Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imetys edistää yksinhuoltajaksi joutumista

Vierailija
25.11.2016 |

http://www.hs.fi/mielipide/a1479964415717

Terveisiä vaan sinne synnytyssairaalaan.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään haittaa kun mies on seskikeskeinen. Joka päivä uusia rikoksia. Vain naisen seksuaalisuus on pahaa, vaikkei sitä edes ole.

No mielipidekirjoituksen kirjoittajan mies on suhteessa, samoin omani. Suhteessa seksikeskeisyys ei pitäisi olla niin ongelma, kun sitä seksiä on (teoriassa ainakin) saatavilla säännöllisesti. Totta kai se on ongelma sitten, jos sitä kumppania ei ole ja silti pakonomaisesti vaikka väkisin sitä hakee. Se ei kuitenkaan ollut mielipidekirjoituksen pointti, kun käsittääkseni kirjoittajan mies ei pakottanut lopettamaan imettämistä.

Suhteessa (miehen tai naisen kanssa) on myös se positiivinen puoli, että on hyvin harvoin aivan pakko mennä ulos yksin, jos vieraiden miesten seksikeskeisyys pelottaa kovasti. Kaksin kulkiessa on turvallisempaa. Suosittelen.

-37

Vierailija
42/49 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle tuli mieleen että miksi eivät harrastaneet peppuseksiä tai suuseksiä tuossa tilanteessa?

Itse ihmettelin samaa. Tosin jos alapää on kipeä yleensä niin ehkä suuseksi ois sopivampi vaihtoehto. Tosin kaikki ei tykkää ottaa suihin, niin sehän voi olla ongelma.

Tai jos se pääasiallinen ongelma niissä imetyksen pilaamissa haluissa on kuivuus (jos haluaa kuitenkin miehen "kestämistä" helpottaa vaikkei itteä huvittais), niin miksei liukkaria? Tosi hyviä liukkareita nykyään on, niin kuivuus ei tosiaan haittaa kun niillä lotraa. Ja olis ehkä voinu vauva saada maitonsa ja mies pillunsa, jos se pillu oli ainoa vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle tuli mieleen että miksi eivät harrastaneet peppuseksiä tai suuseksiä tuossa tilanteessa?

Itselle tuli mieleen miksi eivät ostaneet uudenaikaista seksinukkea miehelle, koska miehen pallien tyhjennyksestähän tässä on kyse. Mitä sillä on väliä onko se reikä elävä, koska runkkausreiästähän tässä on nyt kyse.

Vierailija
44/49 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veti kyllä hiljaiseksi tuo juttu.

Ajattelin ensin että varmaan ehkä puoli vuotta saattanut mennä, kun kirjoittaja mainitsi että "Kun aikaa kului ja kehoni alkoi toipua...", mutta siis kuukausi oli kulunut synnytyksestä. KUUKAUSI!! Neljä viikkoa.

Vierailija
45/49 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan on " seksi raskaana " ketjuja joissa naiset jotka raskaana haluais seksiä eivät sitä saa kumppaniltaan jolla halut on menneet kun nainen on raskaana. Naisessa on enemmän hormoneja ja halut kovat ( joillakin siis ) mutta pitää vain kestää ilman kuukausia kun oma mies ei halua. Mutta tsädäm, synnytyksen jälkeen mies ei enää kestä ilman seksiä ja tyyliin jättää naisen. Mutta sekin on naisen vika, mitäs valitsi niin huonon miehen. Ei saatana mitä ihmisiä.

Vierailija
46/49 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän tuon mielipidekirjoituksen kirjoittajan mies olisi selvinnyt, jos nainen olisi revennyt pahasti synnytyksestä. Meillä meni noin 6 kk synnytyksestä ennen kuin seksi alkoi olemaan normaalia. Yksi syy kuivat limakalvot ja toinen kiristävä arpi emättimen suulla. Mutta onneksi oma miehen ymmärsi tilanteen.

Niin tai mitenkähän tuon kirjoituksen mies olisi selvinnut jos muija olisikin valinnut lapsensa eikä munallaan ajattelevaa äijäänsä?! Karmivaa. Että nainen kehtaa vielä kertoa asettaneensa miehensä etusijalle ja oman pienen vauvansa toisarvoiseksi. Hyi mikä akka ja hyi mikä ukko. Lapsi parka joutuu vielä moneen liemeen elämässään :(

Vierailija
47/49 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ohhoi! Ensin ajattelin että hyvä aihe ja hyvä että tästä puhutaan, mutta sitten kun luin pidemmälle: "olisin halunnut tietää että joudun valitsemaan joko miehen tai vauvan, joten valitsin miehen" mitä ihmettä! Ei ole normaalia että joutuu valitsemaan mies tai vauva!! Vauvan etu ensin jne. . Sitten se että synnytyksestä kuukausi ja mies ei kestä enää ja lopetetaan imetys koska halutaan seksiä eikä osata hoitaa sitä parisuhdetta muuten, varsinkin noin lyhyen aikaa. Ei mullakaan tehnyt seksiä mieli noin aikaisin, vaikka jälkivuoto loppui ja alapää parani parissa viikossa, siitä kun odotti pari kk niin halut oli ennallaan vaikka imetinkin. Ja sitä ennen hoidettiin käsi- ja suupelillä seksiosuus ja vietettiin muutenkin aikaa kahdestaan kun vauva nukkui. Ja tietenkään miestäkään ei haluttanut niin kauheasti alussa, kun tiesi kuinka rankan kokemuksen olen joutunut käymään lävitse ja hänkin halusi tutustua uuteen perheenjäseneen!

Vierailija
48/49 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon toitotusta pitää tapahtua että naiset ymmärtäisivät miten seksikeskeksiä miehet ovat? Olen jo parinymppisenä päättänyt että miehillä ei tule olemaan asiaa kotitalouteeni vaan hoidan mahdollisesti syntyvän vauvan alusta asti itse .

Miten naiset jaksavat jotain roikkuvaa vonkuvaa miestä kotonaan? Elämme vapaassa maassa jossa ilman seksiorjuutta pärjää kyllä.

Seksi miehen kanssa on oksettavaa. Yksi rumimmista asioista mitä tiedän.

No mun mies oli 19v kun saatiin esikoinen (itse olin 21). Jouduin kiireelliseen sektioon, eikä tosiaankaan pakottanut mihinkään. Pari ekaa kuukautta kyllä oltiin ilman. Aloite ensimmäiseen kertaan synnytyksen jälkeen tuli minulta. Hänenkin mielestään imetys oli parempi kuin antaa pullosta, sillä se toimi. Turha yleistää jokaista miestä samanlaiseksi.

Ja yhä edelleen olemme yhdessä. 7vuotta mennyt tuosta esikoisen syntymästä. Meillä on molemmilla ollut kausia, ettei huvita. Rankkaa töissä/väsymystä ym. Eikä kummallekaan seksi ole se pääasia suhteessa.

Vierailija
49/49 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten omituinen äiti. Ja miten p....nkipeä isä...

Olen saanut 4 lasta. Joka kerta alakautta, ilman repeämiä ja muita vaurioita. Imettänyt olen yhtä lukuunottamatta vuoden. Ei minuakaan ole haluttanut kuukausi synnytyksestä. Miksi olisi pitänyt. Synnytys on elimistölle iso asia. Siitä pitää toipua kunnolla. Minulla halut ovat palanneet n. kahden, kolmen kuukauden kuluessa. Ja kuten sanoin en ole saanut mitään vaurioita synnytyksissä. Entä jos olisin? Olisikohan mieheni jättänyt minut. Vai onko mieheni kenties aikuinen ihminen, joka osaa odottaa seksiä?

Minkähän ikäisiä nuo oikein on...