Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, näin tiedät oletko ruma vai kaunis!

Vierailija
20.11.2016 |

Rumuutesi tai kauneutesi selviää tällä yksinkertaiselle testillä.

Ovatko miehet mielestäsi enemmän a) ystävällisiä, hyviä ja lämpimiä vai b) epäystävällisiä, pahoja ja kylmiä?

Jos vastaat a, olet kaunis, ja jos vastaat b, olet ruma. Mitä varmempi vastauksesi on, sitä varmempaa on myös kauneutesi tai rumuutesi. Jos et osaa päättää vastausta, olet todennäköisesti tavallisen näköinen.

Mihinkö tämä perustuu? Siihen, että jos tarkastelemme miehiä joukkona, he kohtelevat kauniita naisia paremmin kuin rumia. Rumia kohtaan he ovat välinpitämättömämpiä, joten rumille syntyy miehistä etäinen vaikutelma. Miehet eivät välitä heistä. Kauniisiin naisiin miehet suhtautuvat miellyttämisenhaluisesti ja ystävällisemmin. Tämä koskee myös tilanteita, joissa miehet eivät ainakaan tietoisesti halua naisilta mitään vastineeksi. Miehet huomaavat kauniit naiset nopeammin ja haluavat päästä heidän suosioonsa, koska he pitävät heitä arvokkaampina kuin rumia naisia. Maailma näyttää siis miesten suhteen kauniiden ja rumien naisten silmin erilaiselta.

Kummin vastaat kysymykseen? Oletko samaa mieltä tuloksen kanssa?

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A, mutta en ole erityisen kaunis todellakaan. Mulla on vähän ylipainoa, hapsottavat hiukset ja vinot hampaat. Silmäni kääntyvät alaspäin, mutta päinvastaisesti suu usein ylöspäin. Kohtelen ihmisiä hyvin, joten muakin kohdellaan useimmiten. Itse kyllä huomaan puhun ihan normaalistisi ja ystävällisesti "rumillekin" miehille, todella komeiden seurassa menen puihin.

Minulla on aina ollutkin sellainen käsitys, että naiset näkevät ihmisarvon kaikissa: niin miehissä ja naisissa, niin rumissa kuin kauniissakin.

Miehet taas näkevät tuon arvon kaikissa muissa paitsi rumissa naisissa.

ap.

Ihmisarvo on eri asia kuin seksuaalinen arvo. Miesten mielestä kaikilla ihmisillä on ihmisarvo ja noin 80 prosentilla naisista seksuaalinen arvo. Naisten mielestä kaikilla ihmisillä on ihmisarvo noin 20 prosentilla miehistä seksuaalinen arvo.

Tiedän että ne ovat eri asioita, mutta miehet eivät.

ap.

Vierailija
82/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin mieheltäni, että onko hänen mielestään "rumilla naisilla" ihmisarvoa. Hän oli ihmeissään kysymyksestä. Ap, sinulla on todella ikävä käsitys itselläsi miehistä.

Luuletko että kukaan tunnustaa, ettei ajattele joillakuilla olevan ihmisarvoa ulkonäön vuoksi? Käytöksessä se sitten näkyy. Älä kysy sanallisesti, vaan tee testi miehellesi jonkun ruman naisen avustuksella.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin mua ei kukaan katsele. Ei varsinkaan kaupungilla. Kaikki kyllä vilkaisee, niin kuin normaalit ihmiset tekee jos joku pyyhkäsee ohi tms. Miehet on yleensä aina ystävällisiä mulle työelämässä, koska he ovat kaikki yli 40v, joten heillä käytöstavat jo hallussa. He ei pärstän perusteella ala olemaan ilkeitä. Nuoria miehiä kun tulee eteen jossain tilanteessa  niin ne on aika jäisiä :( Olen omasta mielestäni ruma ja myös nuorten miesten reaktio kertoo tämän.  N24

Vierailija
84/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman ulkonäkönsä tason huomaa siitä minkänäköset katselee sua kun tulet vastaan kaupungilla

Niinkö? Ilmeisesti ulkonäköni on parantunut kun kasvatin parran ja huomaan hyvännäköisten naisten katsovan silmiin.

Vierailija
85/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin mieheltäni, että onko hänen mielestään "rumilla naisilla" ihmisarvoa. Hän oli ihmeissään kysymyksestä. Ap, sinulla on todella ikävä käsitys itselläsi miehistä.

Luuletko että kukaan tunnustaa, ettei ajattele joillakuilla olevan ihmisarvoa ulkonäön vuoksi? Käytöksessä se sitten näkyy. Älä kysy sanallisesti, vaan tee testi miehellesi jonkun ruman naisen avustuksella.

ap.

En ole perinteisessä mielessä kovin kaunis itsekään. Mies on kyllä komea.

Vierailija
86/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

40mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman ulkonäkönsä tason huomaa siitä minkänäköset katselee sua kun tulet vastaan kaupungilla

Niinkö? Ilmeisesti ulkonäköni on parantunut kun kasvatin parran ja huomaan hyvännäköisten naisten katsovan silmiin.

Sinulla on varmaan siro leuka, jota parta vahvistaa. Vahvaleukaisten miesten sitä vastoin kannattaa pitää posket sileinä.

Vierailija
87/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että (jotkut) miehet kohtelevat huomiotaherättävän kauniita eri lailla, kuin ns. tavallisen nättejä. Ihan kuin he ajattelisivat että "no, tämä prinsessa on aina saanut mitä haluaa, joten nyt saakin tehdä vähän töitä asian eteen". Tai ehkä katkerasti ajattelevat, ettei heillä kuitenkaan ole mitään saumaa, joten mitä väliä, onko mukava vai ei. Näin ainakin oman kokemukseni mukaan.

Vierailija
88/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti ruma ja silti nuoretkin miehet hymyilevät ja ovat ystävällisiä. Ehkä olen sitten niin valloittava persoona..?

Vierailija
89/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A, mutta en ole erityisen kaunis todellakaan. Mulla on vähän ylipainoa, hapsottavat hiukset ja vinot hampaat. Silmäni kääntyvät alaspäin, mutta päinvastaisesti suu usein ylöspäin. Kohtelen ihmisiä hyvin, joten muakin kohdellaan useimmiten. Itse kyllä huomaan puhun ihan normaalistisi ja ystävällisesti "rumillekin" miehille, todella komeiden seurassa menen puihin.

Minulla on aina ollutkin sellainen käsitys, että naiset näkevät ihmisarvon kaikissa: niin miehissä ja naisissa, niin rumissa kuin kauniissakin.

Miehet taas näkevät tuon arvon kaikissa muissa paitsi rumissa naisissa.

ap.

Naiset ovat paljon kovempia tuomitsemaan ulkonäön perusteella - niin miehiä kuin naisiakin.

Vierailija
90/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mussuttaa vastaan ihan vain koska ei halua uskoa maailman kuvansa vastaisesti ihmisten olevan epätasa-arvossa syystä tai toisesta. "Mun mieskin sanoi". Ahaa, onpa tilastollisesti pätevää. Eikä tällä asialla ole mitään tekemistä sen kanssa, että yleismaailmallisesti pidettäisiin rumia ihmisarvottomina. Ei ja ei, tahallista väärinymmärtämistä ja olkinukkeja vastaan argumentointia.

Siitä on tehty ihan tutkimuksia ja vieläpä useita, että miellyttävillä kasvonpiireteillä varustetut ihmiset (sekä miehet että naiset) saavat useammin ystävällisenämpää kohtelua. Heitä pidetään esim rehellisempinä, pätevämpinä, kivempina jne. Ihmiset alitajuisesti myös helpommin pitävät rumia (puhutaan nyt todella rumista, ei pelkästään taviksista) epäilyttävämpinä, heihin suhtaudutaan epäluuloisemmin. Monet eivät silti tunnista näitä primitiivireaktioita itsestään.

Vierailija
91/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti ruma ja silti nuoretkin miehet hymyilevät ja ovat ystävällisiä. Ehkä olen sitten niin valloittava persoona..?

Tai näet ulkonäkösi väärin. Nuoret miehet ovat minua kohtaan niitä pahimpia "jääprinssejä". Viimeisen vuoden aikana yksi nuori mies oli minulle ystävällinen. Melkein tulee tippa linssiin, kun ajattelenkin. Koskaan elämässäni sen näköinen nuori mies ei ole minua niin lämpimästi kohdellut. En unohda sitä ehkä koskaan. Ja hänet oli vain laitettu nopeasti kysymään, että haluanko osallistua jollekin kurssille tms. Hän on ehkä ollut kaikkein ystävällisin nuori mies, joka minulle on ikinä puhunut. Siinä ei ollut mitään romanttista, hän vain kohteli minua kuin ihmistä.

ap.

Vierailija
92/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Onko "rumia" naisia sitten joskus joukkotuhottu tms?

Rumia on heittomerkeissä, koska vaikka laitettaisiin se pahin riihipiru torille "ilmaista pillua" lappu kaulassa niin menekki olisi kovempi kuin tavallisella miehellä "ilmaista munaa" lapun kanssa.

Vaihtaisin osia ruman naisen kanssa milloin tahansa. Saisin edes joltain vastakkaisen sukupuolen edustajalta jotain huomiota.

Vierailija
93/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Nuoret alta 25v naiset katsovat hyvinkin tutkivasti. Lähes kaikki miehet vilkaisevat, ja päivittäin joku mies katsoo pidempään tai vilkaisee uudelleen. Minulle pidetään usein ovea auki tai tullaan juttelemaan. Valitettavasti useat +50v naiset katsovat hyvin happamasti. Olen 40v nainen joka käyttää meikkiä päivittäin ja laittaa nutturakampauksen (työn vaatimukset). 

Vierailija
94/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääsin pieneltä paikkakunnalta, jossa olin koulukiusattu, ja jossa kun on kerran leimattu alempiarvoiseksi, niin siitä ei pääse eroon, niin huomasinkin, että miehethän on yleisesti ottaen tosi ihania ja kohteliaita. Välillä oikein analysoin, että missä päin on hymyileväisimmät miehet. Toisaalta olen arkaa tyyppiä, joten perusilmeeni ei ole kovinkaan hymyssä, niin voikohan tämän joku tulkita ylpeydeksi. Välillä nääs naiset avoimesti ilkeilevät kadulla ilman minkäänlaista syytä.

Vierailija
95/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Onko "rumia" naisia sitten joskus joukkotuhottu tms?

Rumia on heittomerkeissä, koska vaikka laitettaisiin se pahin riihipiru torille "ilmaista pillua" lappu kaulassa niin menekki olisi kovempi kuin tavallisella miehellä "ilmaista munaa" lapun kanssa.

Vaihtaisin osia ruman naisen kanssa milloin tahansa. Saisin edes joltain vastakkaisen sukupuolen edustajalta jotain huomiota.

Rumat naiset on niin harmittomia, että mitä meitä tuhoamaan, ja meitä on myös aika vähän. Miksi miehet käyttäisivät energiaansa tuhotakseen jotain, mikä on heille näkymätöntä ja merkityksetöntä, jotain miestä vain pysyä etäällä?

Tuotahan minäkin sanoin, että seksuaalinen arvo on miehille naisessa sama kuin ihmisarvo, mutta harmi jos näette miehen arvonkin vain siinä, että haluaako nainen seksiä miehen kanssa. Se että naiset eivät tule hakemaan ilmaista munaanne, ei tarkoita etteikö teillä olisi ihmisinä arvoa, mutta ei kai teitä se arvonne lohduta, jos te haluaisitte vain sitä reikää. Naisena minä haluaisin inhimillistä kohtelua, kun taas munaa ilmankin voin elää.

ap.

Vierailija
96/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä sen siitä huomaa? Ei kai oma ulkonäkö määritä sitä millaisia ihmisiä pidät itse kiinnostavina. Kauniita naisia näkee rumien ja komeiden miesten kanssa ja ihan sama rumien naisten miesten suhteen. Välillä tulee kyllä ihmeteltyä kun pitkä, komea ja urheilullinen mies kulkee jonkun ihan tavisnaisen kanssa, josta en itse olisi kiinnostunut.

Vierailija
97/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies voi testata komeuttaan? Baarissa ei komeitakaan miehiä lähestytä kovin usein ja lähestymiseen vaikuttaa myös muut asiat, kuten ujous. Jos ei uskalla vastata naisilta saamiinsa katseisiin, niin naiset eivät myöskään uskalla lähestyä niin helposti.

Tinderissä pystyy varmaankin jotenkin testaamaan. Laittaa kuvat ja tykkää kaikista profiileista ja katsoo kuinka moni tykkää takaisin.

Vierailija
98/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha :) Tää on hyvä ketju. Itse vastaan "a", mutta olen myös itse todella lämmin ja ystävällinen muita kohtaan, joten mahdollisesti saan enemmän itsekin vain positiivista kohtelua miehiltä.

Ennen kun olin hoikka, sain paljon katseita ja lähestymisyrityksiä. Nykyään olen melko ylipainoinen, mutta toisaalta pukeudun ja laittaudun tyylikkäämmin kuin nuoruusvuosinani. Saan siis kuitenkin vähemmän katseita/flirttiä, mutta se on ihan fine.

Vierailija
99/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa sillä suurin osa miehistä pelkää todella kauniita naisia ja tylyttää siksi.

Meinasin juuri kommentoida samaa, koska olen saanut myös todella tylyä käytöstä miehiltä osakseni, jonka voi liittää ulkonäköön tai vastaavaan, kuten ihastumiseen tms. Olen esim. saanut kännivittuilua (joiltain harvoilta) tutuilta miehiltä ikävin sanakääntein, joissa viitattu ulkonäkööni ja nähnyt mukavan käytöksen muuttumisen kylmäksi, kun on tajuttu ettei ole mahiksia.

No melko kovan luokan kaveripoika pitää olla, jos jää nuolemaan persettä vielä pakkien jälkeenkin. Ihan täysi kastraatti ja niin ajattelisit itsekin. Kunnioitat enemmän niitä, jotka kylmenevät.

Kiitos illan nauruista :D Kunnioitan ihmisiä, jotka edes yrittävät käyttäytyä kohteliaasti kaikille.

Vierailija
100/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytön muuten tuo analysointi siitä minkä näköiset katsoo minkäkin näköisiä jne. Ei kai kukaan tiedä minkä näköinen toinen on ennen kuin katsoo tätä. Että ihan turhaan mietitte mitään tulkintoja siitä kuka teitä katsoo. Jos joku katsoo sinua, hän esim. sattuu olemaan ihminen, joka katsoo toisia ihmisiä.