Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että parikymppinen jätkä käy strippibaarissa?

Vierailija
25.11.2016 |

Useinhan tuota pidetään sellaisten keski-ikäisten perheellisten miesten rivona pikku sivuharrastuksena, mutta mietin että kuinka paljon parikymppiset miehet käyttävät tuollaisia palvelupaikkoja hyödykseen? Tuli vaan mieleen kun näin tossa viime viikonloppuna bussin ikkunasta kahden tutun parikymppisen miehen astuvan sellaisen ovesta sisään. Eivät ole siis mitään nörttejä ymv. joilla on vaikeuksia saada naista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja sinäkin saat käydä.

Vierailija
2/9 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ainakin tiedän, että kaikenmaailman seksimessuilla käy ihan vasta 18 vuotta täyttäneitäkin ja miten se sitten eroaa strippibaareissa käymisestä, huorissakäymisestä, käsitöiden ostamisesta yms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin kävin pari kertaa vuodessa kavereiden kanssa katsomassa, kun olin 20-25v. Enää ei ole jaksanut vaivautua. Ehkä taas pitäisi käydä!

Vierailija
4/9 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun luulin että nimenomaan ne parikymppiset siellä käy. Ainakin mitä itse muinoin olin tekun jätkien kanssa baarissa, niin strippiklubi kuului ohjelmaan ja yleisö siellä lähinnä niitä parikymppisiä.

Vierailija
5/9 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä iässähän se on vielä jännä kokemus, eikä se räikeä rahastaminen vielä paista niin kovasti silmään.

Vierailija
6/9 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai se joillekin normaalia. Ainakin omassa nuoruudessani tämän ikäisistä sälleistä osa kävi näissä paikoissa.

Vierailija
7/9 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikea tuota nyt on epänormaalina nähdä:)

Olen käynyt itse kolme kertaa, joka kerta polttarit mukaanlukien omani.

Ja jos ei omista polttareista nyt mitään kummempaa muisteltavaa jäänyt, niin ainakin sen käsittämättömän vaivaantumisen tunteen kavereiden väkisin ostamassa privaattishow´ssa, kun venäläistyttö hieroo toosaansa edessäni ja ehdottaa että koskisin siihen viidenkympin hintaan...

Vierailija
8/9 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä iässähän se on vielä jännä kokemus, eikä se räikeä rahastaminen vielä paista niin kovasti silmään.

Tällainen on ainakin oma kokemukseni asiasta. Itse kävin siinä 20-vuotiaana muistaakseni 5 kertaa eroottisella hierojalla, johon kuului myös strippausta ja naisen kehoakin sai koskea, jos siitä erikseen maksoi. Olihan se ihan kiva päästä lääppimään sen tasoisten hottisnaisten vartaloa, joihin oma taso ei ikinä riittäisi missään normiyöelämässä, deittisivustoilla jne. 

Muistan esimerkiksi maksaneeni joltain 10/10-blondilta täyshoidon 90 €:lla - normaalihinta olisi ollut satasen, mutta koska käteistä ei ollut minulla niin paljon mukana, niin blondi päätti antaa alennuksella.

Nykyään se räikeä rahastaminen ja teeskentely yhdessä heikon rahatilanteen ja alentuneen seksuaalisuuden vuoksi on syy, miksei ole enää viime aikoina tullut noissa paikoissa käytyä. Itse kävin yleensä sellaisissa erotiikkaliikkeiden takahuoneessa sijaitsevissa paikoissa.

Vierailija
9/9 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää sinua menemästä katsomaan, että se on ihan kaiken ikäisten paikka? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi