Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua jännämiehen käyttämää naista

Vierailija
20.11.2016 |

En halua olla se mies johon tyydytään ja jonka kanssa on "ihan kivaa", mutta kuitenkin muistellaan sitä nuoruuden jännämiestä, joka oli niin arvaamaton ja vaarallinen ja jonka kanssa oli sitä ihanan epävarmaa "säätöä" ja joka petti satojen muiden naisten kanssa, niin että mustasukkaisuus ja kiima sekoittui ainutlaatuiseksi cocktailiksi, jonka jälkivärinöitä muistellaan vielä kiikkustuolissakin.

Ja tähän loppuun pari ehdostusta vastaukseksi.
- "Et saisi ketään muutenkaan, joten onnellista loppuelämää nyrkkikyllikin kanssa".
- "Mies joka puhuu naisten käyttämisestä on seksisti ja sika, eikä ansaitse mitään hyvää tässä elämässä."
- "0/5 lassukka, uliulimies, hohhoijaa"

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta alkaa tuntuun että pohjimmiltas sä haluat sen jännämiehen itselles, niin kova päähänpinttymä tuntuu olevan asiasta. Hyväksy itsesi, tuu kaapista ulos ja hyppää jännämiehen matkaan!

Tämä homottelu unohtui noista vastausehdotuksista. Hehee, hohoo, hihii. Ehkäpä olenkin siis homoseksuaali. Eiks olekin jännää?

Mä en koskaan käytä homoutta haukkumasanana. Mutta kannattaa oikeasti miettiä että oletko aivan rehellinen itsellesi? Ehkä siksi et löydä sopivaa naista, ja ehkä siksi käytät paljon aikaa miettimällä muita miehiä ja näiden seksikäyttäytymistä?

Blaablaablaa. Kannattaa oikeasti miettiä jos homottelee pilkkatarkoituksessa, niin ei siitä fiksummaksi muutu jos holhoavaan tyyliin esittää jotain "huolestunutta auttajaa". Eli älä sinä muruseni, ole huolissasi minun seksuaalisesta suuntautumisestani.

Olisit varmasti onnellisempi kun hyväksyisit itsesi sellaisena kuin olet, ja ottaisit mahdollisen tulevan kumppanisi vastaan sellaisena kuin hän on. Oli se kumppani sitten mies tai nainen.

Vierailija
42/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä teeseillä jokaisesta kiltistä tylsästä miehestä voi tulla naisten haluama jännämies.

1. Älä koskaan nosta naista jalustalle, vaan mieluummin käsittele häntä kuin hän olisi vähän alapuolellasi. Jännämiehen tulee olla vähän dominoiva. Ei alistavalla tavalla, vaan leikittelevällä tavalla.

2. Älä tee siten mikä tuntuu soveliaalta tai kohteliaalta, vaan noudata aina omaa haluasi häpeilemättä ja lupia kyselemättä (noudattaen kuitenkin lakia ja sortumatta raiskaukseen tai suoranaiseen seksuaaliseen ahdisteluun). Mies joka kysyy lupaa suuteluun on tylsä mies. Jännämies ottaa naisen himokkaasti vaikka julkisella paikalla. Tällainen eläimellinen kiihko ja arvaamattomuus tekee jännämiehestä jännän.

3. Älä koskaan häpeile tai pidättele halujasi, vaan vonkaa seksiä jo ensitapaamisella. Jännämiehen pitää olla avoimen seksuaalinen ja himokas.

4. Älä usko pakkeihin, vaan yritä enemmän. Melkein jokainen nainen lankeaa, kun tarpeeksi piirittää. (Tässäkään ei tarkoiteta raiskausta, vaan sinnikkäämpää pokaamista.)

5. Älä ole ennakoitava. Jännämies ei ole jännittävä jos hänen jokainen tekonsa on ennakoitavissa. Naisen epävarmuus tekee jännämiehestä entistä haluttavamman.

6. Älä ole liian kiinnostunut naisesta. Ole intohimoinen ja sinnikäs, mutta tajua myös jättää nainen välillä vaille huomiota, koska liika kiinnostus tekee miehestä ennakoitavan ja epätoivoisen. Jännämies ei saa olla kumpaakaan. Vaihda huomiosi välillä toiseen naiseen. Mustasukkaisuus lisää naisen halua jännämieheen. Välillä kuumaa, välillä kylmää.

7. Älä koskaan jumiudu vain yhteen naiseen. Jännämiehellä on aina vaihtoehtoja. Tämä tekee naiset epätoivoisiksi halusta, että valitsetko hänet vai jonkun muun.

8. Älä koskaan mielistele naista tai yritä tehdä vaikutusta. Jännämiehellä on vaihtoehtoja, joten hänen ei tarvitse alentua mielistelyyn.

9. Älä koskaan hyppää naisen pillin mukaan. Naiset testailee miehiä ja katsoo miten paljon miestä saa hyppyytettyä. Kun nainen yrittää testata jännämiestä, jännämies naurahtaa naisen testeille ja osoittaa olevansa sellaisten yläpuolella.

10. Älä missään tilanteessa häpeile itseäsi. Jännämies on mitä on. Vaikka nainen ei pitäisi jostain piirteestäsi, niin so what. Se on naisen ongelma, ei sinun. Jännämies on jännä koska hän ei yritä olla naisen ihannemies, ja juuri siksi hän sellainen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta alkaa tuntuun että pohjimmiltas sä haluat sen jännämiehen itselles, niin kova päähänpinttymä tuntuu olevan asiasta. Hyväksy itsesi, tuu kaapista ulos ja hyppää jännämiehen matkaan!

Tämä homottelu unohtui noista vastausehdotuksista. Hehee, hohoo, hihii. Ehkäpä olenkin siis homoseksuaali. Eiks olekin jännää?

Mä en koskaan käytä homoutta haukkumasanana. Mutta kannattaa oikeasti miettiä että oletko aivan rehellinen itsellesi? Ehkä siksi et löydä sopivaa naista, ja ehkä siksi käytät paljon aikaa miettimällä muita miehiä ja näiden seksikäyttäytymistä?

Blaablaablaa. Kannattaa oikeasti miettiä jos homottelee pilkkatarkoituksessa, niin ei siitä fiksummaksi muutu jos holhoavaan tyyliin esittää jotain "huolestunutta auttajaa". Eli älä sinä muruseni, ole huolissasi minun seksuaalisesta suuntautumisestani.

Olisit varmasti onnellisempi kun hyväksyisit itsesi sellaisena kuin olet, ja ottaisit mahdollisen tulevan kumppanisi vastaan sellaisena kuin hän on. Oli se kumppani sitten mies tai nainen.

Ja homottelu se vaan jatkuu. Hyvin sä vedät.

Vierailija
44/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap syyttää naisia miesvihamielisyydestä ja ties mistä muusta, mutta silti hän itse jakaa miehet karkeasti kahteen ryhmään (jäniksiä ja kiltteihin). Se vasta miesvihamielisyyttä onkin. Ihmiset ovat yksilöitä.

Vierailija
45/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, jännämiehiä ei ole olemassakaan. Kukaan teistä ei ole koskaan tuntenut oikeassa elämässä sellaista renttua naistenmiestä. Nehän on ihan fiktiota.

Mammojen denialismi menee ihan naurettavaksi.

Muista naisista en osaa sanoa, mutta minä en ole koskaan tavannut sellaista miestä. En edes tiedä, mistä sellaisia löytää. Jostain lähiöpubista?

Tunnen vain ihan mukavia taviksia, insinöörejä enimmäkseen koko suku ja kaveripiiri täynnä. Pari opettajamiestä joukossa myös. Kai niiden luokilla voisi olla jotain tulevia jännämiehiä, ken tietää.

Menkää nyt hyvät ihmiset tosiaan vaikka kävelylle. Todellisuus on tuolla ulkona.

Vierailija
46/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä keskustelut ovat niin hämmentäviä. Ihan kuin puhuttaisiin jotain minulle täysin vierasta kieltä. En ole siksi näihin viitsinyt mitään kommentoidakaan aikaisemmin.

Mutta ajattelin nyt sen verran tänne laittaa kommenttia, että minä en tunne YHTÄÄN, en siis AINUTTAKAAN jännämiestä, enkä yhtään ainutta naista, jolla semmoinen olisi ollut. Minä en tajua, millaisissa piireissä nämä tyypit oikein liikkuvat? Missä jotain ihme jännämiehiä edes on? En minä ole sellaiseen törmännyt yhdessäkään työpaikassani tai kaveripiirissäni/naapurustossa.

Kaikilla naistutuillani on ihan tavallinen mies tai ei miestä lainkaan. Eikä edes kouluaikoina ketään tuttuani kiinnostanut joku häirikkö-Kimmo 8 B:ltä. Kyllä ne oli ne mukavat urheilijapojat ja jotkut musiikkiluokkalaiset, jotka käänsivät tyttöjen päät. Ja heilläkin oli jo vakituiset tyttöystävät, ei siellä mitään sekoiluja juuri harrastettu. Moni näistä pareista meni naimisiinkin myöhemmin.

Menkää te jännämiehistä jauhavat vaikka ulkoilemaan raittiiseen ilmaan ja unohtakaa pakkomielteenne edes hetkeksi. Käykää jossain, missä on ihan tavallisia pariskuntia ilman mitään myyttisiä jännämiehiä.

LOL,

nuoruuden kaveri, joka lähti huonoille teille yläasteella, on nyt kolmatta kertaa naimisissa. Ja jos vaimoja on ollut 3 niin muiden naisten lukumäärää voi tavallinenmies vain arvailla.

Itse olen valmistunut koulusta ja ollut kolme vuotta töissä, joista ensimmäisen vuoden koulun ohella - vuoden managerina ja makselen asuntolainaa. Yksikseni. Eipä ole naisia näkynyt. Eikä niitä liiemmin näy olevan kollegoillakaan. Vanhemmat työkaverit on naimisissa sun muuta, mutta nuoremmista vain yhdellä on aina joskus ja jouluna jotain naisjuttuja.

Turha tulla selittämään minulle, että "hui, mitä ne jännämiehet muka on, en ole nähnytkään"

En ymmärrä missä niitä sinkkumiehiä on. Minun työpaikallani kaikki miehet ovat varattuja. Kaikki minun lähinaapurini ovat varattuja, vaikka asun pienellä paikkakunnalla, missä sinkkumiehiä juuri pitäsi kuulemma olla.

Näinhän se varmasti on jos sinkkumieheksi luetaan vain +185 cm, jättileukaiset, bemarilla ajavat ja yli 60k vuodessa tienaavat miehet.

Vierailija
47/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, jännämiehiä ei ole olemassakaan. Kukaan teistä ei ole koskaan tuntenut oikeassa elämässä sellaista renttua naistenmiestä. Nehän on ihan fiktiota.

Mammojen denialismi menee ihan naurettavaksi.

Yhden naistenmiehen tunnenkin, mutta hän on oikeasti helvetin mukava tyyppi eikä yhtään sellainen mitä kuvailette jännäksi. Ainoa yhtenäisyys se, että naisia riittää lyhyisiin suhteisiin, mutta pitkissä suhteissa tämä mies sitoutuu tosissaan.

Vierailija
48/48 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä keskustelut ovat niin hämmentäviä. Ihan kuin puhuttaisiin jotain minulle täysin vierasta kieltä. En ole siksi näihin viitsinyt mitään kommentoidakaan aikaisemmin.

Mutta ajattelin nyt sen verran tänne laittaa kommenttia, että minä en tunne YHTÄÄN, en siis AINUTTAKAAN jännämiestä, enkä yhtään ainutta naista, jolla semmoinen olisi ollut. Minä en tajua, millaisissa piireissä nämä tyypit oikein liikkuvat? Missä jotain ihme jännämiehiä edes on? En minä ole sellaiseen törmännyt yhdessäkään työpaikassani tai kaveripiirissäni/naapurustossa.

Kaikilla naistutuillani on ihan tavallinen mies tai ei miestä lainkaan. Eikä edes kouluaikoina ketään tuttuani kiinnostanut joku häirikkö-Kimmo 8 B:ltä. Kyllä ne oli ne mukavat urheilijapojat ja jotkut musiikkiluokkalaiset, jotka käänsivät tyttöjen päät. Ja heilläkin oli jo vakituiset tyttöystävät, ei siellä mitään sekoiluja juuri harrastettu. Moni näistä pareista meni naimisiinkin myöhemmin.

Menkää te jännämiehistä jauhavat vaikka ulkoilemaan raittiiseen ilmaan ja unohtakaa pakkomielteenne edes hetkeksi. Käykää jossain, missä on ihan tavallisia pariskuntia ilman mitään myyttisiä jännämiehiä.

LOL,

nuoruuden kaveri, joka lähti huonoille teille yläasteella, on nyt kolmatta kertaa naimisissa. Ja jos vaimoja on ollut 3 niin muiden naisten lukumäärää voi tavallinenmies vain arvailla.

Itse olen valmistunut koulusta ja ollut kolme vuotta töissä, joista ensimmäisen vuoden koulun ohella - vuoden managerina ja makselen asuntolainaa. Yksikseni. Eipä ole naisia näkynyt. Eikä niitä liiemmin näy olevan kollegoillakaan. Vanhemmat työkaverit on naimisissa sun muuta, mutta nuoremmista vain yhdellä on aina joskus ja jouluna jotain naisjuttuja.

Turha tulla selittämään minulle, että "hui, mitä ne jännämiehet muka on, en ole nähnytkään"

En ymmärrä missä niitä sinkkumiehiä on. Minun työpaikallani kaikki miehet ovat varattuja. Kaikki minun lähinaapurini ovat varattuja, vaikka asun pienellä paikkakunnalla, missä sinkkumiehiä juuri pitäsi kuulemma olla.

Näinhän se varmasti on jos sinkkumieheksi luetaan vain +185 cm, jättileukaiset, bemarilla ajavat ja yli 60k vuodessa tienaavat miehet.

Naisille betamiehet ovat sukupuolettomia kuhnureita joiden olemassaoloa ei edes huomaa, ja Miehiksi lasketaan vain ne komeat, rikkaat ja jännät ==> "yksikään tuntemani mies ei ole ilman naista".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän