Annan ja Sebastianin Sebastian myy tuoleja netissä :(
Joo tuli pari mieleen (erityisesti Sebastian) että mitä kuuluu nyt ja laitoin Facebookin nimihakuun Sebastian ja melkein ensimmäisenä ehdotuksena oli luuultavasti oikea henkilö, ainakin jalan tatuointi täsmää.. Uusin päivitys oli kuvakaappaus kaverilistasta jossa luki Kaverit 1 ja siihen oli kirjoittanut ei se määrä vaan se laatu..
Noh sitten googlasin nimeä ja samanniminen henkilö myy samanlaisia tuoleja Torissa kuin mitkä on näkynyt blogissa keittiön pöydän äärellä.
Toivottavasti Sebastianille kuuluu hyvää, jotenkin suruttaa hänen puolestaan :(
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Mun on henk. koht. vaikea uskoa, että Sebu olisi muka jo nyt Tinderissä. Hän vaikutti herkältä ja sellaiselta, joka pureksii ja märehtii eroa ehkä ja luultavasti jopa vuosia
Varmaan hyvä syy olla märehtimättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voiko joku linkata sen tuoli-ilmoituksen, sillä olin aina kiinnostunut niistä tuoleista. Oliko niissä hintapyyntö millainen?
n. 250€
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Tuole?
Tuoli, tuolia tai tuoleja.
Onko tullut kenelläkään Tinderissä vastaan vielä?
Kertokaa nyt miten Sebun lölytää facesta
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittamalla nimen hakukenttään
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittamalla nimi hakuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittamalla nimi hakuun.
Ei tule ketään Sebastianin näköistä vastaan
Löytyi ja veikkaan oikeaksi. Tuoleja en muista millaiset bloggareilla oli.
Miten löysit? Anna nyt vinkkejä. Monesko ylhäältä päin muka FAcessa?
Onko kenelläkään tullut Tinderissä vastaan? Itse en Tinderiä käytä, koska varattu nainen, mutta haluaisin tietää ovatko av:n mammat onnistuneet saamaan matchia tai mikä on profiilin tekstinä! Facebookissa meinaa on kyllä niin sellaisia kuvia (tänään lisättyjä), että pakko olla tinderiä varten!
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään tullut Tinderissä vastaan? Itse en Tinderiä käytä, koska varattu nainen, mutta haluaisin tietää ovatko av:n mammat onnistuneet saamaan matchia tai mikä on profiilin tekstinä! Facebookissa meinaa on kyllä niin sellaisia kuvia (tänään lisättyjä), että pakko olla tinderiä varten!
Voiko enää sairaampaa uteliaisuutta ja stalkkaamista olla. Blogi ja parisuhde on päättynyt, niin eiköhän anneta heillekin rauha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko enää sairaampaa uteliaisuutta ja stalkkaamista olla. Blogi ja parisuhde on päättynyt, niin eiköhän anneta heillekin rauha.
No eipä sitä rauhaa voi enää pyytää, kun noin 5 vuoden ajan ovat parisuhteestaan kertoneet joka päivä koko maailmalle. Sebastian tullaan aina muistamaan Annasta ja Anna tullaan aina muistamaan Sebastianista. Rauhaa eivät tule todennäköisesti saamaan elleivät ole netistä poissa erittäin kauan niin, että ihmiset unohtaisi tai ainakin suurin osa.
Meitsi ei ainakaa unohda Sebuu ikin. Sebu oli raikas tuulahdus tähän ummehtuneeseen blogimaailmaa ja kaipaan jäbää kuuhun ja takas
Sebastianin pitäisi perustaa oma blogi. Emmä Annan lätinöiden takia blogia lukenut koskaan vaa sen sebastianin. Sebastian tuu takas pls.
Pitääkö olla FB, jos menee Tinderiin?
Vierailija kirjoitti:
Mun on henk. koht. vaikea uskoa, että Sebu olisi muka jo nyt Tinderissä. Hän vaikutti herkältä ja sellaiselta, joka pureksii ja märehtii eroa ehkä ja luultavasti jopa vuosia
Edellisestä erosta alle vuorokauden kuluttua ihastui Annaan.
n. 250€