Lue keskustelun säännöt.
Espoon uimakoulun linkkisivu
11.03.2006 |
Mikä se olikaan alkoi muistaakseni g-kirjaimella. Vähän vieraskielinen seura kuitenkin, joka järjestää uimakouluja lapsille. Kiitos etukäteen. Olen hukannut sivun.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla