Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies jää seksittömään suhteeseen?

Vierailija
21.11.2016 |

Mulla tulee Tinderissä tosi moni varattu mies avautumaan miten ei saa suhteessa seksiä joten kysymys kuuluu; mikseivät sitten eroa jos se seksittömyys on niin kamalaa että ajaa miehen pettämään? Itse en ainakaan pysyisi suhteessa jossa ei ole seksiä. N27

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa ne sulle siitä jankkaa. Asiat kyllä kuuluu minusta käydä läpi oman kumppanin kanssa, ja etsiä ratkaisut myös oman puolison kanssa, tai vaikka jossain parisuhdeterapiassa. Voisit tällaisia terveisiä täältä kertoa seuraavan kerran.

Vierailija
2/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa ne sulle siitä jankkaa. Asiat kyllä kuuluu minusta käydä läpi oman kumppanin kanssa, ja etsiä ratkaisut myös oman puolison kanssa, tai vaikka jossain parisuhdeterapiassa. Voisit tällaisia terveisiä täältä kertoa seuraavan kerran.

En tiedä miksi mulle avautuvat. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja taloudelliset syyt ovat varmaan tärkeimmät. Myös eronneisiin miehiin kohdistuvat epäluulot ovat tärkeä juttu.

Vierailija
4/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä ne voi ihan hyvin valehdella, kotona kyllä saa, mutta tekee mieli saada enemmän naisia, ei kuitenkaan huvita avoin suhde. Kerjäävät säälipisteitä vaan naisilta.nToisaalta kyllä miehet pysyy myös seksittömissä suhteissa, suorastaan roikkuvat niissä, voivatpa olla itse se pihtarikin, mukavuudet kai pitelevät kotona ja joillakin harvoilla lapset.

Vierailija
5/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero voi olla mm. taloudellisesti niin iso romahdus. Ei se varmaan ole niin mukavaa muuttaa unelmiensa mukaan sisustetusta perheasunnosta, oikeasta kodista, taas jonnekin opiskelijatier kaksioon. 50 keur premiumauto vaihtuu taas pieneen kotteroon. Elämä alkaa alusta, paitsi että nyt onkin 10-20 vuotta vanhempi kuin edellisellä kerralla, ja miksi? Koska ei saa kotona seksiä mutta kuitenkin muualta sitä saa. Joten ei maksa vaivaa! :)

Vierailija
6/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- En todella tiedä Tympeäähän tuollainen on. - Luulevatko nämä miehet olevasa suuriakin naisten miehiä. (Hei kato mulla on jo yks, joten on äidin lisäks toinenki, joka tykkää musta). Joskus minusta tuntuu, että osa näsitä seksiä hakevista miehistä saattaa hakea muutakin kuin "vain" seksiä.  Toki pelkän seksin perässä oleviakin saattaa olla. Mutta, mutta monta lienee heitäkin, jotka hakevat naista, joka ei motkota likaisista astioista, siitä ettei ole pessyt pyykkiä, tai ettei taaskaan ole viikannut ja silittänyt pyykkejä kaappeihin. - Vaikka sitä tota just teki miesten hommia vaihtamalla kaksiviikkoa sit autoon talvirenkaat ja lauantaina kävi kattomassa uutta ja mitä sit, että unohti kaupasta ostaa sen sokerin sehän on epätereellistäkin.

Vierailija
7/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei anna jne on varattujen miesten vakiovirsi. Olen ikisinkku ja kuunnellut sitä vinkumista monta vuotta. Tosin se antaa miehestä niin vastenmielisen kuvan kun h a u k k u u omaa v a i m o a a n toisille ihmisille, että käännän heti selkäni. Mietin usein tajuavatko yhtään miten iso turn off se on?!

Vierailija
8/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eivät olisi suhteessa ilman seksiä onko se niin vakavaa? Miksi se olisi ongelma? Ja miksi ihmeessä se on nim N27:n ongelma? Niin koska miehet on sitä ja tätä vai? Hankkikaa jo se elämä lapset.

Vierailija
9/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen mies ja etsin vanhempaa naista seksiseuraksi. Nämä naiset jotka netissä hakee seksiseuraa, ovat 90% varattuja ja hakevat seuraa omalla luvalla ja perustelevat myös sitä seksittömyydellä.

M31

Vierailija
10/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi eivät olisi suhteessa ilman seksiä onko se niin vakavaa? Miksi se olisi ongelma? Ja miksi ihmeessä se on nim N27:n ongelma? Niin koska miehet on sitä ja tätä vai? Hankkikaa jo se elämä lapset.

Not my probs. Ihmettelen vaan miten munattomia jotkut miehet ovat... N27

Vierailija
11/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että parhaiten osaisi sinulle vastata ne miehet jotka kertovat että heidän liitto on seksitön.

Vierailija
12/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kolmekymppinen mies ja etsin vanhempaa naista seksiseuraksi. Nämä naiset jotka netissä hakee seksiseuraa, ovat 90% varattuja ja hakevat seuraa omalla luvalla ja perustelevat myös sitä seksittömyydellä.

M31

Lisään vielä, että olen katkaissut yhteyden näihin pettäjiin.

M31

Vierailija
13/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, on se kummallista jos ei hae eroa..mitä vinkuu olosuhteistaan. Eikä vaimo ole mikään reikäautomaatti, vaan ihminen, siinä missä mies. Jokaisessa avioliitossa voi olla seksittömiä kausia..onnistuneet, jotka tiedän eivät ole kaatuneet tähän ja sitten taas erotiikka on hetken kuluttua jatkunut normaalisti. Voi olla työkiireitä tms.ihmisillä..muttei se oikeuta laittaa Tinderiä laulamaan selän takana. Tuollaiset miekkoset saavat puolestani ainakin swaippauksen vasemmalle. Mitä sitä varatulla tekee?

Vierailija
14/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä ne voi ihan hyvin valehdella, kotona kyllä saa, mutta tekee mieli saada enemmän naisia, ei kuitenkaan huvita avoin suhde. Kerjäävät säälipisteitä vaan naisilta.nToisaalta kyllä miehet pysyy myös seksittömissä suhteissa, suorastaan roikkuvat niissä, voivatpa olla itse se pihtarikin, mukavuudet kai pitelevät kotona ja joillakin harvoilla lapset.

Tuo on hyvin epäuskottava selitys. Tuskin moni ukko kuvittelee, että nainen ryhtyisi seksisuhteeseen tuollaisesta syystä. Kertovat vain, kuinka kokevat asian olevan.

Vierailija
15/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa jeesustelua. Katsokaa hyvät ihmiset minkälaista lorttoa tinder on täynnä.

90% naisista on niitä. Miehistä hyvin pieni osa.

Vierailija
16/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys ois reilua. Jos mies kertois vaikka just ton, et seksitön suhde, mut pysyn koska hankin just unelmieni auton ja lisäksi jos pitäis omilleen muuttaa, niin en pärjäis. Näin. Sit ois se perspektiivi, et lähekkö tohon mukaan, ja mitäs sinä siitä saat. Sillähän se mies on liikkeellä, et muuta ei oo sulle antaa kuin tää suuri rakkaus ja seksi. Lopulta tajuat et vaan seksi.

Vierailija
17/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realismi kirjoitti:

Onpa jeesustelua. Katsokaa hyvät ihmiset minkälaista lorttoa tinder on täynnä.

90% naisista on niitä. Miehistä hyvin pieni osa.

Mulla kun ei ole kokemusta naisista kun ihan hetero olen niin en voi tietää millaisia "lorttoja" siellä on. Osunut vaan silmään kun noin yksi viidestä miehestä on varattu ja valittavat tuota seksittömyyttä. N27

Vierailija
18/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä TInder miehistä.  Meillä ei tällä hetkellä ole seksiä. Ei tämä mukavaa ole, mutta pakkotilanne tällä erää. Seksi ei tällä hetkellä onnistu, koska olen sairastunut. Tai toki seksiä pystyisi eli yhdyntääkin, mutta sillä on vaan ikävät seuraukset. Ja ei nyt ole sen arvoista. Olen toki ehdotanut miehelleni, että voin hoitaa hänet tarpeen vaatiessa suulla tai käsin yms, mutta hän ei halua. Odottaa, että molemmat voimme sitten nauttia.

Vierailija
19/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero voi olla mm. taloudellisesti niin iso romahdus. Ei se varmaan ole niin mukavaa muuttaa unelmiensa mukaan sisustetusta perheasunnosta, oikeasta kodista, taas jonnekin opiskelijatier kaksioon. 50 keur premiumauto vaihtuu taas pieneen kotteroon. Elämä alkaa alusta, paitsi että nyt onkin 10-20 vuotta vanhempi kuin edellisellä kerralla, ja miksi? Koska ei saa kotona seksiä mutta kuitenkin muualta sitä saa. Joten ei maksa vaivaa! :)

Minulla oli sama juttu. Iso omakotitalo Espoossa, hyvät autot ja palkat, MUTTA myös asuntolainaa. Epämiellyttävä vaimo ja minä muutin pari vuotta ennen eroa takkahuoneeseen. Ei seksiä. Minulla oli tosin joskus jonkun muun kanssa. Eli raha ja elintaso oli se tärkein syy eroamatta olemiseen. Lopulta tietesti ero.

Elintaso laski rajusti. Elämänlaatu nousi

Nyt on seksiä kuinka paljon vaan ja se on hyvää. M57.

Vierailija
20/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että aika korjaa asiat kaikille daamille ei

Seksimaita käyttävät kiristyskeinona

Jos saat muutamankerranpakit

luulisi tajuavan päästää irti

Ei se yksinolo niin pahaa ole

vähänaikaa kaikki reppannat ei kestä sitä

Netistä et kunnondaameja tapaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi