Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei tue minua lastenkasvatuksessa? Alan epäillä, ettei hän haluakaan jakaa vanhemmuutta

Vierailija
25.11.2016 |

Haluaakin pitää minut sivussa ja käyttää valtaa. Kun koitan keskustella asioista on hiljaa. Terapeuttini mielestä hiljaisuus on vallankäyttöä, mutta ehkä mies ei vain kykene keskustelmaan kanssani, koska suutun helposti. En tajua miten tilanteesta voisi päästä eteenpäin. Jos toinen siis ei suostu keskustelemaan edes.
Minun on vaikea lähteä suhteesta, ehkä olen sijoittanut toisen mieleen minua kaipaavia tunteita, joita siellä ei todellisuudessa ole. Tai ei ainakaan sellaisina kuin minä luulen. Jos tajuaisin ettei toinen jää kaipaamaan minua, minun olisi helpompaa vain lähteä suhteesta tuntematta siinä satuttavani jätettävää henkilöä. Mutta on myös aika satuttavaa se, että en merkitsisikään toiselle sitä, mitä olin luullut. Aivan niin kuin minua lyötäisiin siinä ihmisarvoni mitätöiden.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpelipom, päiväjankutus nro 1095.

Vierailija
22/31 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terapeuttini mielestä hiljaisuus on vallankäyttöä, [...] koska suutun helposti.

Ai miehesi hiljaisuus on vallankäyttöä, mutta sinun raivoamisesi ei ole? No joo joo.

En muistanut sanoa terapeutille, että voi olla että mies pelkää kun olen raivostunut ja ehkä siksi ei puhu, mutta jos ajattelen taapäin niin ei hän ole koskaan halunnut keskustella siitä, mitä oikein ajattelee minusta. Että miksi sitten ei tue, onko siihen joku syy?

On. Ismo on jo ajat sitten huomannut, että olet narsisti ja sinun kanssasi on turha keskustella mistään, koska mikään ei koskaan ole oma vikasi ja saat taas uuden syyn uhriutua ja vihata kaikkia ihmisiä ympärilläsi. Ismo lähtisi varmasti kävelemään, mutta ei voi lasten takia - sinähän kiduttaisit ne hengiltä alka aikayksikön ilman hänen valvovaa silmäänsä.

No ei se näinkään ole. Olen sanonut, että mies joutuisi/saisi olla lähivanhempi, jos eroaisimme. Mihen mielestä ehjä perhe on lapsille parempi. Ei tietenkään kiveen hakattuna asiana, mutta tähän mennessä näin.

Joten mies olisi voinut lähteä, jokainen on vapaa aina tekemään sen ratkaisun, jos niinkseen tulee, ellei ole aivan lapanen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaisi viedä pyykkisi taloyhtiön kuivaushuoneeseen säilytykseen, jotta pieni tyttösi saisi leikkiä kivikissoillaan rauhassa.

Vierailija
24/31 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä oli se lapsenkasvatus osuu? Johdit meitä harhaan, että säälisimme sinua kuinka kelvoton mies sinulla on vaikka vika on omassa itsetunnossasi?

Miksei mies tue itsetuntoani?

Koska et ole sinut itsesi kanssa, etkä edes tiedä missä itsetuntosi on. Miten sellaista voi tukea?

Vierailija
25/31 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terapeuttini mielestä hiljaisuus on vallankäyttöä, [...] koska suutun helposti.

Ai miehesi hiljaisuus on vallankäyttöä, mutta sinun raivoamisesi ei ole? No joo joo.

En muistanut sanoa terapeutille, että voi olla että mies pelkää kun olen raivostunut ja ehkä siksi ei puhu, mutta jos ajattelen taapäin niin ei hän ole koskaan halunnut keskustella siitä, mitä oikein ajattelee minusta. Että miksi sitten ei tue, onko siihen joku syy?

On. Ismo on jo ajat sitten huomannut, että olet narsisti ja sinun kanssasi on turha keskustella mistään, koska mikään ei koskaan ole oma vikasi ja saat taas uuden syyn uhriutua ja vihata kaikkia ihmisiä ympärilläsi. Ismo lähtisi varmasti kävelemään, mutta ei voi lasten takia - sinähän kiduttaisit ne hengiltä alka aikayksikön ilman hänen valvovaa silmäänsä.

No ei se näinkään ole. Olen sanonut, että mies joutuisi/saisi olla lähivanhempi, jos eroaisimme. Mihen mielestä ehjä perhe on lapsille parempi. Ei tietenkään kiveen hakattuna asiana, mutta tähän mennessä näin.

Joten mies olisi voinut lähteä, jokainen on vapaa aina tekemään sen ratkaisun, jos niinkseen tulee, ellei ole aivan lapanen.

Ehkäpä sinä olet tehnyt miehestäsi lapasen jyräämällä hänen ylitseen kuin tiejyrä aina uudestaan ja uudestaan. Vaikutat sellaiselta akalta, että parempi pitää turpansa kiinni kuin alkaa sinun kanssasi vänkäämään. Sillä sitä vänkäämistähän sinä harrastat maailman tappiin asti.

Vierailija
26/31 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä oli se lapsenkasvatus osuu? Johdit meitä harhaan, että säälisimme sinua kuinka kelvoton mies sinulla on vaikka vika on omassa itsetunnossasi?

Koska et ole sinut itsesi kanssa, etkä edes tiedä missä itsetuntosi on. Miten sellaista voi tukea?

Mutta mies vastasi, ettei tukenut minua probiootin antamisessa lapselle, vaikka se olikin mennyt vääränlaiseen mehuun, koska hänestä siinä ei ollut mitään ongelmaa. Eli hänelle lapsen ajatus väärästä mehusta oli tärkeämpi, kuin se, että vanhemmilla on jokin linja, jota noudatetaan (esim. mehua ei tuhlata turhantakia).

Vierailija
27/31 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan kiukutella lapselle siitä, ettei hän tee mitä sanon, kun minua ei tueta. Kun mies ei tue minua. Ei hänen tarttis saada mut tekemään asiaa mutta antaisi edes tukensa, että olen enemmän oikeassa kuin lapsi. Mutta ei.

Vierailija
28/31 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mies vastasi, ettei tukenut minua probiootin antamisessa lapselle, vaikka se olikin mennyt vääränlaiseen mehuun, koska hänestä siinä ei ollut mitään ongelmaa. Eli hänelle lapsen ajatus väärästä mehusta oli tärkeämpi, kuin se, että vanhemmilla on jokin linja, jota noudatetaan (esim. mehua ei tuhlata turhantakia).

Ei tuossa mehukeississä mitään ongelmaa normaalin ihmisen mielestä olekaan. Sinun sairas mielesi jaksaa tuollaistakin mitättömyyttä pohtia päivätolkulla. Ei ihme ettei mies jaksa keskustella kanssasi.

Vierailija
29/31 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei miehen tarttis saada mut jyräämään lapsen yli, mutta kun mulle syntyy kuva, että miehestä lapsi on aina oikeassa, en minä.

Vierailija
30/31 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan kiukutella lapselle siitä, ettei hän tee mitä sanon, kun minua ei tueta. Kun mies ei tue minua. Ei hänen tarttis saada mut tekemään asiaa mutta antaisi edes tukensa, että olen enemmän oikeassa kuin lapsi. Mutta ei.

Voihan nyt hyvä perkele. Huomaatko että käyttäydyt kuin uhmaikäinen lapsi itse??? Lapsesi taisi tosiaan olla enemmän oikeassa kuin sinä ja miehesi huomasi tämän myös. Ei hyvää päivää...

Vierailija
31/31 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan nyt hyvä perkele. Huomaatko että käyttäydyt kuin uhmaikäinen lapsi itse??? Lapsesi taisi tosiaan olla enemmän oikeassa kuin sinä ja miehesi huomasi tämän myös. Ei hyvää päivää...

No se on vaikea veteen piirretty viiva, kuka on milloinkin oikeassa. Haluan ottaa lapsen tunteet huomioon, joten totta kai se, millaisessa mehussa probiootti juodaan on tärkeää. Mutta oma tunteeni siitä, että lapset on opetettava siihen, että aikuisia ei uhmata joka tilanteessa oli tässä tapauksessa tärkeämpi. Nyt lapsi uhmasi montaakin kohtaa: ei maistanut edes mehua, voiko juoda sitä, ei voinut juoda mehua vaikka se ei olisikaan ollut hänen lempivalintansa eikä saanut maitohappobakteereita, joita olisi tarvinnut. Minusta lapsen olisi ollut tärkeämpää oppia pois halustaan määräillä kaikesta, mutta miestä ei kiinnostanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan