Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesetkö itse kahvikuppisi työpaikalla vai oletatko jonkun muun pesevän sen?

Vierailija
21.11.2016 |

.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone sen pesee, kun muistan sen sinne pistää.

Vierailija
2/13 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kahvikuppi on siinä tiskipöydällä likasenakin, mutta en oleta että joku sen tiskaisi. Voin huuhtaista sen itse kun on tarve. Jos joku haluaa sen tiskata niin ok, mutta ei tartte marttyyriks alkaa.

Systeemi toimi hyvin kunnes tuli naisia samaan kerrokseen. Sit tuli myös ne laput "Äitisi ei ole töissä täällä..plaaplaa" ja polemiikkia kuka tiskaa ja kuka ei tiskaa. Miks naiset aina aloittaa tällaisen, toisarvoisia asioita työpaikalla. Tiskaa kuka haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joku mummo tai pulunen sen pesee. Keskityn tärkeämpään.

Vierailija
4/13 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oleta kenenkään tiskaavan, tiedän että se kuuluu meillä siivoojan hommiin.

Vierailija
5/13 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone pesee.

Vierailija
6/13 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan tiskikoneen pesevän sen.

Vierailija
7/13 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin toimin kulloisessakin paikassa annetun ohjeistuksen mukaan. Jos pitää pestä itse, pesen oman kuppini. Jos hoidetaan koneella, panen kupin koneesen ja jollekin on nakitettu koneen tyhjennys.

Vierailija
8/13 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä jokainen laittaa likaiset astiansa suoraan tiskariin, ja se jonka laittamat astiat ovat viimeiset jotka mahtuvat koneeseen, käynnistää sen. Tätä periaatetta todellakin noudattaa jokainen, ja hyvin toimii.

Vierailija
9/13 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskaan kuppini ja jos unohdan niin pahoittelen kyllä asiaa eteenkin jos joku on pessyt sen puolestani. Jos on ylimääräistä aikaa, saatan pestä muidenkin kupit ja siistiä muutenkin kahvihuonetta vähän.

Vierailija
10/13 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan tiskikoneen pesevän sen.

Voi tätä näsäviisautta joillain. Oikein oletat? Kysytkö koneelta pesusuunnitelmaa? Joku ne kupit sinne koneeseen laitta ja kaappiin kerää. Taisi olla aloitus käsitiskistä.

Samalla linjalla pysytään, kumpi teillä pesee pyykit? No kone tietenkin.

Vierailija
11/13 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmissa paikoissa tiskikone pesee, mutta kaikki eivät tunnu ymmärtävän ettei sekään itseksensä pese. Jonkun täytyy laittaa pesuaine ja käynnistää ja pesun jälkeen kone pitää tyhjentää. Tuon tyhjentäminen kanssa on monissa työpaikoissa ollut vaikeuksia, kukaan ei tyhjennä, poimii vaan oman mukinsa sieltä ja kun riittävän moni on oman mukinsa poiminut, alkaa puhtaiden joukkoon ilmestyä likaisia mukeja.

Siksi niitä "äitisi ei ole töissä" -lappuja sitten ilmestyy. Mikä on tosi ärsyttävää, koska yleensä joka työpaikalta löytyy joku, joka rakastaa marttyyrin rooliin päätymistä ja sitä valitusta pitää sitten kestää niidenkin, jotka tajuavat tyhjentää koko koneen samalla kun ottavat oman puhtaan mukinsa sieltä.

Vierailija
12/13 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen itse silloin kun haluan. Pidän likaisen kuppini huoneessani, jotta marttyyrit eivät pääsisi sen kimppuun tiskiharjan ja tiskiaineen kanssa valituslapun tekstiä samalla suunnitellen.

Tosin olen kyllä nähnyt myös aitoa uusavuttomuutta työpaikoilla. Nuorena siivosin toimistoja ja eräässä kahvikuppien tiskaus kuului töihini kerran viikossa. Yleensä loppuviikosta nämä insinöörit kärvistelivät kahvintuskissaan kun kaikki kupit olivat likaisena vuorena tiskialtaassa. Saapumistani odotettiin kuin vapahtajaa konsanaan.

Vierailija
13/13 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä töissä jokainen laittaa likaiset astiansa suoraan tiskariin, ja se jonka laittamat astiat ovat viimeiset jotka mahtuvat koneeseen, käynnistää sen. Tätä periaatetta todellakin noudattaa jokainen, ja hyvin toimii.

Entäs kuka tyhjentää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan