Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi terapeuttini kysyy minulta saman kysymyksen eri muodossa useamman kerran?

Vierailija
21.11.2016 |

Yleensä on kyse sellaisista asioista, joista pidän ja jotka ovat minulle tärkeitä. Testaako hän tuolla tavoin jotain tapaani kommunikoida vai mistä voisi olla kyse?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa saada paremman kokonaiskuvan ja haluaa myös sinun pohtivan asioitasi monelta eri kantilta.

Vierailija
2/32 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on todella hellä ja lempeä (henkisessä mielessä) minua kohtaan. Tulen niin onnelliseksi, kun saan olla hänen lähellään. Hän toimii juuri sellaisella tavalla, joka tekee minut onnelliseksi, luottavaiseksi ja rakastetuksi. Mutta joskus mietin, mitä hän ajaa sillä takaa, kun kysyy samaa asiaa useamman kerran, melkein jopa peräjälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se joku kontrollikysymys oli.

Vierailija
4/32 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Miksi näin? Mitäpä ajattelet? Miltä sinusta nyt tuntuu?

Vierailija
5/32 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee jopa tosi liikuttunut olo siitä, että hän on niin hellä ja lempeä. Pelkään aina, että hän hylkää minut, mutta yllätyn, kun hän ymmärtää, miltä minusta tuntuu ja rohkaisee ja on luotettava. Luottamukseni kasvaa vähitellen. Olen oikeasti rakastunut häneen, mutta koetan pitää tunteeni piilossa. Tai ehkä hän arvaa jotain, mutta silti hän on lempeä ja ystävällinen. Ihmetyttää, miksi hän ei ota ihailuani pahalla, säikähdä tai kiivastu siitä, vaan suhtautuu siihenkin lempeästi ja rauhallisuuteen johdattavasti.

Vierailija
6/32 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se joku kontrollikysymys oli.

Voi olla. Mutta se liittyy niihin tilanteisiin, joissa todellisuudessa peittelen tunteita ja joita haluan aivan valtavasti, mutta yritän vaikuttaa rauhalliselta. Pelkään koko ajan sitä, että hän hylkää minut, jos saa selville sen, että olen umpirakastunut häneen.

Vierailija
7/32 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo!

Vierailija
8/32 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Miksi näin? Mitäpä ajattelet? Miltä sinusta nyt tuntuu?

Minä kaipaan häntä aivan valtavasti ja ikävöin häntä. Ne kysymykset vain liittyvät niihin tärkeimpiin juttuihin, joten niihin vastatessa tulee joskus kiusaantunut olo ja sitten hän kysyy niitä vielä uudelleen, vaikka olen juuri rohkeasti sanonut jotain, jota hetkeä aiemmin yritin peitellä. Hän on niin ihana, suloinen ja mystinen. Kunpa saisin nukahtaa hänen syleilyynsä.

Vierailija
9/32 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastatko tälle urpolle! Siitä se vaan innostuu ja tää jankkaus ei ikinä lopu!

Vierailija
10/32 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties testaa, mikä persoonista on tällä hetkellä kuvioissa??? En tiedä. Minun terapeuttini ei ole toiminut noin.

Vierailija
11/32 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä tunnet että terapeutti tekee niin?

Vierailija
12/32 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo!

Tämä on mulle tärkeä asia ja hän on minulle tärkeä ihminen. Ihailen häntä ja rakastan häntä. Miksi en saisi pohtia näitä kysymyksiä?

Vierailija
13/32 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana terapeutti. Minäkin haluan terapiaan ja tuollaisen lempeän terapeutin itselleni.

Vierailija
14/32 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenties testaa, mikä persoonista on tällä hetkellä kuvioissa??? En tiedä. Minun terapeuttini ei ole toiminut noin.

Ööh, ei ole mitään sellaista ongelmaa. :D Haloo. :)

Vierailija
15/32 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis tää olikin tää tyyppi, joka tekee näitä säännöllisiä "rakastan terapeuttiani" -aloituksia.

Etkö vieläkään ole ymmärtänyt, että hän tekee työtään ja luultavasti pohtii keskustellessaan kanssasi, mitä ruokaa tekisi illalla, onko mies muistanut laittaa lapselle lapaset päiväkotiin ja että koira pitää madottaa. Hän ei rakasta sinua.

Vierailija
16/32 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana terapeutti. Minäkin haluan terapiaan ja tuollaisen lempeän terapeutin itselleni.

Kyllä. Hän on aivan ihana ihminen kaikilla tavoilla.

Vierailija
17/32 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki terapeutit ovat lempeitä. Niin minunkin.

Se ei tarkoita rakkaussuhdetta!!

Vierailija
18/32 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai siis tää olikin tää tyyppi, joka tekee näitä säännöllisiä "rakastan terapeuttiani" -aloituksia.

Etkö vieläkään ole ymmärtänyt, että hän tekee työtään ja luultavasti pohtii keskustellessaan kanssasi, mitä ruokaa tekisi illalla, onko mies muistanut laittaa lapselle lapaset päiväkotiin ja että koira pitää madottaa. Hän ei rakasta sinua.

Tuliko itsellesi tuosta hyvä mieli? :'( Ehkä pohtii, mutta hän on niin erinomainen työssään, että tekee minut todella onnelliseksi ja itselleni tulee rakastettu olo. Ja itse tiedän omat tunteeni häntä kohtaan.

Vierailija
19/32 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On terapeuteissakin eroja. :)

Vierailija
20/32 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On terapeuteissakin eroja. :)

Ja asiakkaissa. Olisi hirveää olla ap:n terapeutti...