Kolmen viikon reissu, nämä on nyt pakattu
3 hametta
2 mekkoa
4 toppia
Uikkari
Pareohuivi
Silkkinen iso hartiahuivi
Sandaalit
7 alkkarit
3 rintsikat
Aurinkolasit
Hatun/jonkun päähineen ajattelin ostaa sieltä
Perus kosmetiikkajutut, aurinkorasva, särkylääke, ripulilääke, maitohappobakt., hydrokortisonvoide, rakkolaastareita, muutama tavallinen laastari, käsidesiä
Lennolle pikähihainen trikoopaita, farkut, avokkaat, lentosukat, hienoneuleponcho, villasukat. Kohteessa yli 30 lämmintä.
Mitäs vielä tarvitsisi, vai ei mitään?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
No tietty riippuu mitä teet siellä reissussa, mutta monet tykkää pitää rannalla eri uikkareita kuin altaalla, esim rannalla tulee herkästi hiekkaa.
Me on harrastettu perheen kanssa viime vuosina pitkiä rantalomia ja mä olen hamstrannut rantakamaa. Mulla on 5-6 bikinit/uikkarit. Snorklatessa kokopuku kivempi kuin bikinit. Altaalle varvastossut tai vastaavat. Sitten niitä uikkareiden päälle vedettäviä mekkoja olis hyvä olla useampi. Toki sitä uikkaria voi pestä, mutta kun se on pääasiallinen vaate, niin tylsää pitää päiväkausia samaa.
Pellavahousut olis kivat koneeseen.
Hmm ei ole ikinä tullut mieleen että tarttisin useamman uikkarin. En ole "kyllästynyt" sen käyttöön, altaalla/rannalla ei olla välttämättä edes joka päivä niin se ei ole pääasiallinen vaate. Rannalta tultaessa olen huuhtonut uikkarin ja laittanut kuivumaan. En ole huomannut hiekkaongelmaa :) Bikineitä en käytä ollenkaan.
Ap
Vaatteita on puolet liikaa. 2 hametta, 1 parempi mekko riittää hyvin ja yhdet rintsikat.
Itse ehkä laittaisin lentokoneeseen epämukavien farkkujen sijasta vaikka ne hameet päällekkäin ja käyttäisin lentoyhtiön huopaa jos kylmä. Villasukat jättäisin kotiin myös, jos ne on sellaiset paksut.
Koska kuulostaa rantalomalta, ottaisin kävelysandaalien lisäksi myös ns. uimakengät tai sandaalit. Siis muoviset hyvin kevyet sellaiset. Ne ei yleesä paina juuri mitään, mutta estää astumasta vaikka lasinsiruihin. Sellaisia saa toki paikan päältä, mutta laatu voi olla parempi, jos ostat täältä.
Vierailija kirjoitti:
Missä kaikki sortsit. Ihan liian vähän vaatteita kolmeksi viikoksi. Noloa kulkea samoissa rytkyissä
Mulla ei ole ollut vaatekaapissa shortseja varmaan kymmeneen vuoteen! Kohteessa on mahdollista pestä vaatteita joten uskon tuon vaatemäärän riittävän. Noloa kenelle? En usko että kukaan huomaa ja itse en osaa moisesta nolostua :)
Ap
T-paitoja?
Capreja-shortseja?
Onko illatkin lämpimiä? itsellä oli kanarialla iltaisin farkut ja neuletakki päällä
Hyvät kävelykengät?
Kynsisakset + pinsetit, minisakset toalettipussukkaan
AfterSun-voide tuli tarpeeseen alkupäivinä
Paikan päältä tuli omalla etelänreissulta nopeesti hommattua päähine ja allasflipflopit ja sisätossut
Koneeseen lukemista,ristikkolehti,käsityö, purkkaa,pähkinöitä, semmoinen Hieno puhallettava niskatyyny
Vierailija kirjoitti:
Vaatteita on puolet liikaa. 2 hametta, 1 parempi mekko riittää hyvin ja yhdet rintsikat.
Itse ehkä laittaisin lentokoneeseen epämukavien farkkujen sijasta vaikka ne hameet päällekkäin ja käyttäisin lentoyhtiön huopaa jos kylmä. Villasukat jättäisin kotiin myös, jos ne on sellaiset paksut.
Koska kuulostaa rantalomalta, ottaisin kävelysandaalien lisäksi myös ns. uimakengät tai sandaalit. Siis muoviset hyvin kevyet sellaiset. Ne ei yleesä paina juuri mitään, mutta estää astumasta vaikka lasinsiruihin. Sellaisia saa toki paikan päältä, mutta laatu voi olla parempi, jos ostat täältä.
Kiitos vinkistä, mutta taidan kuljettaa ne vaatteet siellä laukussa kerrospukeutumisen sijaan :D mulla palelee varpaat herkästi, siksi villikset. Uimasandaaleita voisinkin etsiä sieltä jos innostun meressä uimaan, laadulla ei ole niin väliä. Yleensä tykkään oleskella enemmän altaalla rannan sijasta.
Ap
Onko kohteessa hyttysiä? Jos on, tarvitset kevyen pitkähihaisen puseron ja pitkät housut.
Vierailija kirjoitti:
Onko kohteessa hyttysiä? Jos on, tarvitset kevyen pitkähihaisen puseron ja pitkät housut.
Varmaan on hyttysiä. Yksi hameista on pitkä, ja hyttysmyrkkyä täytyy hakea paikanpäältä marketista.
Ap
Missä kaikki sortsit. Ihan liian vähän vaatteita kolmeksi viikoksi. Noloa kulkea samoissa rytkyissä