Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni vihaa hänen lastaan edellisestä suhteesta

Vierailija
20.11.2016 |

On sanonut minulle suoraan. Olemme olleet yhdessä 5 vuotta, kihloissa 3 vuotta. Meillä on yksi yhteinen lapsi, pian 2 vuotias. Miehen lapsi hänen edellisestä suhteestaan on 7 vuotias.
Kun meidän yhteinen lapsi syntyi, mies muuttui välinpitämättömäksi tätä toista lasta kohtaan. Muuten hän on ihana mies, täydellinen isä meidän yhteiselle lapselle.
Kun hänen lapsi on meillä kylässä, yleensä joka toisen viikonlopun, mieheni on vain meidän lapsen kanssa.
Pidän seuraa hänen lapselleen, keksin kivaa tekemistä ja yritän viihdyttää häntä parhaani mukaan ettei kokisi oloaan epämukavaksi.
Olen yrittänyt puhua miehelleni tästä ongelmasta, olen varma että hänen lapsensa ymmärtää tilanteen kun oma isä ei puhu viikonlopun aikana muuta, kun tervehdyksen hänen tullessa.
Ajattelin kysyä neuvoa täältä, koska itse alan olla erittäin loppu tähän tilanteeseen. Olen ajatellut jos taustalla on jotain, mistä mieheni ei ole edes kertonut. Ehkä jotain hänen ja exän välillä, mikä kiristää tunteita?
Viimeksi kun lapsi oli meillä, leivoin keksejä hänen kanssaan ja kehittelimme peli-illan lautapelejen muodossa, mutta miehelleni tuli "äkillisiä työkiireitä". Tuli aamuyöstä humalassa kotiin, joka on yllättävää sillä hän ei juo juuri koskaan.
Mikä voi olla syynä tuommoiseen? Ennen meidän yhteisen lapsen syntymää hänen aikaisempi lapsensa oli hänelle koko maailma.
Tuntuu pahalta jokaisen puolesta. :(
Itse pidän hänen lapsestaan, joten viihdyttäminen ei ole ongelma, mutta en tiedä kauanko tätä tilannetta kestän.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies on itse kertonut syyksi?

Äärimäisen outoa, jos ennen teidän lasta on toinen ollut niin tärkeä ja nyt ei muka enää ole. Kissan nosto pöydälle! Ja pian.

Ei oikeastaan mitään. Sanonut vaan että hän vihaa sitä, kun lapsi tulee meille käymään.

Käytös taas kertoo sen, että vihaa, tai ainakin inhoaa lastaan.

Vanhempi poika tulee hyvin toimeen meidän yhteisen lapsen kanssa, pitää pikkuveljenään eikä mitään ongelmia ole ollut, joten ei syynä voi olla sekään etteikö lapset tulisi toimeen keskenään.

Olen yrittänyt kertoa, että hänen poikansa kaipaa varmasti isää elämässään, aivan kuten meidänkin poika tulee kaipaamaan ja tarvitsemaan kunhan vanhenee.

Olen sanonut suoraan, että jos meille joskus tulee ero niin en suostu siihen, että poikamme vierailee hänen luonaan jos hänelle lapset on vain koriste-esineitä, joita ei enä

Olisiko mies mustasukkainen kilpailuasetelmasta uuteen isään. Nämä haaremien ongelmat ovat kyllä niin vamaisia. Miksi pitää lisääntyä kuin apinat? Jos tulee ero niin pili piiloon ja muita iloja etsimään.

Vierailija
42/43 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Tuntuu niin vaikealta kuvitella itseään tuollaiseen tilanteeseen. Oma lapsi.

M49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä lailla. Eiköhän se ollut yöllisellä reissullaan jo siittämässä uuden naisen. Parin kuukauden päästä lähtee sen matkaan. Silloin alkaa kohtelemaan 2 ja 7 vuotiasta tasapuolisen paskalla tavalla niinkuin nyt tekee tuolle 7 vuotiaalle. Mitä ihmettä te ihmiset näätte näissä eronneiden uusioperhe kuvioissa? Lapset tehdään yhden ihmisen kanssa ja niistä pidetään huolta. Jos on itsekin noin vauvan tasolla niin ei pitäisi lisääntyä. Minä minä minä ei niillä lukuisilla lapsilla nii väliä, jotka eri eukoille siitetään. Kuka tekee omalle lapselleen noin ei se lapsen vika ole jos iskä on vauva tai muuten vaan jälkeenjäänyt. Onnea vaan tulevaan, ei varmasti ole vaikeat ajat edessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi