Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ja yksinäinen elämä

Vierailija
23.11.2016 |

Tällä hetkellä mulla on elämässäni sellainen vaihe, että mitään menoja ja tapahtumia ei ole, ei töitä ja opiskelut tosi hiljaisessa vaiheessa, mitään harrastuksiakaan ei ole (mitään kodin ulkopuolella tehtävää). Mulla ei myöskään ole kavereita. Päivät menee nyt lähinnä sisällä lukiessa ja nettisurffaillessa. Joskus käyn lenkillä. Rehellisesti sanoen mulla on tylsää ja oikeasti alan myös masentua (sen lisäksi mitä mulla diagnosoitua masennusta jo on). Rahaa ei ole paljoa käytössä ja sosiaaliset tilanteet enemmän tai vähemmän vaikeita (päivästä, tilanteesta ja ihmisistä riippuen). Jotain kuitenkin kaipaan. Joskus katson varmaan pari sataa kertaa sähköpostin jos joku sukulainen olisi laittanut viestiä. En tiedä mitä tällä aloituksella haen. Keksikää jotain syitä miksi lähteä ulos ja mitä tekemään? Ikää 30.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde kirjastoon, katso paikkakuntasi ilmaiset tapahtumat.

Vierailija
2/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Etkö keksisi jotain harrastusta? Mistä olet kiinnostunut? Olisi hyvä tavata vähän ihmisiä, oman pään sisällä masentuu, ainakim minä. Geokätköilyä voi tehdä itsekseenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde kaupungille metsästämään miehiä, pieni silmäpeli piristää aina:)

Vierailija
4/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä keksiä joku joukkuelaji. Muodostelmaluistelu, lacrosse? :)

Vierailija
5/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aika sama tilanne mut kauhukseni olen nyt alkanut alkoholisoitua... Eli varoituksen sana sinulle, kehittele aika äkkiä jotain tekemistä vaikka vapaaehtoistyö.

Vierailija
6/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen samassa tilanteessa. Tuntuu että niitä harvoja ystäviäkään ei viitsisi nähdä, koska ei ole oikein mitään kerrottavaa, kun mitään ei tapahdu.

Tosin taidan olla erilaisessa tilanteessa siinä mielessä, että tietyllä tavalla nautin tästä tilanteesta, koska viihdyn olla kotona. Mutta kyllä silti ymmärrän tuskasi, koska koen välillä noita sanoja tuntemuksia. Mutta itse olen ajatellut jostakin repäistä rahaa ja aloittaa ensi vuoden puolella vaikka salilla käymisen. Lisäksi yritän aktivoitua yksin lähtemään kaupungille ym. Tapahtymiin voi mennä ystävän kanssa, jollei sulla ole ystäviä niin ehkä voit tehdä ilmoitukaen jollekin palstalle, tiedä vaikka vastaisin siihen. :-) Mulla on myös opiskelut hiljaisessa vaiheessa, siinä mielessä että enää on vain tentittävää, niin kökötän päivät kotona.

Tärkeää varmaan on, että yrittää ylläpitää jonkinlaista päivärytmiä ja pakottaa vaikka itsensä joka päivä lenkille.

Vierailija
7/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoistyö. Saat hyvän mielen ja voit saada ystäviä sitä kautta.

Vierailija
8/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen samassa tilanteessa. Tuntuu että niitä harvoja ystäviäkään ei viitsisi nähdä, koska ei ole oikein mitään kerrottavaa, kun mitään ei tapahdu.

Tosin taidan olla erilaisessa tilanteessa siinä mielessä, että tietyllä tavalla nautin tästä tilanteesta, koska viihdyn olla kotona. Mutta kyllä silti ymmärrän tuskasi, koska koen välillä noita sanoja tuntemuksia. Mutta itse olen ajatellut jostakin repäistä rahaa ja aloittaa ensi vuoden puolella vaikka salilla käymisen. Lisäksi yritän aktivoitua yksin lähtemään kaupungille ym. Tapahtymiin voi mennä ystävän kanssa, jollei sulla ole ystäviä niin ehkä voit tehdä ilmoitukaen jollekin palstalle, tiedä vaikka vastaisin siihen. :-) Mulla on myös opiskelut hiljaisessa vaiheessa, siinä mielessä että enää on vain tentittävää, niin kökötän päivät kotona.

Tärkeää varmaan on, että yrittää ylläpitää jonkinlaista päivärytmiä ja pakottaa vaikka itsensä joka päivä lenkille.

Lisäyksenä vielä, että onhan se tosiaan aika oravanpyörä, kun ei ole rahaa lähteä moniinkaan tapahtumiin missä niitä ihmisiä tapaisi.

Vierailija
9/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla aika sama tilanne mut kauhukseni olen nyt alkanut alkoholisoitua... Eli varoituksen sana sinulle, kehittele aika äkkiä jotain tekemistä vaikka vapaaehtoistyö.

Tätä pelkään itse kanssa. Suvussa on ollut alkoholisteja ja olen huomannut miten kiva on ottaa pari kertaa viikossa olutta tai siideriä ja "rentoutua" (mistä? ei tässä ole mitään tapahtumia ollut). ap

Vierailija
10/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miula sama :(

Vierailija
11/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde kirjastoon, katso paikkakuntasi ilmaiset tapahtumat.

Kirjasto on oikeestaan ainoa paikka (kaupan lisäksi) jossa olen käynyt, hakemassa luettavaa. Se ei ole kummoinen lenkki, kun asun puolen kilometrin etäisyydellä.

Tapahtumat on vähän ongelmallinen juttu. Joskus nuorempana kävin välillä jossain taidetapahtumissa, kun ajattelin että musta voisi tulla ihminen joka viihtyisi niissä (siis tapahtumissa, taide kiinnostaa muutenkin) mutta alan uskoa ettei musta vaan tule sellaista. Tuntuu että muut saa paljon sisältöä juuri tapahtumista, mutta ne on jotenkin vaivaannuttavia ja alan nopeasti haluta pois. ap

Vierailija
12/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisia puuhia löytyy vaikka miten paljon. Onko kyse enemmän elämän merkityksellisyydestä nyt? Mutta siis: rahaa ei ole paljon JA siideriä / olutta menee pari kertaa viikossa. Laskepas paljonko ne tekevät kuukaudessa yhteensä. Sillä rahalla pääset vaikka jo uimahalliin, elokuviin, konserttiin tms. Tai saat kunnon ruokaa.

Vierailija
13/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaaehtoistyö. Saat hyvän mielen ja voit saada ystäviä sitä kautta.

Olen joskus aiemmin miettinyt vapaaehtoistyötä, mutta en ole löytänyt sellaista joka vaikuttaisi silleen kivalta, että sitä oikeasti haluaisi tehdä (kuulostipa kamalalta). Moni juttu vaatii paljon sellaista ihmisten kanssa olemista joka ei minulta onnistu luonnostaan, eli ihmisten seurana olemista ja auttamista, ja kärsin todellakin sosiaalisten tilanteiden pelosta, jopa esittäytyminen ryhmässä jännittää kamalasti.

Täällä on esitetty harrastuksen hankkimista, ja se olisi varmasti se paras vaihtoehto, mutta siihen vaikuttaa raha. Oikeastaan ei ole varaa mihinkään viikottaiseen maksulliseen harrastukseen. Geokätköily kuulostaa ihan kiinnostavalta. ap

Vierailija
14/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisia puuhia löytyy vaikka miten paljon. Onko kyse enemmän elämän merkityksellisyydestä nyt? Mutta siis: rahaa ei ole paljon JA siideriä / olutta menee pari kertaa viikossa. Laskepas paljonko ne tekevät kuukaudessa yhteensä. Sillä rahalla pääset vaikka jo uimahalliin, elokuviin, konserttiin tms. Tai saat kunnon ruokaa.

1-3 pulloa = huimat 8 euroa. Syön mielestäni kunnollista ruokaa, tänään tein itse salaatin. Uiminen ei kiinnosta. ap

Vierailija
15/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tv2 päälle

Vierailija
16/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene töihin? Työkavereista voi joku tulla hyväksikin kaveriksi ja saat rahaa. Jos opiskelet vielä, niin ota joku osa-aikatyö kaupassa, mäkkärissä, tms.

Vierailija
17/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset mene töihin? Työkavereista voi joku tulla hyväksikin kaveriksi ja saat rahaa. Jos opiskelet vielä, niin ota joku osa-aikatyö kaupassa, mäkkärissä, tms.

Koska töihin ei tuosta noin vaan mennä, varsinkaan minun taustallani. ap

Vierailija
18/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska töihin ei tuosta noin vaan mennä, varsinkaan minun taustallani. ap

Oletko yrittänyt? Vai perustuuko tämä olettamukseen?

Vierailija
19/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana oletus, että ap ei tietenkään syö "kunnon ruokaa", mitä se sitten ikinä onkaan.

Vierailija
20/35 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten opiskelut voi olla hiljaisessa vaiheessa? Eikö sulla ole vaikka lopputyötä, jota voit edistää? Tai työhakemuksia kirjoitettavana? Käy ilmaisilla luennoilla tai opiskele joku lyhyt itseäsi kiinnostava kokonaisuus ihan toiselta alalta. Ilmoittaudu facebookin kaveriryhmiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi