Tinder- ym. deittiprofiilien instant turn offit! Peukutusketju
Kerro jokin asia miehen tai naisen deittiprofiilissa, joka saa sinut siirtymään seuraavaan profiiliin välittömästi. Peukuta ylös jos olet samaa mieltä ja alas jos eri mieltä!
Aloitan: Miehellä kaikissa profiilin kuvissaan aurinkolasit päässä.
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on panosovellus, PANOSOVELLUS. Ei mikään prinsessaharhailjoiden aviomieskatalogi.
Jos et kestä , että PANOLLA on aurinkolasit kuvassa, on se sinun ongelmasi.
Hmmm jaa, mitenhän mulla on useampi kaveri löytänyt Tinderistä kumppanin ja asuvat jo kaikki yhdessäkin, yksi pari meni kihloihinkin.
Itse olen löytänyt Tinderistä kaverin ja yhden 9kk pituisen romanssin, irtoseksiä en ole sieltä tai mistään muualtakaan hankkinut.Lässytä mitä lässytät. Se on kuitenkin PANOSOVELLUS, ja sitä se on 99.8% käyttäjämiehille.
On turha parkua kun Tinder-mies teki sitä ja tätä, koska se on PANOSOVELLUS.
Tuskin s/m-seksiä etsivä homokaan menee Suviseuroille seuraa hakemaan,
ihan sama kun te prinsessaharhailijat kuvittelette löytävänne sielunkumppanin panosovelluksesta.
Sittenhän te panomiehet voitte panna keskenänne.
No se on tiedetty jo pitkään, että kun tosimiehet ryhtyvät panohommiin siinä on naiset vaan tiellä.
Sana "vaimomateriaalia" profiilitekstissä.
Leijonakoru. Enole koskaan kohdannut hyvin varustettua leijonakorun kantajaa, siksipä jatkossa ei kiitos.
Marjaleena kirjoitti:
Leijonakoru. Enole koskaan kohdannut hyvin varustettua leijonakorun kantajaa, siksipä jatkossa ei kiitos.
Onko sinulla kovinkin laaja otanta?
Itselläni on leijonasormus, jonka sain lahjaksi jo edesmenneeltä äidiltäni. En välitä siitä mitä tuo logo nykyään edustaa, mutta pidän sitä siitäkin huolimatta. Leijona ei ole sormuksessa kovinkaan iso.
Poseeraa jonkun moottoriajoneuvon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen peräkammarin pojan kuvat, rillit huurussa, huono selfie-kuvakulma, möhökaljamaha, kaksoisleuka..vetäytynyt hiusraja..35-45 % Tinderin miehistä on sellaisia, jotka eivät naista ole nussineet ja vetävät tumppuun sekä kuvittelevat saavansa jonkun megabeiben uhkeine rintoineen :D..! Netti ja deittisovellukset saavat todellisuuden tunteen ja suhteellisuuden tajun katoamaan joillain ..Nuo ovat kamalimpia.
Sekä toiseksi pahin ovat huolettomat sekä limaiset "Andreakset", turkoosin värinen vesi taustalla ja sixpack..ihan kiva katsella mutten sellaisesta poikakystävää tekisi järjelläkään. Pettää ja korkea testosteroni -pitoisuus miehellä tarkoittaa taipumusta levittää siementä ympäri kyliä ja maailmaa eli pettämisherkkyyttä. Ei mielellään liian komeaa miestä. Sama kun järkevä mies pelaa varman päälle naisessa..ettei liian barbimainenkaan tai horahtava.
Järkevä nainen tahtoo sellaisen miehen, joka on valmis huolehtimaan hänestä ja jälkikasvusta ;)! Ei kuksi läpi koko kylää ja ole kihahtanut vaikka ulkonäkö hattuun..samaa ajattelee järkevä mies. Ei sillä, kyllä jotkut tosi komeat ja kauniitkin voivat olla mukavia ja uskollisia eikä ole sitä pettämisherkkyyttä.
Miksi nimitys "andreakset"?
Onko sen nimiset edustettuina vai joku räikeä tapaus?
-utelias
"Feministi,Vegaani,sonivinisti,persu,vasemmistoliittolainen,keskustalainen..." arvomaailmaan on paljon mukavampi tutustua kasvotusten kun siten että kerrotaan heti mitä siellä päänsisällä liikkuu,tulee helposti väärinkäsityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen peräkammarin pojan kuvat, rillit huurussa, huono selfie-kuvakulma, möhökaljamaha, kaksoisleuka..vetäytynyt hiusraja..35-45 % Tinderin miehistä on sellaisia, jotka eivät naista ole nussineet ja vetävät tumppuun sekä kuvittelevat saavansa jonkun megabeiben uhkeine rintoineen :D..! Netti ja deittisovellukset saavat todellisuuden tunteen ja suhteellisuuden tajun katoamaan joillain ..Nuo ovat kamalimpia.
Sekä toiseksi pahin ovat huolettomat sekä limaiset "Andreakset", turkoosin värinen vesi taustalla ja sixpack..ihan kiva katsella mutten sellaisesta poikakystävää tekisi järjelläkään. Pettää ja korkea testosteroni -pitoisuus miehellä tarkoittaa taipumusta levittää siementä ympäri kyliä ja maailmaa eli pettämisherkkyyttä. Ei mielellään liian komeaa miestä. Sama kun järkevä mies pelaa varman päälle naisessa..ettei liian barbimainenkaan tai horahtava.
Järkevä nainen tahtoo sellaisen miehen, joka on valmis huolehtimaan hänestä ja jälkikasvusta ;)! Ei kuksi läpi koko kylää ja ole kihahtanut vaikka ulkonäkö hattuun..samaa ajattelee järkevä mies. Ei sillä, kyllä jotkut tosi komeat ja kauniitkin voivat olla mukavia ja uskollisia eikä ole sitä pettämisherkkyyttä.
Tinder on PANOSOVELLUS, ei mikään lisäännytkökanssani-kanava.
Tämä ei mene sinulla jakeluun?
Siis oletko sinä jotenkin vajaaälyinen? :D
Poistatteko naiset muuten matcheista miehiä siksi, että he eivät aloita keskustelua? Mielestäni jokseenkin outoa poistaa mieluummin kuin aloittaa itse keskustelu. Sen toki ymmärrän, että poistaa, kun katsoo profiilia vähän tarkemmin kuin ensivilkaisulla, kun tykkäsi profiilista.
Yksi nätti muija oli taas poistanut minut, kun en ollut aloittanut keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vaatimuslistat on aika turn-off. Joku "ei kasvissyöjille, ethän ole tupakoitsija, etsin korkeasti koulutettua naista"... Ei kiinnosta ihminen, joka etsii seuraa (mun mielestä) ihan epäolennaisilla kriteereillä.
En ymmärrä listoja myöskään. Minusta näiden laatijat eivät ole ymmärtäneet, mitä rakkaus on.
T: mies
Luulen, että matchit poistuvat itsekseen. Ainakin itseltä ne ovat kadonneet, jos ei pariin päivään ole jutellut matchille.
t. Nainen
Pahimpina on koulutuksena elämämkoulu ja ryhmäkuvat joista joutuu etsimään kuka on kyseessä
Vierailija kirjoitti:
Poistatteko naiset muuten matcheista miehiä siksi, että he eivät aloita keskustelua? Mielestäni jokseenkin outoa poistaa mieluummin kuin aloittaa itse keskustelu. Sen toki ymmärrän, että poistaa, kun katsoo profiilia vähän tarkemmin kuin ensivilkaisulla, kun tykkäsi profiilista.
Kai se poistaa,jos on nätti,sillä on varmasti paljon kysyntää ja pakko karsia äijiä jotenkin.
Turn-off: jos käyttää Tinderiä. Koska se on kuulemma pelkkä PANOSOVELLUS.
Vierailija kirjoitti:
Nainen lenkkivaatteissa ja kuulokenapit korvissa poseeraamassa ja ottaa peiliselfien. Sormet V-asennossa.
Jos muodot on kunnossa niin tuo on oikein hyvä kuva.
Olen avoimessa parisuhteessa/olen polyamorinen.
Instant turn off jos nimenä on esim Lahtine tai Laineen. Tulee tosi junttimaiset vibat.
Jos miehellä lukee koulutustiedoissa Elämänkoulu.
Myöskin jos miehellä on vain yksi kuva, eihän siitä nyt saa mitään käsitystä miltä oikeasti näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se poistaa,jos on nätti,sillä on varmasti paljon kysyntää ja pakko karsia äijiä jotenkin.
No ei kai sitä poistaa silti tarvitse.
Korostaa esittelytekstissä sitä, miten hirvittävän vaativa ja nirso on.
Sinä ehkä olet löytänyt miehen panosovelluksesta, googletapa huviksesi kuinka moni prinsessaharhainen nainen ulisee siitä, kuinka panosovelluksesta löytynyt mies olikin vain panoa vailla.