Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies jää seksittömään suhteeseen?

Vierailija
21.11.2016 |

Mulla tulee Tinderissä tosi moni varattu mies avautumaan miten ei saa suhteessa seksiä joten kysymys kuuluu; mikseivät sitten eroa jos se seksittömyys on niin kamalaa että ajaa miehen pettämään? Itse en ainakaan pysyisi suhteessa jossa ei ole seksiä. N27

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi eivät olisi suhteessa ilman seksiä onko se niin vakavaa? Miksi se olisi ongelma? Ja miksi ihmeessä se on nim N27:n ongelma? Niin koska miehet on sitä ja tätä vai? Hankkikaa jo se elämä lapset.

Not my probs. Ihmettelen vaan miten munattomia jotkut miehet ovat... N27

Ihmettelt missä aivosi ovat vai? Älä vaivaa pientä mieltäsi aiheella jota mainostat ettet ymmärrä. AI niin miehet ovat munattomia varmasti kun plinsessa niin keltoo. Hienoa lapsi oikein kypsää. Mikä olikaan pointtisi???

Vierailija
22/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisyys ois reilua. Jos mies kertois vaikka just ton, et seksitön suhde, mut pysyn koska hankin just unelmieni auton ja lisäksi jos pitäis omilleen muuttaa, niin en pärjäis. Näin. Sit ois se perspektiivi, et lähekkö tohon mukaan, ja mitäs sinä siitä saat. Sillähän se mies on liikkeellä, et muuta ei oo sulle antaa kuin tää suuri rakkaus ja seksi. Lopulta tajuat et vaan seksi.

Pitäiskö se autokin antaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkö mies todella seksittömään suhteeseen vai haluaako etsiä uuden suhteen ennen kuin lopettaa edellisen?

Suhteessa on muut asiat kunnossa, miksi luopua koko suhteesta jos seksin saa muualla. Paska suhde on helpompi sietää kun saa välillä seksiä tai joku muuten huomioi miehen.

Vierailija
24/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi eivät olisi suhteessa ilman seksiä onko se niin vakavaa? Miksi se olisi ongelma? Ja miksi ihmeessä se on nim N27:n ongelma? Niin koska miehet on sitä ja tätä vai? Hankkikaa jo se elämä lapset.

Ei aina tarvitse olla seksiä suhteessa. Tietenkään sellainen ei tätä ymmärrä joka ei hallitse itseään.

Vierailija
25/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Realismi kirjoitti:

Onpa jeesustelua. Katsokaa hyvät ihmiset minkälaista lorttoa tinder on täynnä.

90% naisista on niitä. Miehistä hyvin pieni osa.

Mulla kun ei ole kokemusta naisista kun ihan hetero olen niin en voi tietää millaisia "lorttoja" siellä on. Osunut vaan silmään kun noin yksi viidestä miehestä on varattu ja valittavat tuota seksittömyyttä. N27

Olet 27v nainen ja etsit selkeästi paljon vanhempia miehiä koska he ovat naimisissa ja seksittömässä suhteessa. Mikähän sinua oikeasti vaivaa?

Tai se että 27v et löydä naisena ketään muuta kuin tinderin ha olet tällaisella paskafoorumilla?

Vierailija
26/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realismi kirjoitti:

Onpa jeesustelua. Katsokaa hyvät ihmiset minkälaista lorttoa tinder on täynnä.

90% naisista on niitä. Miehistä hyvin pieni osa.

Mulla kun ei ole kokemusta naisista kun ihan hetero olen niin en voi tietää millaisia "lorttoja" siellä on. Osunut vaan silmään kun noin yksi viidestä miehestä on varattu ja valittavat tuota seksittömyyttä. N27

Olet 27v nainen ja etsit selkeästi paljon vanhempia miehiä koska he ovat naimisissa ja seksittömässä suhteessa. Mikähän sinua oikeasti vaivaa?

Tai se että 27v et löydä naisena ketään muuta kuin tinderin ha olet tällaisella paskafoorumilla?

Ihan oman ikäisiä/jopa nuorempia ovat nämä miehet ketkä mulle seksittömistä suhteistaan avautuvat. N27

27/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi mulle avautuvat. Ap

Olen muuten itsekin joskus ihmetellyt tätä.

Luuleekohan miehet, että he näyttäytyvät jotenkin tosi haluttavina, kun kertovat, että eivät saa edes omalta vaimoltaankaan seksiä? Eli ensinnäkin se, että mies on varattu, ja sitten vielä se, että omassa suhteessa on epäonnistuttu. Onkohan tämä jotenkin miesten logiikan mukaan sellainen asia, joka kannattaa ehdottomasti tuoda naisseurassa esille? Että tällä aloituksella ns. lohkeaa?

Mietin välillä, pitäisikö tuollaisille miehille vähän neuvoa, millaiset aloitukset ehkä toimisivat paremmin. Koska jotenkin musta tuntuu, että tällaiset valivali-aloitukset harvemmin koetaan naisten keskuudessa kiihottavina. Mutta saatan tietysti olla väärässäkin.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
28/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei anna jne on varattujen miesten vakiovirsi. Olen ikisinkku ja kuunnellut sitä vinkumista monta vuotta. Tosin se antaa miehestä niin vastenmielisen kuvan kun h a u k k u u omaa v a i m o a a n toisille ihmisille, että käännän heti selkäni. Mietin usein tajuavatko yhtään miten iso turn off se on?!

Ei ole kaikille. On olemassa tietty naistyyppi, jonka elämän suurin ilo ja ylpeys on se, että he "antavat aina" miehensä mieliksi. Kuvittelisin, että juuri tuollaisilla naisilla polvet notkahtavat ihastuksesta, kun kuulevat että voisivat päästää miesraukan piinastaan. Kun ei oma vaimo ymmärrä sitä tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi