Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla huomenna vain 5 tuntia töitä, työmatkoihin menee kuitenkin 2,5 tuntia. Menisitkö sä?

Vierailija
20.11.2016 |

Ja palkka 12 e tunnissa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos yhtään lohduttaa, niin mulla on ollut kahden tunnin vuoroja ja matkoihin kolme tuntia. Palkka sama kuin sulla. Onneksi eivät ole saaneet metroa vielä kulkemaan, hidastaa vielä lisää.

Vierailija
22/25 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olis joku yksittäinen tilanne esim. yleensä työpiste on lähempänä mutta jostain syystä sillä kertaa määräys tullut kauemmas, niin tottakai menisin.

Jos taas työ on joka päivä niin kaukana, niin en todellakaan menisi. Toisaalta mulla on auto, joten ei tuohon matkaan menis kuin se puolisentuntia.  Mutta palkka aika surkea jos on pidempiaikainen tilanne (5h päivässä, 12 e tuntipalkalla 1200e/kk), istuisin ennemmin kotona, kuin menisin töihin sen 200 eurotn takia, kun tukiahan ei sitten saisi. Keikkaluontoisena voisi jonkun kerran tehdä, jos tuet ei het tippuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edellinen kirjoittaja on vakityössä, eikä ole koskaan työttömänä ollut. Olen silti sitä mieltä, että kyllä työstä pitää saada enemmän rahaa kuin kotona istumisesta.

Vierailija
24/25 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kulkenut pääkaupunkiseudun poikittaisliikenteessä 25km matkaa 3 tuntia suuntaansa. Ensin kilsa bussille, sillä Hkiin jossa vaihto metroon ja sitten vielä bussimatka. Tuntipalkka oli 10e ja olin osa-aikainen. Tein kaksi vuotta noin ja välillä mulla oli myös muutaman satasen autokin alla. Sain kokemusta ja vaihdoin lopulta saman yrityksen toiseen paikkaan joka oli 10min kävelymatkan päässä kotoa.

Suosittelen samaa sinulle. Maksoi vauvan takaisin. Nykyään ajan uudehkoa autoa.

Vierailija
25/25 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kulkenut pääkaupunkiseudun poikittaisliikenteessä 25km matkaa 3 tuntia suuntaansa. Ensin kilsa bussille, sillä Hkiin jossa vaihto metroon ja sitten vielä bussimatka. Tuntipalkka oli 10e ja olin osa-aikainen. Tein kaksi vuotta noin ja välillä mulla oli myös muutaman satasen autokin alla. Sain kokemusta ja vaihdoin lopulta saman yrityksen toiseen paikkaan joka oli 10min kävelymatkan päässä kotoa.

Suosittelen samaa sinulle. Maksoi vauvan takaisin. Nykyään ajan uudehkoa autoa.

Ilmeisesti tästä on aikaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan