Nolottaa kun mies pyytää kylässä tai kahvilassa kahvin sijaan kaakaota
Kaakao on pikkulasten juoma. Kylässä teeskennellään että juu, toki saat kaakaota mutta olen varma että päivittelevät jälkeenpäin miten lapsellinen/neitimäinen mies oli.
Kommentit (36)
Joo, tosiaan siinä vaiheessa kun miehesi haluaakin kaakaon sijasta viinaa, voit tulla tänne uudelleen urputtamaan.. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaakao on parasta talvella, eikö kyllä mikään pelkkä lasten juoma. Reagoisin noin itse ehkä jos mies haluaisi jotain pillimehua.
Pillimehut ovat maukkaita. Reagoisin noin itse ehkä jos mies haluaisi jotain tuttipulloa
Tuttipullo on ihan kelpo juomaväline siinä missä muutkin. Reagoisin itse ehkä noin jos mies haluaisi juoda maidot suoraan rinnasta.
Rintamaito suojaa toisaalta infektioilta, allergioilta sekä vatsavaivoilta. Reagoisin itse ehkä noin jos mies haluaisi juoda maidot suoraan talon emännän rinnoista.
Siinä ja siinä, antaisinko miehen palata maalaisjuurilleen ja ryystää maidot suoraan lehmästä.
Kaakao on best. Osaako joku muuten suositella stadista jotain kuppilaa josta saisi kunnon kaakaota (ei mitään Tazzaa tai O'boyta) ja kermavaahtoa pidettäisiin itsestäänselvyytenä, eikö jonain lisämaksullisena extrana?
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa nämä narkkarit, joiden mielestä huumeesta kieltäytyminen on lapsellista.
Peukutin ylös, vaikka kaakaossakin on huumeainetta. Aika karua, että kaakaota juotetaan usein juuri lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Kaakao on best. Osaako joku muuten suositella stadista jotain kuppilaa josta saisi kunnon kaakaota (ei mitään Tazzaa tai O'boyta) ja kermavaahtoa pidettäisiin itsestäänselvyytenä, eikö jonain lisämaksullisena extrana?
Valitettavasti en. Mutta asiasta kolmanteen, oletko mies? :)
Vierailija kirjoitti:
Kaakao on hyvää. c: Itse pitäisin hitusen tökerönä jos tarjotaan "otatteko kahvia" johon yleensä kuuluis vastata kyllä tai ei + kiitos. Ei sillon pyydellä että "oisko teillä antaa mandariinia" tai mitään muuta.
Mut jos kysytään että "saisko olla kahvia, teetä tai jotain?" tai "saisko olla juotavaa?" niin sit on ihan ok kysyä et onko kaakaota tai jotain muuta spesifiä.
Muuten tuppaa kuulostamaan siltä kun tilais ravintolassa! Mun mielestä :D
Kaikkein tökeröimpänä ja juntteimpana pidän sitä, että on joku maaginen aikuisuusraja jonka jälkeen muut ihmiset ympärillä määrittelee sen mitä saat tai et saa syödä ja juoda. Tosi noloa ja lapsellista määräillä niinkun itsekäs lapsi hiekkalaatikolla että "toi on vaan pikkulapsille koska mä sanon niin!" :o
Tulee ihan mieleen just joku ala-asteen koulukiusaaja joka puhuu just tolleen: "ai sä leikit ämpäreillä vielä? ne on vauvoille! oot vauva! HÄ hähää isot pojat leikkii autoilla!"
Olet, ap, 5-vuotiaan koulukiusaajan tasolla. Ahhahih <:
p.s. Oon 25, käytän hymiöitä ja menin trolliin. En häpeä mitään!
Oi, ihana <3
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa nämä narkkarit, joiden mielestä huumeesta kieltäytyminen on lapsellista.
tosimies ei huumeista kieltäydy.
Ihana :) Mä taas joudun aina pyytämään teetä kun kahvia automaattisesti joka paikassa tyrkytetään. Voishan ton vaihtaa kaakaoseen, mutta en kehtaa pyytää vielä laktoositontakin :D
Vierailija kirjoitti:
Itse pitäisin hitusen tökerönä jos tarjotaan "otatteko kahvia" johon yleensä kuuluis vastata kyllä tai ei + kiitos. Ei sillon pyydellä että "oisko teillä antaa mandariinia" tai mitään muuta.
Mut jos kysytään että "saisko olla kahvia, teetä tai jotain?" tai "saisko olla juotavaa?" niin sit on ihan ok kysyä et onko kaakaota tai jotain muuta spesifiä.
Oon ihan samaa mieltä. Kylässä ei pyydellä kaakaota, ellei sitä erikseen tarjota. Kahvilassa tilatkoon jokainen mitä tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En valitettavasti ole, silloin joisin vielä enemmän kaakota :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En valitettavasti ole, silloin joisin vielä enemmän kaakota :)
Okei. Ois vaan ollut niin söpöä, jos olisi ilmaantunut toinenkin kaakaomies ap:n miehen lisäksi.
Mun mies useimmiten ottaa kahvilassa sen kaikkein ällömakeimman kaakao-kermavaahto-suklaaströsselirakennelman samalla kun mä juon mustaa kahvia :D Mutta musta se on hienoa, että mies uskaltaa tilata sitä mitä tekee mieli.
Kylässä ei tietenkään ala tällaisia vaatimaan.
No on se ärsyttävää, jos yksi porukasta haluaa kaakaota....sitä kun ei monellakaan (lapsettomalla) kaapeissa ole, ei minulla ainakaan. Teenkin keittely on aika paskaa, joten jos mulle tulee kylään, saa kahvia tai sitten kraanavettä. Juo kaakaosi kotona, nestevammainen.
Kaakao on parasta ja sinne kun vähän lirauttaa minttulikööriä ja vodkaa, niin paranee vaan. En juottais pikkulapsille.
Loistava kommentti! Mäkin ottaisin syöpään menehtyneen mieheni (jota saattohoidin loppuun saakka) takaisin vaikka hän joisi kaakaota lattialta ryystäen. t: se 39-vuotiaana leskeksi jäänyt.