Nuoret naiset tyrkyllä baarissa
Viikonloppu taas lähestyy ja jo innosta kihisten odotan, kun nuoret tytönhupakot lähtee taas miehiä metsästämään baariin feikkiripset, feikkitissit ja feikkitukka heiluen. Ettekö te tajua kuinka naurettavia olette tyrkyttäessänne itseänne vanhemmille varatuille miehille? Töissä on oikein viihdyttävää kuunnella miespuolisten kollegoiden juttuja teistä!
Kommentit (18)
Oot vaa kateellinen t. nuori nainen
Oot itse vain joku 40v rupsahtabut av mamma joka on kateellinen kun oma mies kuolaa näiden nuorten neitosien perään!!
En oo tainnut koskaan hoksata tekotissejä baarissa
Vierailija kirjoitti:
Oot itse vain joku 40v rupsahtabut av mamma joka on kateellinen kun oma mies kuolaa näiden nuorten neitosien perään!!
Haha niinhän sä toivoisit! Miehen kanssa yhdessä nauretaan näille
Ap
Noh noh, ihan turhaan oot kateellinen :) Varmasti joku pitää suakin ihan nättinä.
Hyvähän tuo on. Varsinkin kaupungeissa on niin paljon enemmän naisia kuin miehiä, että riittää vaikka joka viikonlopuksi uusi reikä.
AlffaUros25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Taitaa miehesi nauraa sulle, kun luulet ettei hän muna pystyssä katsele näitä nuoria naisia ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTaitaa miehesi nauraa sulle, kun luulet ettei hän muna pystyssä katsele näitä nuoria naisia ;)
Kyllä minä mieheni tunnen
Ap
Itse tykkään heistä. Yleensä kyllä baarista hae koska 18v... tykkään 16v
Yleensä annan heille kyllä mutta en kerro eteenpäin koska on sosiaalisesti hyväksyttävämpää olla naimisissa yli 30-vuotiaana joka on naurettavaa. Ole sinkku = et ole niin hyväksytty sosiaaliympäristöissä näin "aikuisena"
Voi ap:ta. Taitaa harmittaa kun ei ole enää nuori ja kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Hyvähän tuo on. Varsinkin kaupungeissa on niin paljon enemmän naisia kuin miehiä, että riittää vaikka joka viikonlopuksi uusi reikä.
AlffaUros25
Kypsän ja karismaattisen miehen puhetta.
Täältä ei löydy feikkikynsiä, feikkitukkaa tai feikkiripsiä, mutta ei tarvitse odottaa viikonloppuun! Me lähdetään hauskanpitoon jo tänään!
Feikki on aina feikki ja tunnistettavissa. Aidosti kauniit fiksut naiset eivät tarvitse sellaisia lisukkeita. Onneksi löysin yhden sellaisen eikä ollut baarissa, vaikka joskus kävi ja joskus käymme yhdessäkin.
M35
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään heistä. Yleensä kyllä baarista hae koska 18v... tykkään 16v
Yleensä annan heille kyllä mutta en kerro eteenpäin koska on sosiaalisesti hyväksyttävämpää olla naimisissa yli 30-vuotiaana joka on naurettavaa. Ole sinkku = et ole niin hyväksytty sosiaaliympäristöissä näin "aikuisena"
Wtf?
No, voi tulla yllätyksenä, mutta näin vuonna 2016 nainen saa kyllä hakea seksiseuraa, harrastaa seksiä, nauttia siitä siinä missä mieskin. Ei se nainen sen enempää tyrkytä mitään kuin mieskään. Itse olen ainakin harrastanut paljon todella hyvää, villiä, laadukasta seksiä miesten kanssa, jotka eivät ole pitäneet sitä mitenkään ihmeellisenä.
Sitten on vielä sellainen juttu, että se nainenhan saa itse päättää myös miltä näyttää! jos haluaa laittaa jotain "feikkiä" niin sehän on sen naisen oma asia.
Ne on vaan siitä huonoja etteivät osaa sängyssä tehdä mitään, jalat harallaan vain kosteaa tussua, ei märkää ja kuumaa. Tästä erotan tytön ja oikean naisen, mut hunokin pano voittaa runkkaamisen. T. Jaska 32.
Äläs nyt leiki käänteis-ylösalaispsykologialla. Kyllä me niistä sinun kollegoistasi aina saamme irti juuri sen, minkä haluammekin. Ja nehän joka tapauksessa puhuvat, saivat tai eivät, ja maailmaan puhetta mahtuu.
t. Feikkitissien heiluttelija