Olen toinen nainen enkä kestä enää
Mies on luvannut jo aikapäiviä sitten jättää avokkinsa ja ollaan suunniteltu tulevaisuuttakin yhdessä. Eilen mies kertoi että avovaimonsa on raskaana. Olen siis odottanut ihan turhaan! Kieltämättä olen vähän katkerana ja mietin, pitäisikö kertoa tälle naiselle mitä miehensä on puuhannut?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Aina te naiset menette tähän samaan kusetukseen. Jos mies haluaa erota, hän tekee sen. Jos ei, ei. Näin yksinkertaista.
Joo kieltämättä aika klassinen tilanne, jotenkin sitä vain sokeasti haluaa uskoa että toinen pysyy sanojensa takana.
Ap
Sä olet nyt aivan riskillä lähtenyt tohon hommaan. Joten niele katkera kalkkisi ja jatka elämää. Mitä helkkaria sitä röttelöimään, kun olet alusta asti tiennyt miehen olevan varattu? ja eikö sitä ole juttua vuosikymmenet ollut kakkosnaisista, että ne harvoin päättyvät hyvin kakkosen kohdalta.
Se mies on täysi sika, ja sinä suoraan sanoen lortto.
Minulta itseltäni ei myötätuntoa heru, kuin ja vain ainoastaan tuolle petetylle avokille, ja syntymättömälle lapselle.
Milloinkahan nämä toiset naiset tajuaa että heidän kans pidetään vain hauskaa ilman aikomustakaan sitoutua.
Pönttöpää olet! Ei se jätä sitä avokkiaan ikinä. Se pyörittää teitä molempia miten tahtoo.
On tässä näitä sivusuhteita ollu. Jotkut miehet on oikeasti luullu, et heillä olis meikäläiseen mahiksia, mut ei todellakaan. En kuuna päivänä eroaisi nykyisestä miehestäni. Seksisuhteet on vaan mukavaa ajanvietettä.
Niele pettymyksesi ja jatka elämää, tämä on neuvoni.
Mitään et voita jos menet kertomaan miehen avokille suhteestanne. Kun mies on häntäheikki niin häntäheikkinä pysyy ja kärähtää aikanaan.
Tämä avaus olisi ollut vielä parempi jos olisit kirjoittanut ettei heillä pitänyt olla seksiä enää lainkaan, yleensä nämä tarinat menee niin. Lasten takia ollaan vain yhdessä ja suhde on kuollut, seksi loppunut ajat sitten, näin ne miehet valehtelee kakkosnaisilleen ja pöljät uskoo.
On aika viheltää peli poikki ja keskittyä oman elämään. Opi virheistäsi. Keskity vain vapaisiin miehiin.
Jos olisin tuo avokki niin haluaisin tietää.
Mitä itse ajattelet jos olisit hän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina te naiset menette tähän samaan kusetukseen. Jos mies haluaa erota, hän tekee sen. Jos ei, ei. Näin yksinkertaista.
Joo kieltämättä aika klassinen tilanne, jotenkin sitä vain sokeasti haluaa uskoa että toinen pysyy sanojensa takana.
Ap
Olet alusta asti tiennyt että mies on petollinen valehtelija vaimoaan kohtaan, mutta silti odotit hänen olevan rehellinen sinua kohtaan? Olet kyllä ollut todella lapsellinen ja tyhmä.
Mutta ei se mitään, ota opiksi virheistäsi, jätä limanuljaskamies ja jatka elämääsi. Älä jatkossa sekaannu varattuihin äläkä nyt ala raskaana olevalle naiselle kostamaan pettymystäsi.
Itse tekisin miehestä ilmoituksen ja jatkaisin elämää. Vaihtoehtona laskisin, montako seksikertaa miehen kanssa on ollut, sitten nuo kerrat kertaa 500 e. Senhän mies olisi joutunut maksamaan, jos olisi hankkinut maksullista seksiä. Sata seksikertaa tekisi sitten jo 50 000 e. Ihan sopiva summa kusetuksesta.
Nimimerkillä "Ei armoa pettäville miehille"
Minä olen myös se paljon parjattu "toinen. Miksei muuten koskaan puhuta "toisista miehistä"? Minä en erityisemmin halua miehen eroavan, en todellakaan kestäisi hetkeäkään lapsiperhearkea. Leikkiköön sitä kaikessa rauhassa kotonaan
Varanainen voi toimia raskaana olevan naisen stunttina ja tehdä seksikohtaukset kun oikea puoliso on poissa pelistä. Oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Itse tekisin miehestä ilmoituksen ja jatkaisin elämää. Vaihtoehtona laskisin, montako seksikertaa miehen kanssa on ollut, sitten nuo kerrat kertaa 500 e. Senhän mies olisi joutunut maksamaan, jos olisi hankkinut maksullista seksiä. Sata seksikertaa tekisi sitten jo 50 000 e. Ihan sopiva summa kusetuksesta.
Nimimerkillä "Ei armoa pettäville miehille"
HAHA! Vai 500€/laaki. Onks ap:n vittu kultaa vai mitä? Virosta saa parilla kympillä nuorta tiukkaa lihaa ja ammattilaiset osaa asiansa pikkasen paremmin kun joku random baariruusu.
No jos sulla on jotain parempaa näkyvissä, niin mikset toimi. Ihan turhaa vinkua.