Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoret naiset tyrkyllä baarissa

Vierailija
23.11.2016 |

Viikonloppu taas lähestyy ja jo innosta kihisten odotan, kun nuoret tytönhupakot lähtee taas miehiä metsästämään baariin feikkiripset, feikkitissit ja feikkitukka heiluen. Ettekö te tajua kuinka naurettavia olette tyrkyttäessänne itseänne vanhemmille varatuille miehille? Töissä on oikein viihdyttävää kuunnella miespuolisten kollegoiden juttuja teistä!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläs nyt leiki käänteis-ylösalaispsykologialla. Kyllä me niistä sinun kollegoistasi aina saamme irti juuri sen, minkä haluammekin. Ja nehän joka tapauksessa puhuvat, saivat tai eivät, ja maailmaan puhetta mahtuu.

t. Feikkitissien heiluttelija

Vierailija
2/18 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaa kateellinen t. nuori nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot itse vain joku 40v rupsahtabut av mamma joka on kateellinen kun oma mies kuolaa näiden nuorten neitosien perään!!

Vierailija
4/18 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tainnut koskaan hoksata tekotissejä baarissa

Vierailija
5/18 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot itse vain joku 40v rupsahtabut av mamma joka on kateellinen kun oma mies kuolaa näiden nuorten neitosien perään!!

Haha niinhän sä toivoisit! Miehen kanssa yhdessä nauretaan näille

Ap

Vierailija
6/18 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh noh, ihan turhaan oot kateellinen :) Varmasti joku pitää suakin ihan nättinä.

Vierailija
7/18 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän tuo on. Varsinkin kaupungeissa on niin paljon enemmän naisia kuin miehiä, että riittää vaikka joka viikonlopuksi uusi reikä.

AlffaUros25

Vierailija
8/18 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Taitaa miehesi nauraa sulle, kun luulet ettei hän muna pystyssä katsele näitä nuoria naisia ;)

Vierailija
9/18 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Taitaa miehesi nauraa sulle, kun luulet ettei hän muna pystyssä katsele näitä nuoria naisia ;)

Kyllä minä mieheni tunnen

Ap

Vierailija
10/18 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jealous much?

Vierailija
11/18 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään heistä. Yleensä kyllä baarista hae koska 18v... tykkään 16v

Yleensä annan heille kyllä mutta en kerro eteenpäin koska on sosiaalisesti hyväksyttävämpää olla naimisissa yli 30-vuotiaana joka on naurettavaa. Ole sinkku = et ole niin hyväksytty sosiaaliympäristöissä näin "aikuisena"

Vierailija
12/18 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap:ta. Taitaa harmittaa kun ei ole enää nuori ja kaunis.

Vierailija
13/18 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän tuo on. Varsinkin kaupungeissa on niin paljon enemmän naisia kuin miehiä, että riittää vaikka joka viikonlopuksi uusi reikä.

AlffaUros25

Kypsän ja karismaattisen miehen puhetta.

Vierailija
14/18 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ei löydy feikkikynsiä, feikkitukkaa tai feikkiripsiä, mutta ei tarvitse odottaa viikonloppuun! Me lähdetään hauskanpitoon jo tänään!

Vierailija
15/18 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikki on aina feikki ja tunnistettavissa. Aidosti kauniit fiksut naiset eivät tarvitse sellaisia lisukkeita. Onneksi löysin yhden sellaisen eikä ollut baarissa, vaikka joskus kävi ja joskus käymme yhdessäkin.

M35

Vierailija
16/18 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään heistä. Yleensä kyllä baarista hae koska 18v... tykkään 16v

Yleensä annan heille kyllä mutta en kerro eteenpäin koska on sosiaalisesti hyväksyttävämpää olla naimisissa yli 30-vuotiaana joka on naurettavaa. Ole sinkku = et ole niin hyväksytty sosiaaliympäristöissä näin "aikuisena"

Wtf?

Vierailija
17/18 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voi tulla yllätyksenä, mutta näin vuonna 2016 nainen saa kyllä hakea seksiseuraa, harrastaa seksiä, nauttia siitä siinä missä mieskin.  Ei se nainen sen enempää tyrkytä mitään kuin mieskään. Itse olen ainakin harrastanut paljon todella hyvää, villiä, laadukasta seksiä miesten kanssa, jotka eivät ole pitäneet sitä mitenkään ihmeellisenä. 

Sitten on vielä sellainen juttu, että se nainenhan saa itse päättää myös miltä näyttää! jos haluaa laittaa jotain "feikkiä" niin sehän on sen naisen oma asia. 

Vierailija
18/18 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaan siitä huonoja etteivät osaa sängyssä tehdä mitään, jalat harallaan vain kosteaa tussua, ei märkää ja kuumaa. Tästä erotan tytön ja oikean naisen, mut hunokin pano voittaa runkkaamisen. T. Jaska 32.