Joutuisit muuttamaan äitisi isän synnyinkuntaan!! MINNEKÄS TULISI LÄHTÖ??
Kommentit (385)
Espoosta joutuisin muuttamaan takaisin Helsinkiin :)
Veteliin :) Ja juu, en muuttais.
Lpr. Tosin eipä tää paljoo muuttais, sieltä oon itekkii kotosin ja asunu myös. Tykkään edelleen todella paljon, vaikka suuren osan elämästä oon asunu Pk-seudulla.
Vierailija kirjoitti:
Veteliin :) Ja juu, en muuttais.
Mikäs Vetelissä vikana? Ei nainen Veteliä pahenna, ellei Veteli naista. Vanha veteliläinen sananlasku.
En ole ihan varma, luulen että Nivalaan.
En tiedä. Pappa on lähetetty sodan aikaan ruotsiin, ei tunne/tiedä oikeita vanhempiaan tai paikkakuntaa josta lähtenyt. Kasvattivanhemmat kuolleet vuosikymmeniä sitten, he ovat kotoisin kittilästä, kuten mummunikin suku.
Voisin muuttaa kyllä, minä viihdyn siellä keskellä korpea mutta lapset saattais olla eri mieltä.. :D
Pysyisin Helsingissä, mutta Vallilaan voisi joutua muuttamaan.
Peräseinäjoelle, kuuluu nykyään Seinäjokeen, ja sinne haluaisinkin muuttaa. Systeri asuu Nurmossa perheineen, eli sekin kuuluu Seinäjokeen, ja vanhemmat Kurikassa, joten olisin lähellä sukuani, eikä kukaan kyselisi kun kuulee minun puhuvan että "ootko sä eteläpohjanmaalta?"
Takapajulaan, jonne en todellakaan halua. Kuolisin tekemisen puutteeseen.
Tyrväälle, vaan sitähän ei oikeastaan ole enää.
Kuusamo, nyt kutsuu mua Kuusamo...
Adoptioäidin mukaan Lapinlahdelle, bioäidin isän synnyinkuntaa en tiedä, vielä. Täytyykin ottaa selvää, kuulin että ko ukin sisko vielä elää ja asuu jopa samassa kaupungissa kuin minä!
Kerimäelle (nykyisin Savonlinnaa) keskelle korpea.