Vanhin petikumppani?
Elikkä minkä ikäinen on ollut vanhin henkilö, jonka kanssa olette harrastaneet seksiä?
Muistakaa mainita silloinen oma -että toisen osapuolen ikä.
AP aloittaa olleensa 20, mies 35.
Kommentit (21)
38 vuotias nainen ja olen 20 vuotias mies.
Olin 23 tai 24 ja mies oli 29. En taida suosia itseäni vamhempia miehiä. Nykyinenkin on mua nuorempi.
Minä 17 ja mies 54. Parasta seksiä mitä olen koskaan muuten saanut. En tiedä onko se sukupolvien välinen kuilu vai mikä mutta tämä mies piti huolen että minä olin täysin tyydytetty ennen kuin itse tuli. Omani ikäisillä en koskaan saanut moista kohtelua.
Minä olin 21 v, mies 42 v. Nyt olen 35 v, viimeisin kumppani oli 53 v.
Heh, joku teini alapeukuttaa näitä..
Olin 18. Mies 50. Olihan kyydit kerrakseen...
Yhenillanjuttu 27v ja mies oli 55, ihana harmaa isomahanen eläkeläinen :) nyt oon 30 ja poikkis 47
Jos raiskaus lasketaan, niin olin 20 ja mies noin 50.
Nainen 62, minä 74. Parhaat kyydit ikinä. Alle 40-vuotiaat ovat liian epävarmoja itsestään. Paljon yli kuuskymppisiä en uskalla enää kokeilla kun limakalvot ovat kuivuneet ja ohentuneet.
26-vuotiaana harrastin seksiä 35-v kanssa.
Minä 19 ja mies 60. Olin vaan utelias.
Vierailija kirjoitti:
Nainen 62, minä 74. Parhaat kyydit ikinä. Alle 40-vuotiaat ovat liian epävarmoja itsestään. Paljon yli kuuskymppisiä en uskalla enää kokeilla kun limakalvot ovat kuivuneet ja ohentuneet.
Kai se on yksilöstä kiinni, kun +65 ystävättärelläni on pimppi märkänä ja hyvin toimii.
M44
Vierailija kirjoitti:
Jos raiskaus lasketaan, niin olin 20 ja mies noin 50.
Ei lasketa, koska raiskaus ei ole seksiä vaan vakava väkivaltarikos (tämä siis tiedoksi tähänkin keskusteluun mahdollisesti osuville jonneille).
Olen hyvin pahoillani kokemasi johdosta, kaikkea hyvää sinulle!
Olin 24v ja nainen 34v. Olen sittemminkin ollut 34v kanssa mutta tuolloin olin nuorempi.
44v nainen. Itse 26v mies.