyksien viereen. En tiedä , onko haku jo auki Asuntopalvelussa. Maininkikadulla Kariniemessä on uudehkoja vuokrataloja, myös bussilla pääsee keskustaan mutta on kauempana kuin Huhtiniemi. Porarinpolku on suht lähellä keskustaa ja satamaa mutta Kaukas tupruttaa vieressä.
Ei kannata vuokrata kaupungintaloista asuntoja vaan yksityisiltä osaketaloista vuokrat samanlaisia ehkä joskus halvempiakin ja on ainenkin rauhallinen taloyhtiö.
Ei kannata vuokrata kaupungintaloista asuntoja vaan yksityisiltä osaketaloista vuokrat samanlaisia ehkä joskus halvempiakin ja on ainenkin rauhallinen taloyhtiö,
Ei kaupungin omistamiin vuokrataloihin, niitä ei valvo kukaan eikä ole yön eikä päivänrauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaupungin omistamiin vuokrataloihin, niitä ei valvo kukaan eikä ole yön eikä päivänrauhaa.
Itse vuokrasin yksityiseltä ihana rauhallinen taloyhtiö ja vuokra on sama kuin kaupungintaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse vuokrasin yksityiseltä ihana rauhallinen taloyhtiö ja vuokra on sama kuin kaupungintaloissa.
Millainen on vuokra?? Millaisissa summissa liikutaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on kuvailemasi taloyhtiö mielestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata vuokrata kaupungintaloista asuntoja vaan yksityisiltä osaketaloista vuokrat samanlaisia ehkä joskus halvempiakin ja on ainenkin rauhallinen taloyhtiö,
Mikä on sun mielestä rauhallinen taloyhtiö? Onko seksin harrastaminen äänekkäästi rauhanomaista sinusta? Koska ottaisin mieluummin turvallisemman kännissä örveltävän naapurin kuin ensin mainitun, ja pitäisin todellakin turvallisempana ja terveempänä ympäristönä.
Myös romanipoika oli joutunut kahden asunnon loukkuun. Hän oli hakenut kaupungilta asuntoa, ja samana päivänä sitä hänelle tarjosi sekä kaupunki että valtio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksiön ja vuokra on 425,00 euroa hyvä kuntoinen ja rauhallinen taloyhtiö ja mukavat naapurit.
Kannattaa asuntoa etsiessä käyttää yksityistä vuokra välittäjää. Saat varmasti sopivia vaihtoehtoja jotka ovat yksityisiltä vuokraantajilta. Olen huomannut näistä kirjoituksista että kaupungin vuokratalot on levottomia vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa asuntoa etsiessä käyttää yksityistä vuokra välittäjää. Saat varmasti sopivia vaihtoehtoja jotka ovat yksityisiltä vuokraantajilta. Olen huomannut näistä kirjoituksista että kaupungin vuokratalot on levottomia vaihtoehtoja.
Toisaalta monella kaupungin asunto on mainettaan parempi; on mahdollsita, että löydät ja saat todellsien aarteen tai sitten jotain ihan muuta. Riippuu myös varmasti vähän elämäntilanteesta ja esim onko muuttamassa asumaan yksin vai yhdessä pikkulasten tai lemmikkien kanssa. - Kaupunki vuokranantajana on tottunut kaiken näköisiin ja kokoisiin vuokralaisiin kun yksityisen vuokranantajan kans voit joutua kinaamaan myöhemmin siitä mikä on ns. normaalia elämisen jälkiä/ merkkejä ja mitä eivät eli joudutko maksmaan vähintään takuuvuokrasi verran korvauskia asunnon kulumisesta. Ja voin vain arvailla kumpi on joustavampi jos tulee vuokranmaksun kanssa ongelmia mutta niitähän tulee aina muille eikä koskaan itselle.
Välttäisin Sammonlahden (Orioninkatu, Hietakallionlatu yms) asuntoja. Lauritsalan taloyhtiöistä en tiedä, mutta alue itsessään on aika luotaantyötävä, muuttaisin ennemmin Sammonlahteen kuin Lauritsalaan.
Keskustassa, Harapaisella ja Kaukaalla on hyviä, siistejä taloyhtiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokrasin yksiöt rauhallisesta osaketalosta Voisalmesta siin on 30 neliöö ja vuokra 425,00 euroa hyvät ulkoilumahdollisuudet ja siisti, rauhallinen taloyhtiö. Mie oon tyytyväinen muutenkin asunto loistokunnossa.
Vältä Skinnarilan vuokrataloja ja samoin Sammonlahden vuokraslummia kauppojen ja yläkoulun välissä. Myös Kivisalmeen ei kannata muuttaa. Mitä lähemmäs keskustaa, sitä parempi.