Seurustelisitko kanssani?
Moikkamoi,
Ihan mielenkiinnosta halusin tehdä tylsyydessäni tämmösen kyselyn, ei siis todellakaan ole mikään treffi-ilmoitus.
Olen 24-vuotias bi-nainen, opiskelen tällä hetkellä ammattiin jossa työnkuvaani kuuluu jatkuva matkustaminen ulkomailla, eli mitään lemmikkejä en omista. Olen tällä hetkellä sinkku, erosin n. kuukausi sitten. Haen mieluummin kestäviä suhteita yhdenillan "huvituksien" sijaan.
Luonteeltani olen hieman dominoiva, muttan osaan kuunnella muita ja pyrin auttamaan ihmisiä (myös tuntemattomia). Ulkonäöltäni (no mitä tuohon voi sanoa???) 176cm, peruskroppa. Vientiä riittää melko hyvin mutta kuten sanottua, en etsi ketä tahansa vaan haluaisin että luonteet "mätsäis".
Lyhyesti listattuna hyvät puoleni:
-kuuntelen kumppaniani parhaani mukaan
-huolehdin kumppanistani (siivoan, laitan ruokaa. Inhoan sotkua.)
-olen taiteellinen (noh, kätevä käsistäni haha)
-en koskaan voisi pettää (en ainakaan ole pettänyt ennen.)
-tykkään päivittäisestä seksistä (vakikumppanini kanssa)
Huonot puoleni:
-olen temperamenttinen
-en ole usein se joka ensin pyytää anteeksi
-tykkään käydä viihteellä viikonloppuisin
-säästäminen ei ole mun juttu, tykkään kokemuksista rahaa enemmän.
Mitäpä mieltä olisitte?
Laittakaa toki omat listauksenne mukaan jos kiinnostaa.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Millaista arki kanssasi olisi, sen jätät kokonaan kertomatta.
No onhan tuossa jotain mainittu.
Miksi ed. suhde päättyi?
Kuulostaa ihan hyvältä.
Mitä ajattelisit tällaisesta miehestä?
- 27v
- 184cm
- en harrasta irtosuhteita
- taiteellinen ja musikaalinen
- yliopistotutkinto ja ok-palkkaisessa työssä
- muutama suhde takana, vain niissä harrastettu seksiä (ei ole yhden illan juttuja takana)
- tykkää kokeilla kaikenlaista uutta ja aloittaa uusia harrastuksia
- melko sosiaalinen, mutta tarvitsee myös omaa aikaa
- ei tupakoi, ei käytä päihteitä muutenkaan. Alkoholia juon silloin tällöin, mutta en ryyppää
- kiinnostunut kulttuurista ja tykkää keskustella siitä
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan hyvältä.
Mitä ajattelisit tällaisesta miehestä?
- 27v
- 184cm
- en harrasta irtosuhteita
- taiteellinen ja musikaalinen
- yliopistotutkinto ja ok-palkkaisessa työssä
- muutama suhde takana, vain niissä harrastettu seksiä (ei ole yhden illan juttuja takana)
- tykkää kokeilla kaikenlaista uutta ja aloittaa uusia harrastuksia
- melko sosiaalinen, mutta tarvitsee myös omaa aikaa
- ei tupakoi, ei käytä päihteitä muutenkaan. Alkoholia juon silloin tällöin, mutta en ryyppää
- kiinnostunut kulttuurista ja tykkää keskustella siitä
Ja olen siis mies :D
Kuulostat täydelliseltä partnerilta ystävälleni. Hän on nainen, 26-vuotias. Kaunis oli silmissäni ennen kuin ihastui minuun.
Ei sulla hätää ole noilla markkinoilla. :)
Entisestä suhteesta on vasta kuukausi aikaa, joten en olisi kanssasi muuta kuin ystävä.
En edes ajattelisi seurustelua kanssasi.
En,ennenkuin teet päätöksen että kumman sukupuolen kanssa haluat olla suhteessa,"bi" ei missään tapauksessa käy.
Minulle kelpaisi kyllä, pituus erittäin hyvä,onko sulla ap tissejä ja persettä?
Tyttöystäviä? Voisitko harkita kolmen kimppaa?
Hiukset?
Minulle olisi myös tärkeää että olet uskollinen,luotettava etkä jää märehtimään vanhoja asioita.
Itse olen 40v duunari,ok-talon takia ylimääräistä rahaa ei ole jonkinlainen säästäväisyys olisi hyväksi,181cm 85kg,harrastuksena ja lisätienestien takia teen iltaisin ja viikonloppuisin auto remonttia,rengastöitä ja rakennan/huollan ralliautoja,olen myös kiertänyt mm sarjaa myöten ratakisoissa.
Pieni lapsi löytyy ja kusipää avokki.
En. Listaamista piirteistä pidin ainoina hyvinä puolina kuuntelimista ja "uskollisuutta" Inhoa liiallista siivoamista, taiteellisuutta, seksiä vaan seksiä vuoksi päivittäin, viihteellä käymistä, leväperäisyyttä raha-asioissa, jne...
Ei ole huono juttu että olet tempperamenttinen, et pyydä anteeksi, tykkäät käydä viihteellä, etkä säästä.
Olet ollut tuhma :(
Pitkän naisen kanssa pystyp_not edestä ja takaa on aika juhlaa.
Millaista arki kanssasi olisi, sen jätät kokonaan kertomatta.