En halua jännämiehen käyttämää naista
En halua olla se mies johon tyydytään ja jonka kanssa on "ihan kivaa", mutta kuitenkin muistellaan sitä nuoruuden jännämiestä, joka oli niin arvaamaton ja vaarallinen ja jonka kanssa oli sitä ihanan epävarmaa "säätöä" ja joka petti satojen muiden naisten kanssa, niin että mustasukkaisuus ja kiima sekoittui ainutlaatuiseksi cocktailiksi, jonka jälkivärinöitä muistellaan vielä kiikkustuolissakin.
Ja tähän loppuun pari ehdostusta vastaukseksi.
- "Et saisi ketään muutenkaan, joten onnellista loppuelämää nyrkkikyllikin kanssa".
- "Mies joka puhuu naisten käyttämisestä on seksisti ja sika, eikä ansaitse mitään hyvää tässä elämässä."
- "0/5 lassukka, uliulimies, hohhoijaa"
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Nämä keskustelut ovat niin hämmentäviä. Ihan kuin puhuttaisiin jotain minulle täysin vierasta kieltä. En ole siksi näihin viitsinyt mitään kommentoidakaan aikaisemmin.
Mutta ajattelin nyt sen verran tänne laittaa kommenttia, että minä en tunne YHTÄÄN, en siis AINUTTAKAAN jännämiestä, enkä yhtään ainutta naista, jolla semmoinen olisi ollut. Minä en tajua, millaisissa piireissä nämä tyypit oikein liikkuvat? Missä jotain ihme jännämiehiä edes on? En minä ole sellaiseen törmännyt yhdessäkään työpaikassani tai kaveripiirissäni/naapurustossa.
Kaikilla naistutuillani on ihan tavallinen mies tai ei miestä lainkaan. Eikä edes kouluaikoina ketään tuttuani kiinnostanut joku häirikkö-Kimmo 8 B:ltä. Kyllä ne oli ne mukavat urheilijapojat ja jotkut musiikkiluokkalaiset, jotka käänsivät tyttöjen päät. Ja heilläkin oli jo vakituiset tyttöystävät, ei siellä mitään sekoiluja juuri harrastettu. Moni näistä pareista meni naimisiinkin myöhemmin.
Menkää te jännämiehistä jauhavat vaikka ulkoilemaan raittiiseen ilmaan ja unohtakaa pakkomielteenne edes hetkeksi. Käykää jossain, missä on ihan tavallisia pariskuntia ilman mitään myyttisiä jännämiehiä.
Näinhän se on normaalilla ihmisellä, mutta tuo ap suoltaa fantasioitaan jännämiehistä palstalle joka päivä. Olisi terapian tarpeessa.
Ps. Mieheni on löytänyt av:n ja lukee täältä huvikseen noita jännämies-aloituksia ja nauraa niille ihan hepulissa. Ovat kuulemma niin pimeitä että ovat jo todella viihdyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt oikein ymmärrä. Pakottaako joku teitä perus-taaveja pyssy ohimolla suhteeseen näiden jännämiesten entisten naisten kanssa kun täällä on jatkuvasti näitä aloituksia?
Suurin osa naisista on ollut jännämiehen kanssa. Ainoastaan jotkut todella estyneet tai rumat tapaukset ei ole heille kelvanneet tai on jättänyt jännäilyt väliin.
Suurin osa = häirikköpissikset.
Mutta elä fantasiassas, jos katkeruus tekee onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta alkaa tuntuun että pohjimmiltas sä haluat sen jännämiehen itselles, niin kova päähänpinttymä tuntuu olevan asiasta. Hyväksy itsesi, tuu kaapista ulos ja hyppää jännämiehen matkaan!
Tämä homottelu unohtui noista vastausehdotuksista. Hehee, hohoo, hihii. Ehkäpä olenkin siis homoseksuaali. Eiks olekin jännää?
Mä en koskaan käytä homoutta haukkumasanana. Mutta kannattaa oikeasti miettiä että oletko aivan rehellinen itsellesi? Ehkä siksi et löydä sopivaa naista, ja ehkä siksi käytät paljon aikaa miettimällä muita miehiä ja näiden seksikäyttäytymistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä keskustelut ovat niin hämmentäviä. Ihan kuin puhuttaisiin jotain minulle täysin vierasta kieltä. En ole siksi näihin viitsinyt mitään kommentoidakaan aikaisemmin.
Mutta ajattelin nyt sen verran tänne laittaa kommenttia, että minä en tunne YHTÄÄN, en siis AINUTTAKAAN jännämiestä, enkä yhtään ainutta naista, jolla semmoinen olisi ollut. Minä en tajua, millaisissa piireissä nämä tyypit oikein liikkuvat? Missä jotain ihme jännämiehiä edes on? En minä ole sellaiseen törmännyt yhdessäkään työpaikassani tai kaveripiirissäni/naapurustossa.
Kaikilla naistutuillani on ihan tavallinen mies tai ei miestä lainkaan. Eikä edes kouluaikoina ketään tuttuani kiinnostanut joku häirikkö-Kimmo 8 B:ltä. Kyllä ne oli ne mukavat urheilijapojat ja jotkut musiikkiluokkalaiset, jotka käänsivät tyttöjen päät. Ja heilläkin oli jo vakituiset tyttöystävät, ei siellä mitään sekoiluja juuri harrastettu. Moni näistä pareista meni naimisiinkin myöhemmin.
Menkää te jännämiehistä jauhavat vaikka ulkoilemaan raittiiseen ilmaan ja unohtakaa pakkomielteenne edes hetkeksi. Käykää jossain, missä on ihan tavallisia pariskuntia ilman mitään myyttisiä jännämiehiä.
Näinhän se on normaalilla ihmisellä, mutta tuo ap suoltaa fantasioitaan jännämiehistä palstalle joka päivä. Olisi terapian tarpeessa.
Ps. Mieheni on löytänyt av:n ja lukee täältä huvikseen noita jännämies-aloituksia ja nauraa niille ihan hepulissa. Ovat kuulemma niin pimeitä että ovat jo todella viihdyttäviä.
Beta-aisuri miehesi maailmankuva saattaa olla syystäkin rajoittunut. Toivottavasti hänen silmänsä aukeaa kun lukee vähän faktaa täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt oikein ymmärrä. Pakottaako joku teitä perus-taaveja pyssy ohimolla suhteeseen näiden jännämiesten entisten naisten kanssa kun täällä on jatkuvasti näitä aloituksia?
Suurin osa naisista on ollut jännämiehen kanssa. Ainoastaan jotkut todella estyneet tai rumat tapaukset ei ole heille kelvanneet tai on jättänyt jännäilyt väliin.
Ulisija koki naisten häpäisyn jälleen kerran tarpeelliseksi.
Noloa. Todella noloa.
Vierailija kirjoitti:
LOL,
nuoruuden kaveri, joka lähti huonoille teille yläasteella, on nyt kolmatta kertaa naimisissa. Ja jos vaimoja on ollut 3 niin muiden naisten lukumäärää voi tavallinenmies vain arvailla.
Itse olen valmistunut koulusta ja ollut kolme vuotta töissä, joista ensimmäisen vuoden koulun ohella - vuoden managerina ja makselen asuntolainaa. Yksikseni. Eipä ole naisia näkynyt. Eikä niitä liiemmin näy olevan kollegoillakaan. Vanhemmat työkaverit on naimisissa sun muuta, mutta nuoremmista vain yhdellä on aina joskus ja jouluna jotain naisjuttuja.
Turha tulla selittämään minulle, että "hui, mitä ne jännämiehet muka on, en ole nähnytkään"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta alkaa tuntuun että pohjimmiltas sä haluat sen jännämiehen itselles, niin kova päähänpinttymä tuntuu olevan asiasta. Hyväksy itsesi, tuu kaapista ulos ja hyppää jännämiehen matkaan!
Tämä homottelu unohtui noista vastausehdotuksista. Hehee, hohoo, hihii. Ehkäpä olenkin siis homoseksuaali. Eiks olekin jännää?
Mä en koskaan käytä homoutta haukkumasanana. Mutta kannattaa oikeasti miettiä että oletko aivan rehellinen itsellesi? Ehkä siksi et löydä sopivaa naista, ja ehkä siksi käytät paljon aikaa miettimällä muita miehiä ja näiden seksikäyttäytymistä?
Blaablaablaa. Kannattaa oikeasti miettiä jos homottelee pilkkatarkoituksessa, niin ei siitä fiksummaksi muutu jos holhoavaan tyyliin esittää jotain "huolestunutta auttajaa". Eli älä sinä muruseni, ole huolissasi minun seksuaalisesta suuntautumisestani.
No älä ota sellaista naista. Mikset hae vaimoa vaikka Thaimaasta tai Intiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulisija koki naisten häpäisyn jälleen kerran tarpeelliseksi.
Noloa. Todella noloa.
Minkä häpäisyn?
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että siellä on siveämpiä naisia kuin Suomessa?
Mä en ainakaan kaipaa mitään epävarmaa värinää, mutta en löydä ihmisiä jotka olisivat tarpeeksi tosissaan suhteen etenemisen kanssa ja panostaisivat siihen kunnolla. Tuskin moni yrittää löytää sen äijän, joka pettää tai on muuten arvaamaton, mutta joskus niitä löytyy normaaleiksi naamioituneina. En muistele kaiholla paria suhdettani, joissa ei tosin pettämistä ollut mutta petyin muuten moneen asiaan.
Missä näihin jännämiehiin törmää? Itse en tunne ainuttakaan. Onko kyseessä joku Loch Nessin hirviön tapainen legenda vai tarkoittaako ap jotakin moottoripyöräjengin jäsentä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL,
nuoruuden kaveri, joka lähti huonoille teille yläasteella, on nyt kolmatta kertaa naimisissa. Ja jos vaimoja on ollut 3 niin muiden naisten lukumäärää voi tavallinenmies vain arvailla.Itse olen valmistunut koulusta ja ollut kolme vuotta töissä, joista ensimmäisen vuoden koulun ohella - vuoden managerina ja makselen asuntolainaa. Yksikseni. Eipä ole naisia näkynyt. Eikä niitä liiemmin näy olevan kollegoillakaan. Vanhemmat työkaverit on naimisissa sun muuta, mutta nuoremmista vain yhdellä on aina joskus ja jouluna jotain naisjuttuja.
Turha tulla selittämään minulle, että "hui, mitä ne jännämiehet muka on, en ole nähnytkään"
No kyllä minä nyt tässä tulen juuri sitä selittämään. :-D
Lukuunottamatta niitä rinnakkaisluokan häiriköitä yläkouluissa, en tunne yhtään ainutta jännämiestä. Enkä tunne yhtään ainutta naista, jota joku ex-häirikkö-pikkurikollinen kiinnostaisi edes moikkaamisen verran. Lähinnä niitä säälitään.
Ei täällä tylsän keskiluokkaisessa stadilaislähiössä mitään jännämiehiä näy eikä ole koskaan näkynytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. No entäs me, joita "jännämiehet" on yrittäneet pokata, mutta joita kiinnostaa korkeintaan oikea parisuhde eikä ihmeellinen säätö tai yhden yön jutut? Ollaan varmaan yksisarvisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että siellä on siveämpiä naisia kuin Suomessa?
No en tarkoita, mutta siellä on helpompi tehdä kauppaa nuoresta neitsyestä. Voit vaikka antaa pari vuohta tytön isälle vaihtokaupaksi. Oikeasti ap, noita jännämiehiä ei ole kuin mielikuvituksessasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL,
nuoruuden kaveri, joka lähti huonoille teille yläasteella, on nyt kolmatta kertaa naimisissa. Ja jos vaimoja on ollut 3 niin muiden naisten lukumäärää voi tavallinenmies vain arvailla.Itse olen valmistunut koulusta ja ollut kolme vuotta töissä, joista ensimmäisen vuoden koulun ohella - vuoden managerina ja makselen asuntolainaa. Yksikseni. Eipä ole naisia näkynyt. Eikä niitä liiemmin näy olevan kollegoillakaan. Vanhemmat työkaverit on naimisissa sun muuta, mutta nuoremmista vain yhdellä on aina joskus ja jouluna jotain naisjuttuja.
En ymmärrä missä niitä sinkkumiehiä on. Minun työpaikallani kaikki miehet ovat varattuja. Kaikki minun lähinaapurini ovat varattuja, vaikka asun pienellä paikkakunnalla, missä sinkkumiehiä juuri pitäsi kuulemma olla.
Juu, jännämiehiä ei ole olemassakaan. Kukaan teistä ei ole koskaan tuntenut oikeassa elämässä sellaista renttua naistenmiestä. Nehän on ihan fiktiota.
Mammojen denialismi menee ihan naurettavaksi.
Ap niputtaa kokonaisen sukupuolen kahteen muottiin, jännään ja kilttiin. Surku ahdasta mieltä.
No ap, kerro jo, että minkälainen mies on jännämies? Tarkoitatko sellaista alkukantaista voimaa uhkuvaa urosta niinkuin Timo Hännystelijä ja Henkka "kirjailija" Laasoska?
Jaaha, vai tällaisen fantasian olet mennyt kehittämään. Voihan sillä itselleen (heikohkosti) perustella, miksi vain kauneimmat naiset kelpaa, ja sitten on hyvä syy olla katkera kun "kukaan nainen" ei halua.