Mulla huomenna vain 5 tuntia töitä, työmatkoihin menee kuitenkin 2,5 tuntia. Menisitkö sä?
Kommentit (25)
No ei kait sieltä voi pois vaan jäädä? Tietenkin menisin kun vuoro on jo sovittu.
Omalla autolla? 100+km suuntaansa?
No en kyllä hyvin kauaa tollasessa työssä olisi. Eihän tossa ole mitään järkeä. Luulis tuon palkkatason hommiin löytyvän tekijöitä lähempääkin.
Menisin. On mennyt kolmekin tuntia työmatkoihin, joskus jopa neljä (liikkuva työ). Pakkohan se on mennä, kun vuoro on sovittu ja rahaa on saatava.
12h tunnissa? Teen melkein sossupummina sen verran
Vierailija kirjoitti:
Omalla autolla? 100+km suuntaansa?
Ei välttämättä ole noin pitkä työmatka. Jos julkisilla joutuu kulkemaan, niin menee helposti yli tunti suuntaansa, vaikka matka ei olisi kilometrimäärältään pitkä.
Julkisilla menen, kohta lähden ja vaihdan bussiakin välillä, matkaa ei ole kilometreinä kuin noin 20 yhteen suuntaan...ap
Vierailija kirjoitti:
Julkisilla menen, kohta lähden ja vaihdan bussiakin välillä, matkaa ei ole kilometreinä kuin noin 20 yhteen suuntaan...ap
Suosittelen ostamaan oman auton
Oletko ajatellut auton hankkimista?
Mä ottaisin ihan suoraan lopputilin.
Polkupyörälläkin pääsisit nopeammin! Mulla menee 16km 45min, ja olen pullero nelikymppinen.
Kyllä menisin. Olen tehnyt välillä pätkähommaa pidemmänkin matkan päähän. Töitä ei saa kuin tekemällä. Jossain vaiheessa voit vaihtaa lähemmäs töihin, kun tulee mahdollisuus.
Ap vielä, autoa en pysty hankkimaan kun kyseessä osa-aikatyö. Jos hankkisin auton kulut olisivat niin suuret että pieni palkkani menisi auton kuluihin. Pyörällä matka on aika haasteellinen, ei niinkään kilometrienä, vaan pyöräteiden yms suhteen. Ja mulla tulee pyöräillessä niin kova hiki etten voisi ilman suihkussa käyntiä mennä suoraan asiakaspalvelutyöhön, töissä ei oo suihkua. Joten mennään bussilla, onneksi tätä ei joudu tekemään joka päivä!
Jos matkakulujen ja verojen jälkeen jää vähintään 40€ per työvuoro, niin menisin.
Öööh joo.... Tavallaan mä koen että töissä on käytävä jos työsuhteessa on.
Menisin. Usein ajellut 2h kouluun ja takas esim. 2h koulupäivän takia. Palkka 0€/h.
Siis luvaton poissaolo voi johtaa vaikka irtisanomiseen että onko tuossa vaihtoehtoja..?