Tinder- ym. deittiprofiilien instant turn offit! Peukutusketju
Kerro jokin asia miehen tai naisen deittiprofiilissa, joka saa sinut siirtymään seuraavaan profiiliin välittömästi. Peukuta ylös jos olet samaa mieltä ja alas jos eri mieltä!
Aloitan: Miehellä kaikissa profiilin kuvissaan aurinkolasit päässä.
Kommentit (210)
Masentuneet kuvat. Usein miehillä on sellaisia apaattisen näköisiä, huonoja kuvia. Ne saavat ihmisen näyttämään väsyneeltä, masentuneelta, vajaaälyiseltä ja känniseltä. Vähän hymyä tai edes muuten skarpimpi ilme auttaisi paljon.
Pussinaama kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee ohi, mutta tuli mielen kun tapasin erään miehen kesällä, jolla oli kaikissa kuvissaan aurinkolasit päässä.
Mies oli mua vanhempi ja tiesin sen, mutta kun sitten otti aurinkolasinsa pois en olisi tunnistanut samaksi.Suurimmat silmäpussit mitä olin nähnyt, punertavat silmät, silmien alla iho täysin harmaata ja ryppyjä oli älyttömän paljon sen ikäiselle, isänikin näyttää nuoremmalta vaikka on 15v vanhempi :D
Silmistä huomasi epäterveelliset elintavat ja meni kyllä kaikki kiinnostus.
Valitettavasti se ei aina ihan näin mene. Minulla on suuret silmäpussit, vaikka onkin terveelliset elämäntavat. Isälläni on aina ollut valtavat silmäpussit samoin kuin hänen äidillään... Joskus se vaan on geeneistä kiinni.
Tämähän se, kyse ei todellakaan aina ole huonoista elintavoista vaan useimmiten huonosta tuurista geenien suhteen. Voi myös olla joku sairaus joka tuon aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Se, jos nainen mainitsee matkustelevansa. Yleensä tuo tarkoittaa, että koko elämä pyörii matkustelun ympärillä, eli kaikki ylimääräinen raha menee siihen ja koko ajan odotetaan, milloin seuraavan kerran pääsee matkalle. Ei osata nauttia arjesta ollenkaan. Normaalisti matkailuun suhtautuva ei mainitse sitä.
Ja sekin, että yleensä nuo matkustelijanaiset paneskelevat ympäriinsä ulkomailla aika kevytkenkäisesti.
Vierailija kirjoitti:
-savuton
tähän kategoriaan uppoo kaikenmaailman vegaanijesseilyt sun muut.
mua ei kiinnosta ainakaan yhtään, miks pitää mainostaa?
rupeisko samantien mainostamaan jokaista piirrettään erikseen. arhkkhhkh.
Anna kun arvaan, sulla on profiilissa joku Marilyn Monroe -sitaatti? Mitä sitä turhaan itseä markkinoimaan. Jokainen onneaan kokeileva pervo-pate on mahdollisuus rakkauteen! Joo en ymmärrä näitä "en kerro mitään olennaista itsestäni"-ihmisiä... enkä todellakaan tuhlannut aikaani "ottamalla selvää ;)". Skip.
Vierailija kirjoitti:
Sukelluskuva! En ole ollut Tinderissä yli vuoteen, mutta joskus kun olin, niin varmaan kolmasosalla pk-seudun nuorista miekkosista oli profiilikuvana sukelluskuva jostakin etelänlomalta.
Mulle taas tämä on hirveän iso plussa, koska harrastan itsekin sukellusta. Kiva, jos voisi kumppanin kanssa käydä yhdessä sukeltelemassa ja toinen siten ymmärtää harrastusta ja kaikkea, mitä sen mukana tulee. Samanlaiset lomatoiveet on iso plussa. Tietysti tuollainen sukellusharrastus sitten harmittaa, jos ei ole siitä itse kiinnostunut, sen ymmärrän, mutta musta on hyvä, että se on profiilissa.
Se saakelin fitnessasento mikä lie siihen trikoot päälle ja kuva napattu iphonella niin ei muuta kun seuraavaa.
Naiset jotka etsivät kaveriseuraa tinderistä. Eihän kukaan heteromies halua olla naisten kanssa _kaveri_, saati sitten vielä etsisi sellaisia tinderistä. Naiset on hassuja, kun luulevat, että heillä on muutakin annettavaa kuin se yksi juttu. :)
Vierailija kirjoitti:
Naiset jotka etsivät kaveriseuraa tinderistä. Eihän kukaan heteromies halua olla naisten kanssa _kaveri_, saati sitten vielä etsisi sellaisia tinderistä. Naiset on hassuja, kun luulevat, että heillä on muutakin annettavaa kuin se yksi juttu. :)
Se on kyllä kumma juttu että vaikka olet suuri ihmisten haluamisten tietäjä, et onnistu saamaan sitä yhtä juttua :).
Gay-edition!
- Profiilikuvassa sukupuolielin tai ihan vain jo paljas kroppakin. Kaikista parasta on se, kun kasvokuvaa pyydettäessä tulee vain lisää kuvia genitaaleista. Mitenhän nämä naamaansa varjelevat seksin vonkaajat ajattelivat hoitaa livetapaamisen, pussi päässäkö? Ylipäänsä on reilusti kiinnostavampaa, kun profiilikuvat jättävät jotain mielikuvituksenkin varaan ja kun deitti riisuu vain ja ainoastaan minua varten.
- Homouden harrastaminen ja korostaminen. Esimerkiksi jos profiilissa on linkki johonkin sometiliin, jonka esittelytekstissä lukee "gay" ja jokaisessa julkaisussa on tuhat "gayguy"/"instagay"/"gayboy" -hashtagia. Etenkään 2010-luvulla tuollaiset kuvaukset eivät kerro itsestä enää yhtikäs mitään eivätkä myöskään tee kenestäkään yhtään sen erityisempää.
- Homokuplassa eläminen. Ymmärrän kyllä, että kaltaistensa joukossa on helppoa olla, mutta silti tulee vaivaantunut olo, jos joku tuntee kaupungin kaikki homot tai kenties jotain enemmänkin. Ei kiinnosta tulla osaksi mustasukkaisuusdraamoja, yms.
+ Kaikki ne samat turn-offit, mitä heteroillakin on.
Savuttomuus on aika olennainen asia itselleni, koska en tykkää tuhkakupin suutelusta.