Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, näin tiedät oletko ruma vai kaunis!

Vierailija
20.11.2016 |

Rumuutesi tai kauneutesi selviää tällä yksinkertaiselle testillä.

Ovatko miehet mielestäsi enemmän a) ystävällisiä, hyviä ja lämpimiä vai b) epäystävällisiä, pahoja ja kylmiä?

Jos vastaat a, olet kaunis, ja jos vastaat b, olet ruma. Mitä varmempi vastauksesi on, sitä varmempaa on myös kauneutesi tai rumuutesi. Jos et osaa päättää vastausta, olet todennäköisesti tavallisen näköinen.

Mihinkö tämä perustuu? Siihen, että jos tarkastelemme miehiä joukkona, he kohtelevat kauniita naisia paremmin kuin rumia. Rumia kohtaan he ovat välinpitämättömämpiä, joten rumille syntyy miehistä etäinen vaikutelma. Miehet eivät välitä heistä. Kauniisiin naisiin miehet suhtautuvat miellyttämisenhaluisesti ja ystävällisemmin. Tämä koskee myös tilanteita, joissa miehet eivät ainakaan tietoisesti halua naisilta mitään vastineeksi. Miehet huomaavat kauniit naiset nopeammin ja haluavat päästä heidän suosioonsa, koska he pitävät heitä arvokkaampina kuin rumia naisia. Maailma näyttää siis miesten suhteen kauniiden ja rumien naisten silmin erilaiselta.

Kummin vastaat kysymykseen? Oletko samaa mieltä tuloksen kanssa?

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. hetkeäkään miettimättä.

Vierailija
2/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ulkonäkönsä tason huomaa siitä minkänäköset katselee sua kun tulet vastaan kaupungilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään miehiä elämässäni, mistä tämä kertoo?

Vierailija
4/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpö taas. Minä olen ihan tavis täti-ihminen, ja vastaan a, koska tuntemani miehet ovat kunnollisia miehiä, ja ihmisiä, eivätkä mitään baariääiliöitä, joille nainen on vain potentiaalinen kumppani. Ja moni kaunis nainen varmasti törmää inhottavin hyväksikäyttäjiin, joilta ei kauneus mitenkään suojaa.

Vierailija
5/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä se kertoo, mutta mikä on käsityksesi miehistä sukupuolena? Millaisina otuksina pidät heitä?

Vierailija
6/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Mutta mulle on kyllä aina ihmiset (miehet ja naiset) ollu tosi ystävällisiä. En usko et korreloi ulkonäön kanssa. Olen itsekin ystävällinen muita kohtaan.

Vierailija
7/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A. hetkeäkään miettimättä.

Eli olet todella kaunis. Oletko samaa mieltä?

Vierailija
8/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vastaukseni on melko vahvasti b. Sen mukaan olisin ruma, ja niin olenkin. En siis tavallisen näköinen, vaan ruma. Luulen, että moni itseään taviksena pitävä nainen on oikeasti kaunis.

ap.

Vierailija
9/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman ulkonäkönsä tason huomaa siitä minkänäköset katselee sua kun tulet vastaan kaupungilla

Ei muuten ole niin: rumat rasvaiset ukot katsovat nuoria nättejä naisia.

Vierailija
10/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa sillä suurin osa miehistä pelkää todella kauniita naisia ja tylyttää siksi.

Vierailija
11/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä se kertoo, mutta mikä on käsityksesi miehistä sukupuolena? Millaisina otuksina pidät heitä?

Suhtaudun kaikkiin ihmisiin oletusarvoisesti positiivisesti mutta en ole tekemisissä oikeastaan koskaan miesten kanssa, joten miten tämä voi kertoa minun ulkonäöstäni?

Vierailija
12/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on ihan pakko vastata b, vaikka pidänkin miehiä pääasiassa ystävällisinä ja kivoina. Ihan looginen tuo juttu siltikin mielestäni on, johtuisikohan vastaukseni esim. siitä, että tunnen jotenkuten miehet, jotka ovat ystävällisiä eli naapurit ja oma puoliso? Kun viisitoista vuotta on huikannut heit samoille miehille, väkisinkin ollaan ystävällisiä. 

Sitten taas vieraammat miehet, joita tapaan oikeastaan vain kaupassa käydessä, saattavat pitää ovea auki tms., olisivatko vaan hyvätapaisia? Mutta koen miehet ystävällisiksi, vaikka ihan satavarmasti en ole viehättävä millään muotoa.

Vierailija
13/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä A, mutta olen kyllä siltikin ruma.

N26

Vierailija
14/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista

Vierailija
15/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kukaan ei katsele, niin sitten on ruma tai tosi tylsän näköinen ainakin kaiketi. (Paitsi jos niin ruma, että jo pelkästään sen takia katsotaan, ei vaan imartelevalla tavalla.)

Uskon että ne "rumimmatkin" miehet katsovat enimmäkseen kauniita naisia, joten rumille naisille ei jää ketään katselijaa.

Kauniita katselevat rumien miesten lisäksi toki ne komeimmat miehet.

Eli ehkä se menee vain niin, että mitä suurempi osa miehistä katselee sinua, sitä kauniimpi olet.

Vierailija
16/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paska testi...

Miehet tuntuu olevan mukavia kaikille naisille.

Vierailija
17/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo A. Mutta luulen, että siksi kun olen niin ystävällinen ja hymyilen paljon. Olen todella tavallisen näköinen. N31

Vierailija
18/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pitää paikkaansa.

Vierailija
19/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhtaudun kaikkiin ihmisiin oletusarvoisesti positiivisesti mutta en ole tekemisissä oikeastaan koskaan miesten kanssa, joten miten tämä voi kertoa minun ulkonäöstäni?

Mites vaikka asiakaspalvelijat? Kohtelevatko miespuoliset sinua kylmemmin kuin naiset? Ei siis tarvitse ajatella henkilökohtaisen elämän miehiä, mutta kai törmäät miehiin jossakin ohimennen?

Onko se, että et ole miesten kanssa tekemisissä, oma valintasi vai johtuuko se jotenkin heistä, eivätkö he esimerkiksi lähesty sinua, jolloin et heitä voi tunteakaan? Itselleni syntyy miehistä kylmä vaikutelma sen vuoksi, että he eivät lähesty minua arjessa, ellei ole pakko, toisin kuin naiset.

ap.

Vierailija
20/100 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyn ajattelemasta, että miehet, tai ihmiset yleensä, suhtautuvat mukavasti ainoastaan kauniisiin naisiin.