Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa oikeesti, mitä teen työkseni tai opiskelen?!!?

Vierailija
22.11.2016 |

Olen lähihoitaja ja nyt opiskelen sairaanhoitajaksi. Sain kunnon burn outin vähän aikaa sitten ja olen pitänyt taukoa opiskeluistani. Lisäksi minulla on atooppinen ihottuma ja iho ei kestä hoitotyötä, muutenkin olen tästä alasta saanut aivan tarpeekseni myöksin introvertin luonteeni takia. En tiedä yhtään, mtä elämälläni tekisin, koska mitään muuta en ole koskaan ajatellutkaan kuin hoitoalaa. Ehdottakaa nyt jotain, en jaksaisi enää pitkiä opiskeluja jo taloudellisistakaan syistä. Itku tässä vain tulee kun kaikki tuntuu niin synkältä. Palasin vähän aikaa sitten takaisin töihin mutta en tule jaksamaan tätä, itku kurkussa hampaita purren täytyy jaksaa määräaikaisen sopparin loppuun.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko patologiassa tosta taustasta hyötyä?

Vierailija
2/4 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaat kuvailla kurjuuttasi niin täsmällisesti, että voisit katsella toimittajan pestejä talous- tai vaihtoehtomedioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ongelmahan on se että en voi tehdä enää hoitotyötä senkään takia, että iho ei kestä ja toisin sanoen jatkuvasti ihottumalla ja auki. Toivon myös että en enää joutuisi tekemään päivääkään tämän alan töitä, niin tarpeekseni olen saannut.

Vierailija
4/4 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis ap edellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme