Pomon erittäin myötähäpeää aiheuttanut esitys pikkujouluissa, miten toimia maanantaina töissä?
Pomo, yli keski-ikäinen lihava nainen esitti pikkujouluissamme "tanssin" Hän teki kiemurteleviä liikkeitä joulukuusen ympärillä heiluen ja kännissä kuin käki, taustalla soi Jari Sillanpään joululevy, vaihtoi aina tanssikuviota kun biisi vaihtui. Välillä mukana oli myös tuoli jossa yritti ilmeisesti näyttää eroottiselta vääntelehtiessään.
Miten kohdata pomo maanantaina? Olenko kuin en olisi nähnytkään koko esitystä?
Kommentit (15)
Riippuu pomon itsensä reaktiosta. Jos tulee pussi päässä töihin, niin tuskin haluaa muistutettavan asiasta.
(Kukaan täysjärkinen ei selittäisi noin yksityiskohtaista tapahtumaketjua netin keskustelupalstalla, jossa noin 99,9% ihmisistä haluaa pysytellä anonyyminä.)
Älä tuo asiaa ilmi tai anna sen vaikuttaa muutenkaan käytökseesi. Jos pomosi muistaa illan, on varmasti itsekkin häpeissään ja asia vain pahenee jos siitä muistutetaan.
Ethän itsekkään haluaisi että sinulle kuittaillaan jos olet tehnyt kännissä jotai tyhmää tai noloa?
Et sinä unohda sitä. Muistutat pomoa siitä mahtavasta esityksestä ja mainitset sen olevan tallessa kännykässä sekä pilvipalvelussa. Muista myös pomoa sinun uudesta työsopimuksesta ja siitä palkan ylös korottamisesta.
Joko teillä on ehtinyt pikkujoulut tanssiesitysvaiheeseen ja sinä avautumaan av:lle, vaikka kello ei ole vielä iltaviittäkään?
Tiskin pikkujoulut ovat olleet muunakaan päivänä tätä aiemmin, jos vasta masnantaina palaatte töihin...
Auts. Itse olisin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Jos pomo itse ottaa asian esille, yrittäisin olla kannustavan myötätuntoinen tyyliin sattuuhan sitä.
Vierailija kirjoitti:
(Kukaan täysjärkinen ei selittäisi noin yksityiskohtaista tapahtumaketjua netin keskustelupalstalla, jossa noin 99,9% ihmisistä haluaa pysytellä anonyyminä.)
Tätä tapahtumaketjua ei tunnista täällä kukaan muu kuin paikalla olleet ihmiset ja he ovat jo tietoisia asiasta ja miettivät varmaankin itsekin samaa kysymystä.
Helppoa! Et kommentoi esitystä mitenkään. Ole ihan kuin et olisi nähnytkään sitä. Ei hän varmaankaan itse ota asiaa puheeksi.
Yritätkö nyt vain olla ilkeä pomollesi?
Osoita myötätuntoa eli älä missään nimessä anna myötähäpeäsi näkyä. Ole kuin ei mitään. Kaikki me mokaillaan.
Koska nämä pikkujoulut muka oli? Tänään kahvitauollako?
Umpisurkea kyhäelmä, ei jatkoon!
Normi pikkujoulukäytöstä. Ei minua ainakaan edes nolottaisi, jos käyttäytyisin noin. Löysää nutturaa AP, ketään ei satutettu. Hyvä, että sinulla on pomo, joka osaa irroitella eikä anna pienen ylipainon pysäyttää itseään.
Älä ota sitä vakavasti - pomokin on vain ihminen. Pahemminkin voisi kännissä mokata. Pääasia että on ollut hauskaa.
Otsikko 0/5, sisällölle sama.