Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko että pahoille käy lopulta huonosti?

Vierailija
22.11.2016 |

Mulla on vahva usko siihen, että karma hoitaa vaikka ei heti.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on suhteellista. Kukaan ei kai ole paha omasta mielestään ja joillekin mulkuille käy ikävä kyllä hyvin ja joillekin hyville huonosti. Sellaista se on.

Vierailija
2/63 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oma elämäni on ollu kerrassaan kamalaa enkä ole tietääkseni tehnyt pahaa kenellekään. Minua satuttaneilla ihmisillä taasen menee ihan mukavasti. Elämä ei ole reilua eikä puntteja tasata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnin palkka on kuolema. Tällä viitataan Raamatussa toiseen kuolemaan, eli kadotustuomioon ja helvettiin. Ja koska kaikki luodut ihmiset, jotka ovat tehneet valintoja, ovat tehneet myös syntivalintoja, he kaikki ovat ansainneet helvetin.

Jumala tarjoaa syntien sovitusta ja anteeksiantoa Pojassa Jeesuksessa, joka sovitti syntimme Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Jeesus on tuonut Jumalan armon, joka vastaanotetaan uskossa.

Jos joku torjuu Jeesuksen, hän jää synteihinsä ja hänelle käy lopulta huonosti iankaikkisuudessa.

Vierailija
4/63 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on suhteellista. Kukaan ei kai ole paha omasta mielestään ja joillekin mulkuille käy ikävä kyllä hyvin ja joillekin hyville huonosti. Sellaista se on.

Mun mielestä tuohon ei pidä jäädä masentumaan, että mulkut saisi vain porhaltaa. Kun sisimmässä tietää, että mulkuilta usein puuttuu se loiste joka hyviksillä on ja ilman sitä muiden loistetta mulkut eivät ole yhtään mitään.

Vierailija
5/63 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa tiedän kaksi ilkeää, jotka on kuolleet nuorena ja yhden joka on jäänyt potilaaksi loppuiäkseen. Mutta kaikilla muilla ilkiöillä pyyhkii hyvin.

Vierailija
6/63 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin uskon. Instantkarma iskee harvoin. Ja tässä pitää muistaa oma karma, kostoa ei pidä hakea, vaikka olisi herkullista päästä hihkumaan, miten mähän tiesin, se taas vahingoittaa omaa karmaa.  :)

Vierailija
7/63 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva on läpensä paha tai oikea pyhimys. Suurimmassa osassa meistä on molemmat puolet ja ylensä näytämme niitä molempia tilanteen mukaan. Pettäjä voi silti olla hyvä vanhempi, paska pomo hyvä ystävä jne.

Vai ketkä ovat pahoja? Vankilassa kuollut Jammu-setä tai Stalin?

Ps. Kaikki me kuollaan kuitenkin, vaikkei uskoisikaan karmaan tai helvettiin.

Vierailija
8/63 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa tiedän kaksi ilkeää, jotka on kuolleet nuorena ja yhden joka on jäänyt potilaaksi loppuiäkseen. Mutta kaikilla muilla ilkiöillä pyyhkii hyvin.

Ootko varma, että niillä pyyhkii hyvin oikeasti? Vaikkei kuolleet tai ole potilaana.

Vierailija
9/63 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin uskon. Instantkarma iskee harvoin. Ja tässä pitää muistaa oma karma, kostoa ei pidä hakea, vaikka olisi herkullista päästä hihkumaan, miten mähän tiesin, se taas vahingoittaa omaa karmaa.  :)

Kyllähän sitä saa hihkua, jos on sellainen olo että tietää. Tietysti pitää olla tekemättä itse mitään yhtä pahaa kuin mitä pahantekijä on tehnyt. Se että itsellä on varma tunne vääryydestä perustuu usein intuitioon.

Vierailija
10/63 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, usein. Esimerkiksi joku perheväkivaltaan syyllistyvä viettää todennäköisesti yksinäisen vanhuuden ja kärsii näin. Sitten on suuren luokan roistot kuten joku Putin, jolle ei käy mitenkään.

Ja sitten tuossa on vielä se että täytyy erottaa mikä oikeasti on pahuutta jossain ihmisessä ja mikä on vain sitä etten tykkää henkilöstä. Niin kuin joku entinen pomo vaikka, olihan se vittumainen, mutta tuskin kuitenkaan sillä tavalla paha että sotkisi oman elämänsä ja läheiset suhteensa.

Mutta aika usein voi kyllä lohduttaa itseään sillä, että ootappa vaan. Elämä hoitaa.

Vierailija
11/63 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti.

Saisin ehkä lopetettua nämä lapselliset kostosuunnitelmat jota pyörii päässä k-päiden varalle.

Vierailija
12/63 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että syvästi onnellinen ei tee kamalia asioita muille.

Vierailija
13/63 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paha. Menee huonosti.

Vierailija
14/63 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko mihinkään karmaan tai oikeudenmukaisuuteen. Suurta sattumaa vain mitä kenellekin tapahtuu.

Vierailija
15/63 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut itse vastuuseen pahoista asenteistani muita kohtaan.

Olen nähnyt, miten valtavissa omantunnon tuskissa joutuu vanhus, joka teki paljon pahoja asioita. 

Vierailija
16/63 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Synnin palkka on kuolema. Tällä viitataan Raamatussa toiseen kuolemaan, eli kadotustuomioon ja helvettiin. Ja koska kaikki luodut ihmiset, jotka ovat tehneet valintoja, ovat tehneet myös syntivalintoja, he kaikki ovat ansainneet helvetin.

Jumala tarjoaa syntien sovitusta ja anteeksiantoa Pojassa Jeesuksessa, joka sovitti syntimme Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Jeesus on tuonut Jumalan armon, joka vastaanotetaan uskossa.

Jos joku torjuu Jeesuksen, hän jää synteihinsä ja hänelle käy lopulta huonosti iankaikkisuudessa.

Kummallista, olen aina luullut, että vasta viimeinen päivä on se tuomiopäivä,, mutta sitä tuomiovaltaa näyttävät käyttävän uskovaiset. varmaankin omaksi ilokseen. Miten se nyt meni -älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi.

Vierailija
17/63 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Aikaisemmin uskoin. Sen jälkeen, kun erosin pitkästä ja aika kamalasta liitosta, on usko ollut koetuksella. Mies mennä porskuttaa, matkailee ympäri maailmaa, tekee kasvojenkohotuksen, laittattaa hiukset päähän, jättää mulle pienituloiselle kaiken taloudellisen vastuun lapsista, vie vielä vakuutusrahoja, jotka oli minulle tarkoiettu, aloittaa uuden romanssin. Minä tein avioliitossa koko ajan uhrauksia, hän teki uraa ja hankki eläkettä. Yritin olla hyvä ja tunnollinen, hän piut paut välitti.

En usko, että karma hoitaa tätä epätasapainoa. Ei seisone lopussa kiitos. Mö ehkä olen tehnyt jotain todella kamalaa edellisessä elämässä ja nyt on maksun aika.

Vierailija
18/63 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en usko mihinkään karmaan tai sellaiseen.

Vierailija
19/63 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Eikä ole tarkoituskaan yhteiskunnan tasolla. Meillä on poliisi ja oikeuslaitos joista media kertoo heidän näkemyksensä. Sitten meillä on viihdepoliisi jossa paha saa aina palkkansa ja tämän mukaan media hyppii. 

Vierailija
20/63 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma ei ole mikään kosto. Se on vain luonnollinen ilmiö, että tietynlaiset asiat johtavat tietynlaisiin tuloksiin. Jos joku on vaikkapa psykopaatti, niin karmaa on se, että kyseisen ihmisen häikäilemättömyys, itsekkyys ja kyvyttömyys ennustaa ja ymmärtää tekojensa seuraamuksia johtaa heidät lopulta vankilaan, onnettomuuten jne. Sitten on kaikkien ihmisten yhteinen valinta, että miten me rankaisemme pahoja ihmisiä, eli millaiset tuomiot annamme rikoksista jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi