Pidättekö miehillä "siististä" pukeutumisesta?
Sellaisesta, että on irtotakki tai talven tullen siisti chesterfield päälystakki, kauluspaita (neule) ja housut muutakin kuin repalefarkut. Kengät laatunahkaa. Kunnolliset yksiväriset nahkahanskat, villahuivi jne.
Kommentit (37)
Okei sä olet nyt palannut hieman uudistuneella tyylillä, eli nyt ei puhuta enää kenttätakeista ja loafereista, kun siirrytään talveen?
Tykkään, kunhan siihen ei kuulu ruskean sävyt, vaaleansininen, tummansininen, chinot, loaferit, purkkarit tai mitkään muut pappavaatteet.
Voiko chinoja käyttää talvella? Nimim. epätietoinen
Loafer-hullu-alert!!! Johdatteleva kysymys, en ala jankkaamaan.Pappatyyli on turn off edelleen. Vihaan neuleita.
Joo, mutta aina tilanteen mukaan.
N48
Kiitospäiväasuna chinokset, yliopistogolidzi ja alla tietenkin vaaleansininen OCBD menee oikein hyvin kun mennään pelaamaan palloa kalkkunaa odotellessa, kunhan loaferit vaihtuu 80-luvun harmaisiin tennareihin. Lenkkareissa saa olla väriä, jos ovat nilkkakorkuiset koristossut. Menikö oikein?
Vierailija kirjoitti:
Kuuuuko siihen loaferit?
No kesällä kyllä mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuuuko siihen loaferit?
Millä korvata ne talvella? :)
Kuulosti vähän h...a, mutta pukumiehet naaam :)
Vierailija kirjoitti:
Loafer-hullu-alert!!! Johdatteleva kysymys, en ala jankkaamaan.Pappatyyli on turn off edelleen. Vihaan neuleita.
Mitä paitoja sitten? Kauluspaidatkin kai vihauslistalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuuuko siihen loaferit?
Nahkaisilla saappailla.
http://static.highsnobiety.com/wp-content/uploads/selectism/2014/01/Tim…
https://dhb3yazwboecu.cloudfront.net/909/Jodhpur_boots_carmina_865_sadl…
Loaferimies täällä hei, minä en ole tätä kirjoittanut. Minulla oli viikonloppuna treffit ja nainen sanoi että minun tyylini erottaa pojat kunnon miehistä :).
En pidä miehistä, jotka yrittävät esittää hienostunutta, mutta kirjoittavat 'chesterfield päälystakki'. Sivistys pitää näkyä muussakin kuin pukeutumisessa.
Eikä tuon tyyppinen pukeutuminen ole muutenkaan mieleeni. Se on tylsää, persoonatonta ja mielikuvituksetonta.
Vierailija kirjoitti:
En pidä miehistä, jotka yrittävät esittää hienostunutta, mutta kirjoittavat 'chesterfield päälystakki'. Sivistys pitää näkyä muussakin kuin pukeutumisessa.
Eikä tuon tyyppinen pukeutuminen ole muutenkaan mieleeni. Se on tylsää, persoonatonta ja mielikuvituksetonta.
Miten olis se tyypillinen renttutyyli joka joka toisella vastaantulijalla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi sekin kuin wannabe-rantaruotsalainen toimitusjohtajatyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuuuko siihen loaferit?
Nahkaisilla saappailla.
http://static.highsnobiety.com/wp-content/uploads/selectism/2014/01/Tim…
https://dhb3yazwboecu.cloudfront.net/909/Jodhpur_boots_carmina_865_sadl…
Käykö bean bootsit ja jopa sorelsit jos liikkuu muualla kuin ihan ytimessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tärkeänä pidät että tyyli vastaa todellisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Loaferimies täällä hei, minä en ole tätä kirjoittanut. Minulla oli viikonloppuna treffit ja nainen sanoi että minun tyylini erottaa pojat kunnon miehistä :).
Kunhan kohteliaisuuttaan kehui ettet pahoittaisi mieltäsi.
En.