Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö pystyä antamaan anteeksi?

Vierailija
25.11.2016 |

Lopetin epämääräisen on-off suhteen koska mies ei mielestäni ollut täysin sitoutunut ja ihastunut, vaan seksin perässä. Myöhemmin olisin halunnut vielä yrittää, mutta mies ei. Nyt hän on kuitenkin kuulemma tajunnut rakastavansa minua, mutta oon yhä loukkaantunut kun ei aiemmin kelvannut. Rakastan yhä minäkin, ja yrityksistä huolimatta en halua muita, kukaan ei ole sopivampi tai edes lähelle yhtä hyvä kuin hän.

Ylireagoinko? Tuntuu että hän halusi aiemmin päästä koittamaan muuta vaikka minäkin oisin ollut tarjolla. Nyt sitten kun ei onnistunutkaan niin tuli plan B mieleen? Vaiko tajunnut nyt mun olevan se oikea? Äh mistä sen tietää..?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus älyää sen mitä oli vasta kun sen menettää. Itse varmaankin yrittäisin uudelleen sen miehen kanssa.

Vierailija
2/6 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä. Ei mies minusta mitään pahaa tehnyt. Voi olla sitoutumiskammoakin. Itseänikin vaivasi se nuorempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise kierre jossain vaiheessa. Voi olla että toimii tai sitten ei. Montako kertaa olet vielä valmis saman kanssa yrittämään?

Vierailija
4/6 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä montako kertaa... kyllä tässä on sydän särkynyt jo moneen kertaan. :( Mutta en vaan voi kuvitella olevani muidenkaan kanssa. Ap

Vierailija
5/6 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oman suhteeni alulta. Johtuen juurikin miehen sitoutumiskammosta. Tosin nyt takana 2v. oikeaa seurustelua ja siitä puoli vuotta asuttu yhdessä. Joten sanoisin että anna vielä mahdollisuus. Ikinä ei tiedä :)

Vierailija
6/6 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko varattuja, vapaita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme