Oudoimmat televisio-ohjelmat, joihin olet jäänyt koukkuun?
Minä olen koukuttunut Sinkkuillalliseen ja Tosiputki Made in Chelseaan. En voi ymmärtää...
Kommentit (56)
Laguna Beach ja The Hills Music Televisionilta yli 10 vuotta sitten
Nyt en juuri telkkaria avaa, mutta ah Kymppikerho silloin joskus.
Jäin vaan ihmetteleen että mitä outoa näissä monissa nyt sitten oli.. Ihanaa kun toisilta menee aina ketjun pointti täysin ohi ja tullaan vaan luetteleen asioita :D Oli siellä joukossa onneksi muutama oikeasti outokin ohjelma, peukut niille.
Astral TV, TV7:n lastenohjelmat ja Poliisikoira Rex. Olen skeptikko, ateisti ja pelkään koiria.
Sinkkuillallinen, Antiikin aarteet, Ensitreffit, Rysän päältä ym. Paras on Sinkkuillallinen
Vanderpump rules. Ja olen 44-vuotias täti- ihminen 😊
Ninja Warrior
The Originals
Vanderpump Rules
N41
Tahdon morsiuspuvun, ihanaa draamaa ;)
Ravisuora.
Tuli aikoinaan lauantaisin YLEltä. Ei tulis mieleenkään mennä raveihin tai veikata, mutta oli jostain syystä aina pakko katsoa.
Top Gear. Samalla olen tajunnut, että autot ovat minua kiinnostava aihe, mutten vain ole ajatunut niiden pariin aiemmin. N25
Spartacus. Ei taida tulla enää, mutta parin jakson jälkeen aloin seuraamaan, vaikka ensin pidin sarjaa hyvin vastenmielisenä. En yleensä tykkää noin väkivaltaisista ohjelmista ja se törkeän seksin määrä oli vähän kiusallista, mutta jotenkin jäin vain koukkuun siihen juoneen ja halusin tietää mitä tapahtuu seuraavaksi. Plussaa siitä, että miehet ovat siinä tosi komeita. ;)
Löytäjät:D Molemmat sekä Uolevi että se nais pickaaja ihan sairaan raivostuttavia lässyttäjiä, mutta samaan aikaan kiinnostaa että mitä ne löytää ja millaisia sisustuksia yms. saavat aikaan. Hävettää myöntää, iso facepalm:D
National Geographic Channelilla pyörii sarja Erakot, joka esittelee eri puolilla Yhdysvaltoja asuvia erakkotyyppejä, jotka ovat vapaaehtoisesti hakeutuneet sivuun normaalista maailmasta. Kaikki tyypit ovat ovat tavallaan sankarillisia mutta toisaalta kaikki ovat enemmän taikka vähemmän hieman rassukoita. Todella kiehtova ja hyvin kuvattu ja toteutettu sarja!