Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pelini naisten kanssa jo pelattu tässä vaiheessa 20-vuotiaana?

M20
22.11.2016 |

Haluaisin rehellisiä arviointeja tästä. En ole koskaan ollut hirveän menestynyt naissuhteissa. Nuorempana vain pari kertaa seksiä ja en ole ikinä seurustellut koska en ole komean näköinen ja olen lisäksi lyhyt. Nykyään tilanne on vielä huonompi: erään tapaturman takia koin rankan ja pysyvän hiustenlähdön ja nyt näyttääkin että kaljuuntuisin pahasti. Tuntuu todella pahalta että se aikaisempi vähäinen viehätyksenikin taitaa olla nyt menetetty :(

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko passiivinen, vai yritätkö hakeutua naisten seuraan aktiivisesti?

Minä sain ensimmäisen naiseni 26-vuotiaana. Se liittyi passiivisuuteeni, ei mihinkään muuhun. Ei ole tuon yhden jälkeenkään ollut draivia yrittää ja nyt vielä 35-vuotiaanakin tuo nainen onkin ainoa naiseni. En ole aseksuaali tai homo. Ei vaan ole samanlaista jahtaus- ja kilpailuviettiä kuin miehillä yleensä, vaikka usein panettaakin.

Vierailija
22/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olet jo nyt menestynyt naisten kanssa paremmin kuin moni muu 20v kundi ja silti olet kehittänyt asiasta itsellesi ongelman. Noin muuten kannattaisi kyllä välttää sitä, että tekee naisen saamisesta elämänsä keskipisteen. Sellaisesta lähtökohdasta ei synny onnellista parisuhdetta vaan riippuvuussuhde, joilla on taipumus päättyä enemmän tai vähemmän traagisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tata jankkausta. 

Monta viestia missa sinulle selitetaan juurta jaksain millainen ihminen on normaalin naisen mielesta vetava. Sitten vastaat jankkaamalla ulkonaostasi ja sitten sama uudelleen. 

Voitko nyt jumalauta ymmartaa, etta ulkonakoa tarkeampaa on luonne? Luulisi tuollaisen onnettomuuden olevan oiva mahdollisuus kasvaa ihmisena ja pistaa asiat mittasuhteisiin, sen sijaan olet vain vaipunut itsesaaliin ja surkuttelemaan tilannettasi. 

Ma en ihastunut mun miehen ulkonakoon vaan siihen, etta han on alykas, maailman kivoin ihminen ja arvostaa minua juuri sellaisena kuin olen. Ja kas kummaa mieheni on muuttunut koko ajan paremman nakoiseksi!

t. nainen 28v

Vierailija
24/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole mitään muuta kuin naama, pituus ja hiukset? Sinussa ei ole mitään muuta mainitsemisen arvoista? Mikä sinusta tekisi ikäisellesi naiselle kiinnostavan? Mistä olet ylpeä itsessäsi? Mikä sinussa on parasta? Mitä haluat tulevaisuudelta? Missä näet itsesi viiden vuoden kuluttua, millaisen naisen kanssa?

Jos vielä kerrankin jankutat ulkonäöstäsi niin kyllä, uskon että on erittäin suuri todennäköisyys, että pelisi on naisten kanssa pelattu. Ainakin ellet vihdoin hae ammattiapua tuohon ulkonäkö-pakkomielteeseesi.

No ei tule muuta mieleeni kun että harrastelen musiikkia. Ja menetin myös entisen hyvän harrastukseni tuon tapaturman takia.

Okei. Sinulla ei ole töitä, tulevaisuuden suunnitelmia, haaveita, tavoitteita, unelmia, kavereita... ei yhtään mitään. Ja silti omasta mielestäsi suurin ongelmasi on ulkonäkösi.

Noista minulla on: töitä ja ikuisena haaveena ( tai unelmana) tuo parempi ulkonäkö=nainen.

Ja minkälaisen ihmissuhteen ajattelit muodostaa noin narsistiselta pohjalta?

Aika ikävä kuitti tuolle pojalle. Jos olet seurannut palstaa vähänkin aikaa, niin olet varmaan huomannut ulkonäön merkityksen.

Lisäksi tuon nuorukaisen iässä  ulkonäön merkitys on suuri.

Hän puhui oman ulkonäkönsä merkityksestä naisystävän etsinnässä!

Vierailija
25/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tata jankkausta. 

Monta viestia missa sinulle selitetaan juurta jaksain millainen ihminen on normaalin naisen mielesta vetava. Sitten vastaat jankkaamalla ulkonaostasi ja sitten sama uudelleen. 

Voitko nyt jumalauta ymmartaa, etta ulkonakoa tarkeampaa on luonne? Luulisi tuollaisen onnettomuuden olevan oiva mahdollisuus kasvaa ihmisena ja pistaa asiat mittasuhteisiin, sen sijaan olet vain vaipunut itsesaaliin ja surkuttelemaan tilannettasi. 

Ma en ihastunut mun miehen ulkonakoon vaan siihen, etta han on alykas, maailman kivoin ihminen ja arvostaa minua juuri sellaisena kuin olen. Ja kas kummaa mieheni on muuttunut koko ajan paremman nakoiseksi!

t. nainen 28v

Jos haluat vastakkaisen sukupuolen kiinnostustumaan, on ulkonäöllä merkitystä. Turha väittää muuta.

Ensin huomaaminen, kiinnostuminen, lähestyminen jne. Kaava on tällainen.

Vierailija
26/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään peli ei ole pelattu 20-vuotiaana eikä myöhemminkään. Älä usko av-pappoja, joiden mukaan naiset välittävät vain pitkistä miehistä tai rikkaista miehistä tms. He ovat itse pilanneet mahdollisuutensa olemalla ilkeitä ja vihamielisiä ja keksivät siksi teorioita, joiden avulla ei tarvitse miettiä mistä asia todellisuudessa kiikastaa. Tämä palsta masentaa sekä miehet että naiset yhtä lailla, ja siihen parasta lääkettä on mennä ulos ja nähdä miten monenlaiset pariskunnat ovat löytäneet toisensa. 

Olen nainen, jolla on ollut vakavia itsetunto-ongelmia, joita tämä palsta on pahentanut. Jossain vaiheessa päätin kuitenkin rohkaistua, ja aloitin esimerkiksi hymyilemällä kivanoloisille miehille kadulla. Kun välillä joku vastasi hymyyn, alkoi rohkeus lisääntyä. Rohkeuden lisääntyessä kontaktia miehiin alkoi syntyä helpommin, koska en ollut enää niin torjuvan ja ahdistuneen oloinen. En näe mitään syytä miksi tällainen hidas itsetunnon kohotustekniikka ei toimisi miehilläkin.

Jossain vaiheessa myös tajusin, että minun ei tarvitse kelvata av-papoille eikä ylipäätään kaikille maailman miehille. Riittää että kelpaan yhdelle, ja tämän yhden löysinkin. Sama pätee sinuunkin. Ei sinun tarvitse miellyttää kaikkia maailman naisia, koska naisiakin on niin erilaisia.

Kaljuus ei ole haitta. Olen myös huomannut, että monet miehet eivät osaa itse oikein arvioida ulkonäköään. Esimerkiksi oma mieheni kuvaili itseään netissä tavatessamme sanalla "susiruma". Kun sitten näin hänet livenä, jalat olivat suoraansanottuna makaronia saman tien. Hänellä on todella persoonalliset, karismaattiset kasvot, joita pidän maailman mielenkiintoisimpina ja komeimpina. 

Vierailija
27/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ympärillesi kadulla. Maailma on täynnä ankean näköisiä miehiä, joilla on rinnallaan huomattavasti heitä paremman näköinen nainen.

Sinulla on ihan samat mahdollisuudet löytää seuraa kuin kyseisillä miehilläkin.

Sinä olet nuori, voit opiskella, liikkua ja matkustaa. 

Jos musiikki on sinulle tärkeää, niin käy kuuntelemassa musiikkia ja juttele naisten kanssa musiikista, jota kuuntelette jne. Ole kiinnostunut naisen mielipiteistä ja kysy häneltä lisää hänen kuuntelemastaan musiikista jne. Tutustu naisiin, juttele heidän kanssaan. He voivat olla varattuja, mutta heillä voi olla ystävä, joka kiinnostuu sinusta. 

Vierailija
28/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään peliä ole vielä pelattu, ap.

Odotapas kuule 50 vuotta. Jos olet vielä silloin hyväkuntoinen (toimintakykyinen), kohtuullisen fiksu, hyväkäytöksinen ja sosiaalinen, takaan, että vientiä riittää, enemmän kuin jaksaisitkaan. Pieni hiustenlähtö ei ole mikään ongelma, ei myöskään lyhyys.

Jos nyt tuon verran jaksat odottaa, niin pääset kuule varsinaisille kissanpäiville. Omakohtaista kokemusta ei (vielä) ole, mutta kateellisena olen seurannut viriilin setäni seikkailuja hänen täytettyään 73 vuotta. Oikeasti meno on kovempaa kuin itselläni parikymppisenä. Setämieskin on lyhyt, tekohampaatkin ovat hiukan epäsopivat, mutta eivät ne ole haitanneet suosiota päivätansseissa.

Vierailija
29/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään peliä ole vielä pelattu, ap.

Odotapas kuule 50 vuotta. Jos olet vielä silloin hyväkuntoinen (toimintakykyinen), kohtuullisen fiksu, hyväkäytöksinen ja sosiaalinen, takaan, että vientiä riittää, enemmän kuin jaksaisitkaan. Pieni hiustenlähtö ei ole mikään ongelma, ei myöskään lyhyys.

Jos nyt tuon verran jaksat odottaa, niin pääset kuule varsinaisille kissanpäiville. Omakohtaista kokemusta ei (vielä) ole, mutta kateellisena olen seurannut viriilin setäni seikkailuja hänen täytettyään 73 vuotta. Oikeasti meno on kovempaa kuin itselläni parikymppisenä. Setämieskin on lyhyt, tekohampaatkin ovat hiukan epäsopivat, mutta eivät ne ole haitanneet suosiota päivätansseissa.

Juu asetelma kääntyy kyllä päälaelleen eläkeiässä, mutta Pikkuisen enemmän olisi kiinnostusta silloin, kun itsellä on vielä kuntoa ja naiset kauniita.

Vierailija
30/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen 28v lisaa, 

suurin osa naisista tajuaa lahempana kolmeakymppia, etta ne nortahtavat kivat miehet on niita joiden kanssa lyodaan hynttyyt yhteen ja aloitetaan vakava parisuhde. Jos sulla on ikava luonne (silta vaikuttaa kirjoitustesi perusteella, pakkomielle ulkonakoon ei ole viehattavaa), ulkomuodollasi ei ole mitaan merkitysta jos haluat enemman kuin yhdenyon jutun. 

Mun 'vaatimuslista' kun tapasin mieheni oli 

1. hauska

2. arvostaa minua (ja kohtelee sen mukaisesti)

Ulkonakoon liittyvat asiat on ihan toissijaisia. 

Hoida oma elamasi kuntoon, tyot, opiskelut, itsetunto, opettele rakastamaan itseasi ja hyvaksy se asia etta tukkasi ei ole entisellaan ja sille ei nyt mitaan voi. Se etta elamasi paamaaraa on saada tyttoystava saa naiset juoksemaan karkuun. 

Vierailija
31/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M20 kirjoitti:

Haluaisin rehellisiä arviointeja tästä. En ole koskaan ollut hirveän menestynyt naissuhteissa. Nuorempana vain pari kertaa seksiä ja en ole ikinä seurustellut koska en ole komean näköinen ja olen lisäksi lyhyt. Nykyään tilanne on vielä huonompi: erään tapaturman takia koin rankan ja pysyvän hiustenlähdön ja nyt näyttääkin että kaljuuntuisin pahasti. Tuntuu todella pahalta että se aikaisempi vähäinen viehätyksenikin taitaa olla nyt menetetty :(

1. Hiukset kokonaan pois eli aja itsellesi kalju

2. Aloita harrastus, jossa miehiä ja naisia (esimerkiksi sekakuoro on yksi parhaista)

Vierailija
32/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nainen 28v lisaa, 

suurin osa naisista tajuaa lahempana kolmeakymppia, etta ne nortahtavat kivat miehet on niita joiden kanssa lyodaan hynttyyt yhteen ja aloitetaan vakava parisuhde. 

Alpha fucks, beta bucks.

Vierailija
33/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ap sinun ikäisellesi kundille, että naiset ovat paljon vähemmän kiinnostuneita ulkonäöstä kuin luulet. Minä olen myös aikaisin kaljuuntunut, alle 180 cm ja lievästi ylipainoinen mies, mutta silti parisuhteita on elämän varrella ollut useampiakin, samoin kuin yhden illan juttuja. En myöskään ole rikas, en erityisen lipeväkielinen enkä mikään loistava pukeutuja. Sosiaalisesti olen varmaankin hyvin tavallinen rauhallisuutta arvostava suomalainen.

Kaiken avain meillä miehillä on itsetunto. Jos sitä ei ole, ei ole eikä tule naistakaan. Jos se on kunnossa niin kaikki hoituu kuin itsestään. Yhtälö on lopulta äärimmäisen yksinkertainen.

Kehotan sinua siis tekemään sellaisia asioita, jotka kohottavat itsetuntoasi. Jos kaljuuntuminen häiritsee, käytä vaikka tupeeta. Jos huono ryhti ja löysä vartalo häiritsevät, bodaa. Tärkeintä on, että kun lähdet lähestymään naisia uhkut samalla itsevarmuutta etkä epäröi tai ainakaan häpeä mitään kehossasi tai luonteessasi.

Ja vielä siitä pakko sanoa, että ikäiseksesi sulla ei ole mennyt mitenkään erityisen huonosti naisrintamalla. Tosi moni tuon ikäinen ei ole vielä harrastanut seksiä koskaan.

M33

Vierailija
34/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nettiin ilmoitus  ja huoli jokin pari vuotta nuorempi "ei niin kaunis" nainen niin varmasti heruu, pillua ja rakkautta. Naiset vanhetessaan rupeavat arvostaa erilaisia piirteitä, ehkä muuttuvat nirsommiksi. Nuorempana ei ole niin tietoinen siitä millaiseksi elämä kehittyy ja millainen kumppani siihen sopii. Jos pariutuu nuorena niin voi rakentaa elämänsä sitten sellaiseksi, kuin se siinä suhteessa muodostuu.  Nuorempana heikkoitsetuntoisena olisin huolinut lähes kenet vaan, joka olisi minua rakastanut. Uskon, että jos silloin olisi ollut tarjolla hyvä ja luotettava mies, eikä pettäviä sikoja niin olisi siitäkin voinut syntyä äärimmäisen hyvä elämä minulle.

Vierailija
35/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M20 kirjoitti:

Siis minkä ikäisenä olet aloittanut nämä naissuhteet? Sanavalintojesi perusteella kuulostat kuin takana olisi parikymmentä vuotta yritystä, mutta sinähän olet vasta nuori aikuinen, hädin tuskin teini-iästä päässyt, murrosiästäsi on alle 10 vuotta. Et voi tehdä vielä mitään johtopäätöksiä. Monet eivät ole iässäsi seurustelleet tai edes harrastaneet seksiä. 

No aikaisemmalla tarkoitan koko aiempaa elämääni. Ja nuo naisjutut ovat jotain 4 vuoden takaisia teiniajoilta

Vierailija
36/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole mitään muuta kuin naama, pituus ja hiukset? Sinussa ei ole mitään muuta mainitsemisen arvoista? Mikä sinusta tekisi ikäisellesi naiselle kiinnostavan? Mistä olet ylpeä itsessäsi? Mikä sinussa on parasta? Mitä haluat tulevaisuudelta? Missä näet itsesi viiden vuoden kuluttua, millaisen naisen kanssa?

Jos vielä kerrankin jankutat ulkonäöstäsi niin kyllä, uskon että on erittäin suuri todennäköisyys, että pelisi on naisten kanssa pelattu. Ainakin ellet vihdoin hae ammattiapua tuohon ulkonäkö-pakkomielteeseesi.

No ei tule muuta mieleeni kun että harrastelen musiikkia. Ja menetin myös entisen hyvän harrastukseni tuon tapaturman takia.

Okei. Sinulla ei ole töitä, tulevaisuuden suunnitelmia, haaveita, tavoitteita, unelmia, kavereita... ei yhtään mitään. Ja silti omasta mielestäsi suurin ongelmasi on ulkonäkösi.

Noista minulla on: töitä ja ikuisena haaveena ( tai unelmana) tuo parempi ulkonäkö=nainen.

Mitä teet tuon paremman ulkonäön saamiseksi? Vai tuleeko se haaveilemalla?

No mitä voin tehdä paremman naaman, pituuden tai hiuksien eteen ?

Vierailija
37/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuille miehille on kuitenkin enemmän ottajia kuin kaljuille naisille. Mitäpä jos ajaisit loputkin haivenet pois etkä edes yrittäisi olla muuta kuin kalju? Kaljua miestä ei sentään leimata homoksi kuten kalju nainen helposti leimataan lesboksi. 

Vierailija
38/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M20 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen! Siis tarkoitatko, että sinä haaveilet saavasi naisen, kunhan sinulla on parempi ulkonäkö, mutta tiedät itsekin ettei sinulla ole mitään mahdollisuuksia merkittävästi muuttaa ulkonäköäsi (pituus, kasvonpiirteet, hiukset). Huomaatko, että olet ajanut itsesi umpikujaan? Miten ajattelit päästä sieltä pois?

Vierailija
39/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M20 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset käyvät plastiikkakirurgilla saadaksen paremman naaman. Ja tuolla maailmalla jo monet miehetkin.

Vierailija
40/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja pää kaljuksi, kasvata kiva parta ja lopeta lyhyyden ajattelu. Ei kaikkien tarvitse olla 2 metrisiä korstoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän