Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voisitko seurustella transmiehen kanssa?

Vierailija
23.11.2016 |

jos tutustuisit mieheen joka olisi hyvännäkönen, miehekäs ja kaikinpuolin mieleisesi kumppani ihmisenä muutenkin, jatkaisitko suhdetta kun paljastuisi että mies on ennen ollut naisen kehossa? miehellä olisi penis jolla saa erektion, mutta toki biologisia lapsia ei voisi saada. muuttuisiko mielipide jos penistä ei olisi tai leikkaus olisi vasta tulevaisuudessa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Vaikea juttu. Jos keho tällä hetkellä olisi selkeästi miehen, niin asia olisi ehkä ok, mutta jos hän olisi vielä naisen kehossa, niin ei kiitos.

Vierailija
2/14 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Luulen että jos kemiat ja seksuaalikemiat toimisi, niin asialla ei olisi väliä. En ole koskaan ollut transmiehen kanssa. Jännittäisi ehkä miten voi tuottaa toiselle parasta nautintoa.. ja että seksi olisi mutkatonta ja vapaata. onhan kaikki muukin seksiä kuin pelkkä yhdyntä.. onko se jotenkin erilaista? jos oma rakas haluaisi korjata sukupuolensa, suuntaan tai toiseen, luulen että ihmisestä riippuen asian kanssa olisi ok, kun tavallaan sen voi nähdä toisessa, sen kuka hän on oikeasti.. Olen bi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikse. Ei se mikää ongelma mul olis jos muute klikkaa :) Mielipide ei muuttus tos toiseskaa tapaukses

Vierailija
4/14 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta transnaisen kanssa kyllä. Olen 40v hetero mies.

Vierailija
5/14 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt vastaus: kyllä.

Vierailija
6/14 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, koska seurustelen ihmisen, en elimien, kanssa.

Vierailija
7/14 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.

N24

Vierailija
8/14 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella. En kyllä myöskään usko, että menisin kovin helposti halpaan. Mm. Elena Vikströmistä tulee minulle selkeät miesvibat. Ja näitä viboja sitä kuitenkin pariutumisasioissa kuuntelee. Eli vaikka olisi "järkitasolla" luokitellut jonkun mieheksi, niin tietyt naismaisuusvibat tekevät kuitenkin seksiaalisesti epäkiinnostavaksi, vaikka ei olisikaan koskaan pysähtynyt miettimään tietyn henkilön kohdalla, mistä on kyse juuri hänen kohdallaan.

Vierailija
9/14 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen lesbo. Transnaisen kanssa voisin kyllä kuvitella olevani, ihan vaikka sillä ois peniskin.

Vierailija
10/14 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi seurustella. En kyllä myöskään usko, että menisin kovin helposti halpaan. Mm. Elena Vikströmistä tulee minulle selkeät miesvibat. Ja näitä viboja sitä kuitenkin pariutumisasioissa kuuntelee. Eli vaikka olisi "järkitasolla" luokitellut jonkun mieheksi, niin tietyt naismaisuusvibat tekevät kuitenkin seksiaalisesti epäkiinnostavaksi, vaikka ei olisikaan koskaan pysähtynyt miettimään tietyn henkilön kohdalla, mistä on kyse juuri hänen kohdallaan.

sanoisin että prosessi mieheksi onnistuu yleensä paljon paremmin, koska testosteroni peittää naiseuden todella hyvin, mutta sen vaikutuksia ei sitten saakkaan pois enää kun korjataan sukupuolta naiseksi (aataminomena, ääni, kehonrakenne jne).

Vierailija
11/14 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboille kysymys: voisitteko seurustella transmiehen kanssa, eli että olisitte seurustelleet tämän kanssa jo ennen kuin vaihtoi sukupuolensa mieheksi? Pystyisittekö tuntemaan vetoa, kun tietäisitte että on ollut joskus fyysisesti nainen?

Vierailija
12/14 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/14 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesboille kysymys: voisitteko seurustella transmiehen kanssa, eli että olisitte seurustelleet tämän kanssa jo ennen kuin vaihtoi sukupuolensa mieheksi? Pystyisittekö tuntemaan vetoa, kun tietäisitte että on ollut joskus fyysisesti nainen?

todennäköisesti yhtä paljon pystyisi olemaan kuin heteronainenkin jos aviomies olisikin nainen ja tahtoisi korjata sukupuolen. jotkut voi jäädä suhteeseen rakkaudesta ja kumppanuudesta, mutta täytyy olla jonkinlaista mielenkiintoa molempiin sukupuoliin jotta pystyisi edelleen olemaan seksuaalisesti kiinnostunut. itselle olisi ainakin vaikea tilanne, koska rakastaisin edelleen sitä ihmistä mutta en tiedä mikä olisi fiilis että tuntisinko enää vetoa siinä mielessä.

Vierailija
14/14 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En helvetissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi