Tinder- ym. deittiprofiilien instant turn offit! Peukutusketju
Kerro jokin asia miehen tai naisen deittiprofiilissa, joka saa sinut siirtymään seuraavaan profiiliin välittömästi. Peukuta ylös jos olet samaa mieltä ja alas jos eri mieltä!
Aloitan: Miehellä kaikissa profiilin kuvissaan aurinkolasit päässä.
Kommentit (210)
Nainen kertoo tekstissään olevansa hankala ihminen tai vihaavansa miehiä. Uskokaa pois näitäkin on.
Mites olisi mies joka puhuu treffien alkuun 20 minuuttia omaa henkilökohtaista puheluaa !?! Wtf :D pitäiskö vaan kerää kamppeet ja lähtee pihalle.
-kuva kalliin auton vieressä
-kuva porealtaasta
-lomakuvia etelästä
-kuvia hulppean kesämökin rantaterassilta
Mielenkiintoista...itse sain pelkällä peiliselfiellä niin monta matchia, että piti poistaa lopuksi koko Tinder. Niin ja ilman paitaa eikä naama näkynyt kuvassa. Olen yli 40.
Vierailija kirjoitti:
Instant turn off jos nimenä on esim Lahtine tai Laineen. Tulee tosi junttimaiset vibat.
Jos miehellä lukee koulutustiedoissa Elämänkoulu.
Myöskin jos miehellä on vain yksi kuva, eihän siitä nyt saa mitään käsitystä miltä oikeasti näyttää.
Ohis, mutta en ole koskaan törmännyt keneenkään, jonka nimi olisi Lahtine tai Laineen.
Ai panosovellus? Voihan se sitäkin olla, mutta ei kaikille. Tavattiin mieheni kanssa vähän yli 2 vuotta sitten Tinderissä, ollaan asuttu yhteisessä asunnossa viime keväästä ja odotetaan esikoista.
Tinderx kirjoitti:
Mielenkiintoista...itse sain pelkällä peiliselfiellä niin monta matchia, että piti poistaa lopuksi koko Tinder. Niin ja ilman paitaa eikä naama näkynyt kuvassa. Olen yli 40.
Naamasi näkymättömyys taisi olla syy noihin matcheihin.
Vierailija kirjoitti:
Ai panosovellus? Voihan se sitäkin olla, mutta ei kaikille. Tavattiin mieheni kanssa vähän yli 2 vuotta sitten Tinderissä, ollaan asuttu yhteisessä asunnossa viime keväästä ja odotetaan esikoista.
Hankitte sitten lapsen ennen kuin suhteenne ihastumisaika on edes päättynyt. Yksinhuoltaja nähtävästi laitettu tilaukseen jälleen kerran.
"olen juoksuni juossut, toivottavasti sinäkin", "kapakasta en sinua löytänyt"
Tinderx kirjoitti:
Ole ns. hyvin säilynyt nainen.
Nainen poseeraa rannalla tai jonkun muun hienon maiseman edessä selin kameraan, kumpikin käsi pystyssä ja sormet v-asennossa. Toinen käsi on mahdollisesti hieman vähemmän pystyssä kuin toinen.
1. Lihakset jotka näkyy ihan kunnolla 2. Paidaton, noloa, tulee mieleen taaperon kylpykuva paitsi että kyseinen taapero ei ole huomannut kasvaneensa paitaikään 3. Liikaa urheiluharrastuksia, jos yhdestä tulee kolmet treenit viikossa niin kolmesta tulee yhdeksät treenit viikossa, tai jos pelaa kaveriporukassa vähänkään säännöllisesti niin ainakin viitenä päivänä se on hölköttämässä johonkin, milloin se ehtii elää? Ei kai jatkuva juokseminen riitä kuin hamsterille. En halua hamsteria 4. Aurinkolasit 5. Baareissa pyörijä - eh, miksi, alkoholin vai pillun takia? 6. Haetaan matkakaveria. Siis haluat ulos ovesta? 7. Haluaa raahata minut kalaan tai telttaan hyttysten syötäväksi. Mitäh, miksi?
Tuossa järjestyksessä... :D Nettideittailu on persiistä, ei noihin oikeasti varmaan mikään kaadu mutta vaikea arvioida ihmistä oikeasti minkään perusteella.
Naisella
- ei kuvia
- ei tekstiä
- tupakoi
- lapsia
- koiria, varsinkin jos useampi (oon allerginen...)
- reilu ylipaino
Suurin turn-off itselleni on KOIRA. Kissa vielä on kiva ja huoleton lemmikki, mutta koiran aikatauluttamaan elämään en lähde mukaan. En muutenkaan ole mikään koirahullu, en nauti hajusta ja kuolasta ja karvasta ja oksennuksesta ja ripuleista... Joten kaikki miehet, joiden kuvissa tai profiilitekstissä on koirasta edes idea, laitan heti vasemmalle.
Lapset sen sijaan ei haittaa ollenkaan.
Kaljatölkit kädessä, kasvot ei erotu, profiilikuvana auto tai mopo
Vierailija kirjoitti:
Suurin turn-off itselleni on KOIRA. Kissa vielä on kiva ja huoleton lemmikki, mutta koiran aikatauluttamaan elämään en lähde mukaan. En muutenkaan ole mikään koirahullu, en nauti hajusta ja kuolasta ja karvasta ja oksennuksesta ja ripuleista... Joten kaikki miehet, joiden kuvissa tai profiilitekstissä on koirasta edes idea, laitan heti vasemmalle.
Lapset sen sijaan ei haittaa ollenkaan.
Samaa mieltä. Olen asunut koirahullun kanssa ja on käsittämätöntä kuinka he aina vähättelevät koiran vaikutusta heidän elämäänsä. Koirassa on todella paljon työtä ja se tekee spontaanit ratkaisut toisinaan mahdottomiksi.
Minä tykkään koirista ja voisi sellaisen hankkia perheellisenä, mutta sinkun elämään koira ei yksinkertaisesti sovi ellei ole jatkuvasti kotona olevaa tyyppiä.
Riittää että on kyseisillä palstoilla profiili, se on turn off, juntit.
- sukelluskuvat
- laskuvarjohyppykuvat
- vuorikiipeilykuvat
- siideritölkkikuvat
- bikinikuvat
"Kysy lisää". Parhaassa tapauksessa aloitus vielä tyyliin "oon huono kertomaan itestäni"
Kyllä minulla on useita kymmeniä vanhempia matcheja, jotka eivät ole poistuneet. Toki voi olla, että on kännissä tykännyt viikonloppuna ja nyt sitten poistelee, kun ei miellytä. Todella ikävää jos poista siksi, että keskustelua ei ole aloitettu.
Tosin en kyllä katsonut mistä hän on, koska saattoihan siksikin poistaa, että oli täällä käymässä vain viikonlopun.