Pakettiautomaatti herjaa väärää koodia
Mistä voi johtua? Kyllä ärsyttää! Monesti tarkistin että koodi on oikea vaan ei.. Saapumisilmoitus tuli sähköpostiin, ei tekstarilla. Kokemusta?
Kommentit (12)
Se tekee niin, jos joku luukku on jäänyt auki. Lukitse muut luukut, niin koodista tulee oikea.
Tulit sitten tänne valittamaan?
Loogista...
Nyt kävinkin katsomassa postin sivuilta lähetystunnuksen avulla, niin siellä lukee että ob pakattu. Mutta viimeisimpänä lukee, että jakelu ei onnistunut. Yritetään seuraavalla kerralla tms
Ap
Taitaa sun paketti olla postissa eikä SmartPostissa...
Jos oot väärällä pakettiautomaatilla?
Katsopas vielä saapumisilmoituksesta, että olet varmasti oikealla automaatilla. Itse olen usein polkenut jalkaa ja kiroillut Hakaniemen Elannon automaatilla, ja sitten huomannut, että oho, tilasinkin Ympyrätaloon.
Kannattaa muuten soittaa siinä automaatissa lukevaan palvelunumeroon, siellä oikeasti autetaan.
Paskamaista.
Mulle on kerran lähetetty jonkun vieraan ihmisen pakettilokeron tunnus ja tälle vieraalle puolestaan mun lokeron tunnus. Arvaa vaan harmittiko kun menin pakettia hakemaan ja sain jotakin ihan muuta kuin olisi pitänyt. Siinä paketissa onneksi lukee kyllä oikean vastaanottajan tiedot.
Ne paketteja kuljettavat on ihan vaan ihmisiä ja tekee nekin joskus virheitä. Kannattaa soittaa ja ilmoittaa asiasta. Korjaavat virheen.